Kafle na balkonie

Data: 2010-07-05 04:40:11
Autor: ab
Kafle na balkonie
Napisane przez "ab", dnia 25 cze 2010:

W życiu nie kładłem sam kafli, a mam okazję i ochotę
pobawić się tym. W związku z tym proszę o parę informacji,
aby zupełnie nie sknocić roboty.

I jeszcze jedno pytanie. Przy wejściu na balkon mam po stronie balkonu szeroki próg pokryty blachą. Tak jak wykańcza się różne elementy muru, aby nie wsiąkała woda. Czy mogę na tę blachę położyć płytki czy lepiej to zerwać i dopiero wtedy kafle? A jeśli na blachę to mogę do tego wykorzystać te same składniki do klejenia (jak na reszcie balkonu), tzn. klej i hydroizolacja, czy może lepiej jakąś inną formę klejenia i izolowania?

Data: 2010-07-05 21:59:04
Autor: Jackare
Kafle na balkonie
Użytkownik "ab" <abed58@igo1.wroc.pl> napisał w wiadomości news:Xns9DAC43E3F3609abed58igo1wrocpl127.0.0.1...

[...]

Na blachę nie przykleisz, ale po usunięciu sprawdź dokładnie co i w jaki sposób ta blacha uszczelnia lub izoluje i spróbój to zrobic materiałami na które potem przykleisz płytki

Kafle na balkonie