Kałachy pod respiratorem

Data: 2021-04-15 09:50:20
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26978876,afera-respiratorowa-jonski-i-szczerba-skladaja-zawiadomienie.html#do_w=48&do_v=60&do_a=417&e=PSzPopImg3

"To już rok. 14 kwietnia, mniej więcej o tej godzinie, handlarz bronią wychodząc z Ministerstwa Zdrowia, wiedział, że już ma na koncie 160 mln złotych. I rzekomo miał dostarczyć 1 241 respiratorów. Dostarczył 200 wybrakowanych, reszty nie dostarczył, to państwo wiecie - powiedział Dariusz Joński, poseł na Sejm Koalicji Obywatelskiej."

"esteśmy coraz bardziej krajem systemowej korupcji. Wtedy, kiedy urzędnicy zachowują się jak te chińskie małpki: nie widzę, nie słyszę, nie mówię. Tak było wtedy, kiedy faktura VATowska ze stawką zerową trafiła na biurko ministra Szumowskiego, wiceministra Cieszyńskiego. Nie zrobili w tej sprawie kompletnie nic."

Sluszną linię ma wasza partia!

--
Runt

Data: 2021-04-15 04:16:27
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
czwartek, 15 kwietnia 2021 o 09:50:21 UTC+2 Runt napisał(a):
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26978876,afera-respiratorowa-jonski-i-szczerba-skladaja-zawiadomienie.html#do_w=48&do_v=60&do_a=417&e=PSzPopImg3 "To już rok. 14 kwietnia, mniej więcej o tej godzinie, handlarz bronią wychodząc z Ministerstwa Zdrowia, wiedział, że już ma na koncie 160 mln złotych. I rzekomo miał dostarczyć 1 241 respiratorów.. Dostarczył 200 wybrakowanych, reszty nie dostarczył, to państwo wiecie - powiedział Dariusz Joński, poseł na Sejm Koalicji Obywatelskiej." "esteśmy coraz bardziej krajem systemowej korupcji. Wtedy, kiedy urzędnicy zachowują się jak te chińskie małpki: nie widzę, nie słyszę, nie mówię. Tak było wtedy, kiedy faktura VATowska ze stawką zerową trafiła na biurko ministra Szumowskiego, wiceministra Cieszyńskiego. Nie zrobili w tej sprawie kompletnie nic." Sluszną linię ma wasza partia! -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
twojej pizdziak vel runt dziura w dupie lina zwana również sznurem się ostała. I ojca..... ty już dobrze wiesz czego ojcu nie robić.

Data: 2021-04-15 15:47:49
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
W dniu 2021-04-15 o 13:16, psio bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, projekcja ;-)))

I ojca.....
ty zenusiu nie masz ojca chyba, że za twego "tate" robi jakiś kundel ;-)))

ty już dobrze wiesz czego ojcu nie robić.
zenusiu, "tate" też obciągałes? ;-_)))

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie WON!

--
Runt

Data: 2021-04-15 11:51:09
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
czwartek, 15 kwietnia 2021 o 15:47:54 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
zenusiu, "tate" też obciągałes? ;-_))) Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie WON!
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem, panie przodem.

Data: 2021-04-16 07:50:19
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
W dniu 2021-04-15 o 20:51, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
czwartek, 15 kwietnia 2021 o 15:47:54 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
Sluszną linię ma wasza partia!

-- Runt

Idź
do budy zawszony kundlu! ;-))))

pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja ropiejąca asshole? ;-)))

vel runt
C-VEL zenek, son of a bitch ;-)))

dziura w dupie
What you need is an enema! And lobotomy ;-)))

przodem, panie przodem.
zenusiu, czy to prawda. że "przodem" lizałeś jaja i obciągałeś psu hanssa, a "tyłem" dawałeś zasłużonym nazistom z sowieckiego burdelu? ;-]]]]]

do you want to say something in the topic? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-17 15:33:52
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
piątek, 16 kwietnia 2021 o 07:50:21 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Z wyjatkiem ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie nikt nie czyta co napisałeś.

