Kager - opinie

Data: 2009-04-27 07:49:05
Autor: Agent
Kager - opinie
Witam,
Poszło mi łożysko w kole. Kager tańszy o około 100 zł od SKF, gdzieś pomiędzy jest jeszcze OPTIMAL. Chciałbym poznać Wasze opinie, zwłaszcza tych co już coś kupili Kagera.

Data: 2009-04-27 09:14:34
Autor: mirek
Kager - opinie
Poszło mi łożysko w kole. Kager ->

to dziadostwo.

Data: 2009-04-27 09:20:46
Autor: omega_fan
Kager - opinie
Witam,
Poszło mi łożysko w kole. Kager tańszy o około 100 zł od SKF, gdzieś pomiędzy jest jeszcze OPTIMAL. Chciałbym poznać Wasze opinie, zwłaszcza tych co już coś kupili Kagera.

Kager to nie producent, tylko pakowacz. Pytanie, kto robi te łożyska.

Ostatnio kupowałem łozysko na przód do Golfa IV, polecono mi firmę Meyle,
koszt - 55 zł.

Data: 2009-04-27 09:37:38
Autor: Agent
Kager - opinie

Użytkownik "omega_fan" <omf@nomail.org> napisał w wiadomości news:gt3mcg$h6q$1inews.gazeta.pl...
[...]

no to do mojego SKF około 270 zł :(  ale jak nie wiadomo kto to robi to chyba nie będę się zastanwiał i wezmę SKF.

Data: 2009-04-27 01:02:15
Autor: adam.franik
Kager - opinie
On 27 Kwi, 09:37, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:

no to do mojego SKF około 270 zł :(  ale jak nie wiadomo kto to robi to
chyba nie będę się zastanwiał i wezmę SKF.

Skąd jesteś i co to za samochód? Odezwij się do mnie na prv.

--
pozdrawiam,
Adam F.

Data: 2009-04-27 20:31:16
Autor: PM.
Kager - opinie

[...]

Kager to chińszczyzna, podobnie jak Meyle, pełna nazwa tego pakowacza to Meyle Germany,  taki sprytny marketing ;)
Sugerowałbym SKF, FAG, w ostateczności Rouville lub Optimal.

Pozdrawiam
PM. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4037 (20090427) __________

Data: 2009-04-28 09:47:35
Autor: TomiZS
Kager - opinie

Użytkownik "PM." <pm001@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:gt4tlk$2hh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kager to najlepsza z brandowych marek (JC, 4max, itd.) i najczęściej pakują coś renomowanego. W kwestii SKF i Ruville, to moje doświadczenia podpowiadają mi, że ten sam produkt w innym pudełku (do kompletu można dodać jeszcze INA :) ). A Optimal to chińszczyzna... tak mi się wydaje.

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-04-28 21:22:28
Autor: PM.
Kager - opinie

[...]

Kager, 4max, Master Sport oraz inne marki dystrybutorów części nie różnią się specjalnie jakością, to po prostu jest chińszczyzna, i to raczej z tych kiepskich.
Natomiast jeśli chodzi o SKF i Ruville - może się zdarzyć że w pudełku Ruville będzie SKF, nigdy natomiast na odwrót - jeśli już , to w pudełku SKF znajdziemy łożysko FAG.
A co do INA, są to rolki i napinacze rozrządu produkowane przez koncern Schaeffler group, produkuje on również FAG, LUK. Zależność między nimi jest taka, że Ruville to tańsza marka tego koncernu, i może się tam znaleźć chińszczyna, ale tylko ta dobrej jakości, bo przecież chińczyk zrobi wszystko, to co dobre też. Dla przykładu mogę podać łożysko do golfa II do tyłu, które wyjęte z opakowania nosiło dumny ale nieco odstraszający napis "made in china" ;) nie słyszałem złego słowa o tym łożysku... ale faktem jest, że łożyska stożkowe w golfach wytrzymywały bardzo długo.
Ja do swojego autka zakładałbym FAG, lub SKF, ale każdy wybiera to co lubi, lub to na co go stać.. ważne jest żeby łożyska montować na prasie, inaczej każde, nawet markowe może szybko polecieć.

Pozdrawiam
PM.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4040 (20090428) __________

Data: 2009-04-28 22:11:06
Autor: huri_khan
Kager - opinie
PM. pisze:

[...]

U mnie na rolce z INA pisało Made in Canada.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-04-28 22:50:27
Autor: TomiZS
Kager - opinie
[...]

W mim przypadku, niezależnie czy wyciągnę rolkę z opakowania INA, LUK-INA, SKF czy Ruville, za każdym razem znajduję rolkę INA (made in UK).

Data: 2009-04-28 22:48:05
Autor: TomiZS
Kager - opinie

Kager, 4max, Master Sport oraz inne marki dystrybutorów części nie różnią się specjalnie jakością, to po prostu jest chińszczyzna, i to raczej z tych kiepskich.

Dziwne, ponieważ w opakowaniach Kagera znalazłem uszczelniacze i koła pasowe Corteco. Raz chyba cewki Boscha :)

Natomiast jeśli chodzi o SKF i Ruville - może się zdarzyć że w pudełku Ruville będzie SKF, nigdy natomiast na odwrót - jeśli już , to w pudełku SKF znajdziemy łożysko FAG.

Ponieważ Ruville jedynie konfekcjonuje (cztaj jest pakowaczem :) ), w związku z czym trudno znaść jego produkty, skoro ich nie ma...

[...]

W obecnej sytuacji (globelizacji rynku) w przypadku Golfa może i tak jest. W przypadku innych marek sytuacja może być odwrotna.