Kaganiec

Data: 2020-10-04 02:51:01
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Kaganiec
W dniu 2020-10-01 o 12:28, J.F. pisze:
Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu (ETSC) wolałaby tę drugą opcję.

Oby szef tej Rady przyjechał kiedyś do Polski i spróbował coś wyprzedzić.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2020-10-05 17:41:55
Autor: J.F.
Kaganiec
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rlb69v$spp$1$opajak@news.chmurka.net...
W dniu 2020-10-01 o 12:28, J.F. pisze:
Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu (ETSC) wolałaby tę drugą opcję.
Oby szef tej Rady przyjechał kiedyś do Polski i spróbował coś wyprzedzić.

Moze pochodzic z praworzadnego kraju i skoro obowiazuje 90 czy 50 - to nie wyprzedza, tylko sie dziwi, ze go wyprzedzaja :-)

Albo pochodzi z Niemiec i nie umie wyprzedzac bez autostrady :)

J.

Data: 2020-10-07 09:05:41
Autor: SW3
Kaganiec
On 05.10.2020 17:41, J.F. wrote:
Moze pochodzic z praworzadnego kraju i skoro obowiazuje 90 czy 50 - to nie wyprzedza

Nawet jeśli trafi na jadącego 80 czy 40?

--
SW3

Data: 2020-10-07 01:36:33
Autor: WS
Kaganiec
On Wednesday, October 7, 2020 at 9:05:48 AM UTC+2, SW3 wrote:
On 05.10.2020 17:41, J.F. wrote:
> Moze pochodzic z praworzadnego kraju i skoro obowiazuje 90 czy 50 - to > nie wyprzedza

Nawet jeśli trafi na jadącego 80 czy 40?

Do tego zmierzamy :(
Znajoma kilka lat temu mieszkala w Irlandii, dojezdzala motocyklem i ze 2x a zatrzymali za wyprzedzanie sznurka samochodow z przepisowa predkoscia i zostala pouczona, ze to jest "niebezpieczna jazda" i powinna jechac w tym ciurze...
Nie dyskutowala, bo by jeszcze zauwazyli, ze powinna moto przerejestrowac, a OC u nich kilkadziesiat razy drozsze bylo ;)

Data: 2020-11-17 01:41:51
Autor: Poldek
Kaganiec
W dniu 2020-10-04 o 02:51, Pawel "O'Pajak" pisze:
W dniu 2020-10-01 o 12:28, J.F. pisze:
Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu (ETSC) wolałaby tę drugą opcję.

Oby szef tej Rady przyjechał kiedyś do Polski i spróbował coś wyprzedzić.

Tylko po co miałby wyprzedzać - żeby ostrzej zdzierać hamulce przed kolejnymi światłami?

Kaganiec