Data: 2021-04-18 08:00:39
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
W dniu 2021-04-18 o 00:33, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
piątek, 16 kwietnia 2021 o 07:50:21 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
do you want to say something in the topic? ;-)))
-- Runt

Z wyjatkiem ciebie
to ty jesteś "wyjątkiem", nie ja ;-)))
pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja asshole? ;-)))
vel runt
C-VEL zenek ;-)))
dziura w dupie
skad u ciebie to ciągle zainteresowanie ta "dziura w dupie"? czyzby tesknota za czasami kiedy pracowales "przodem" i "tylem" w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów prowadzonego przez twego hanssa? ;-)
nikt nie czyta
tylko ty zenusiu. musisz okrutnie cierpiec kiedy do twego łba dociera ze twój jest goły jak ty! ;-))
co napisałeś.
napisalem/skopiowalem to czego nie dowiesz sie z tvp ;-)))

zenus na pl.misc.budowanie w "dyskusji" na temat "centrale deszczowe"

"Z tym uśmiechem się urodziłeś czy to nabyte jak wypadłeś z okna. Pech wszystkich że to był niski parter i trawa a nie trzecie piętro i beton. Jeśli napisałeś że wodę należy oszczędzać to napisz jak to robisz. Obstawiam że rzadko się myjesz i wodę spuszczasz jak gówno wystaje z sedesu. Woda jest ostatnim medium jakie trzeba oszczędzać, tyle jej jest."

"Wytłumacz mi jak w dwudziestym pierwszym wieku można być takim prymitywem."

zenusiu, ty jestes chory psychicznie. zrob w koncu lobotomie! ;-)

--
Runt

Data: 2021-04-18 05:08:07
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
niedziela, 18 kwietnia 2021 o 08:00:40 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Nie zrobię bo jesteś chodząca antyreklama lobotomii. Dzisiaj pizdziak vel runt dziura w dupie poświęciłeś mi z pół godziny ze swojego chujowego życia? Nie zakoleguje się z tobą. Nie masz na to szansy.

Data: 2021-04-19 07:31:20
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
--
W dniu 2021-04-18 o 14:08, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, zrób chociaż sobie lewatywę swojej asshole! ;-)
Dzisiaj
Dziś zenusiu, dziś! majsterski dzień. masz wolne! ;-)))
pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja rozwalona asshole? ;-))
vel runt
C-VEL zenuś ;-)))
dziura w dupie
uwielbiasz swoją "dziura w dupie" i wydlubywanie z niej koopsztali! ;-))
poświęciłeś mi z pół godziny
nie pochlebiaj sobie zenusiu, jesteś śmieciem ;-)))
ze swojego chujowego życia?
zenusiu, czy twoje życie z własną ręką w pożydowskiej kamiennicy od pokoleń i śmietnikowe rajdy hulajnogą by podebrać kotom "wykwintną szynkę" z tacek, odgotowanie na szynkowarze z ubiegłego wieku  i zeżarcie na deser 3 pomidorów po 1 zł/kg to jest high life o jakim marzyłeś? ;-)))
Nie zakoleguje się z tobą.
zenusiu, ty nawet psa nie masz, bo oszczał cię przy pierwszej okazji, a kolegów szukasz!? ;-))
Nie masz na to szansy.
zenusiu, kolegów to sobie szukaj po śmietnikach, tam twoje miejsce.

zenusiu, idź/podjedź hoolajnogą w końcu do jakiegoś psychiatry! ;-))))

--
Runt

Data: 2021-04-19 03:00:21
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
poniedziałek, 19 kwietnia 2021 o 07:31:21 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Dzisiaj poświęciłeś mi debilu z 15 minut ze swojego chuja wartego życia. Nic ci to pizdziak vel runt dziura w dupie nie dalo. Tak trzymaj.

