Kaganiec

Data: 2020-10-05 16:34:46
Autor: Maciek
Kaganiec
Dnia Thu, 1 Oct 2020 12:28:46 +0200, J.F. napisał(a):

https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/elektroniczny-policjant-w-aucie-obowiazkowo-juz-od-2022-roku/m30e2ff

Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-10-05 17:07:03
Autor: J.F.
Kaganiec
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5z22y4e0spnf.3jpdprm2d1nn.dlg@40tude.net...
[...]

Przeciez ma elektryka i mu przepisowa jazda nie przeszkadza :-)

W sumie ... jakis magnes z przodu, przymocowac sie do tira i niech sobie jedzie chocby te 85 :-)

J.

Data: 2020-10-06 06:26:31
Autor: Shrek
Kaganiec
W dniu 05.10.2020 o 17:07, J.F. pisze:

Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;)

Przeciez ma elektryka i mu przepisowa jazda nie przeszkadza :-)

On serio ma tego elektryka czy troluje? Bo mam gościa w kaefie...

--
Shrek

Data: 2020-10-06 13:35:52
Autor: K
Kaganiec
On 06/10/2020 05:26, Shrek wrote:
[...]

Ja odnioslem wrazenie z "dyskusji" z nim, ze nie ma. Jest co najwyzej naganiaczem w salonie sprzedazy.

Data: 2020-10-06 16:31:50
Autor: Shrek
Kaganiec
W dniu 06.10.2020 o 14:35, K pisze:

Ja odnioslem wrazenie z "dyskusji" z nim, ze nie ma. Jest co najwyzej naganiaczem w salonie sprzedazy.

Ja uważam, ze ogólnie jest trolem i 90% tego co pisze, to zmyśla żeby trigerować innych. Dlatego był pierwszym co wylądował w kaefie. Niezły rezultat, biorąc pod uwagę, że ponad 10 lat obywałem się bez pląkownicy a i trole były kiedyś bardziej... epickie;)

--
Shrek

Data: 2020-10-06 08:01:12
Autor: Cavallino
Kaganiec
[...]

Tylko na drogach szybkiego ruchu.

W sumie ... jakis magnes z przodu, przymocowac sie do tira i niech sobie jedzie chocby te 85 :-)

Żebyś wiedział ilu tak jeździ elektrykami - jeden się nawet tym chwali na youtube.
Ale to nie dla mnie.

Data: 2020-10-06 13:53:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kaganiec
Hello J.F.,

[...]

Sławek trzyma się tak blisko zadka poprzednika, że bez magnesu sama
aerodynamika go za TIRem utrzyma. Nawet zawartość pół zbiornika płynu
do spryskiwaczy nie jest w stanie go odgonić ;)

(Sławek, nie odpisuj - jesteś w koszu)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-10-06 08:01:48
Autor: Zenek Kapelinder
Kaganiec
wtorek, 6 października 2020 o 13:53:15 UTC+2 RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
Monday, October 5, 2020, 5:07:03 PM, you wrote: >>> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/elektroniczny-policjant-w-aucie-obowiazkowo-juz-od-2022-roku/m30e2ff >>Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;) > Przeciez ma elektryka i mu przepisowa jazda nie przeszkadza :-) > W sumie ... jakis magnes z przodu, przymocowac sie do tira i niech > sobie jedzie chocby te 85 :-)
Sławek trzyma się tak blisko zadka poprzednika, że bez magnesu sama aerodynamika go za TIRem utrzyma. Nawet zawartość pół zbiornika płynu do spryskiwaczy nie jest w stanie go odgonić ;) (Sławek, nie odpisuj - jesteś w koszu) -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Odpisz Sławek temu baranowi. Zjeb go na funty, wymieszaj z gównem.. Nie odpisze bo jesteś w koszu.

Kaganiec