Data: 2021-04-20 07:15:16
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
W dniu 2021-04-19 o 12:00, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
poniedziałek, 19 kwietnia 2021 o 07:31:21 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
zenusiu, idź/podjedź hoolajnogą w końcu do jakiegoś psychiatry! ;-))))
-- Runt

Dzisiaj poświęciłeś mi
zenusiu, nie pochlebiaj sobie."odpowiadanie" tobie to cudowna zabawa. rzadko trafia się taki jak ty genetyczny przygłup któremu wydaje się że jest kims ważnym. ;-)))
debilu
debila to ty widzisz w swoim lusterku. weneckim. ten po drugiej stronie to twój "tate" ;-))
z 15 minut
a ile ty zenusiu? moge na ciebie zawsze liczyc, prawda? ;-)))
ze swojego chuja wartego życia.
zenusiu, twoje życie w pożydowskiej kamiennicy w której mieszkasz od pokoleń jest warte tyle co ty.zawszony kundel ma lepsze życie. nie masz kobiety, nie masz psa, żresz jakieś odpadki, nie masz przyjaciół. na pl.misc.budowanie mają cie za idiote. nikt z toba nie "dyskutuje" bo kto chciałby poświecać czas takiemu sierocie życiowemu jak ty. jesteś starym nadętym błaznem który przegrał życie. Życzę ci zenusiu długich lat życia. w przytułku dla wściekłych kundli! ;-)))
Nic ci to
zenusiu, to że zajmuję twój cenny czas który mógłbyś poświecić na podbieranie kotom żarcia z tacek, poszukiwaniach tanich pomidorów po 1 zł/kg czy okradanie kontenerów PCK jest dla mnie cennym doświadczeniem. Rzadko spotyka się takiego głąba jak ty. ;-)))
pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca asshole? ;-))))
vel runt
C-VEL zenus ;-))))))
dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie ta ciągła tęsknota do "dziura w dupie"? uwielbiasz swoją "dziura w dupie" i wydlubywanie z niej koopsztali! ;-))
nie dalo.
dało, dało. teraz też czekałeś na moje "pieszczotliwe słowa" pod twoim adresem. uwielbiasz być POniewierany. ;-))))
Tak trzymaj.
zenusiu, twój "tate" też trzymał hanssowi kiedy ten szczał ci na łeb? ;-)))

p.s. czy przeniosłes się już do ziemianki? ;-]]]]]

Do you want to say something in the topic? jak nie to WON! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-20 01:44:22
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
wtorek, 20 kwietnia 2021 o 07:15:18 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Jeśli ja nie czytam co napisałeś a patrzę jedynie ile miejsce litery zajęły to znaczy że nikt nie czyta co wypisujesz. Sporadycznie się znajdzie ktoś kto przeczyta i ci pizdziak vel runt dziure w dupie odpisze. Tracisz bezcenny dla innych czas a nic z tego nie masz. Po mnie te twoje teksty jak woda po gęsi, zwłaszcza że używasz kradzionych. Chuj ci w dupę ci nie pożyczę. Bo to była by dla ciebie frajda. Stary już nie utyka jak go ostatnio po jajach skopales jak się chciał przy drzewie wyszczać?

Data: 2021-04-20 15:42:32
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
W dniu 2021-04-20 o 10:44, kanalia i przygłup genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
[...]

  no i ile jest liter? ;-)

licz zenusiu, licz! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-20 15:44:11
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
wtorek, 20 kwietnia 2021 o 07:15:18 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
Do you want to say something in the topic? jak nie to WON! ;-)))
-- Runt

Jeśli ja nie czytam co napisałes
ależ zenusiu, czytasz. i to z wypiekami na swym świńskim ryju! ;-))
a patrzę jedynie ile miejsce litery zajęły
nie mów! liczysz litery w tekscie? geniusz! nic dziwnego że nic nie rozumiesz.
to znaczy że nikt
zenusiu, nie dziwie się że masz IQ <35. sądzisz. zę inni też licza litery? po czym to poznajesz głąbie? ;-))))
nie czyta co wypisujesz.
bo te paszkwile sa wyłacznie pod twoim adresem zenusiu! ;-)))
Sporadycznie się znajdzie ktoś kto przeczyta
a jak zenusiu rozpoznajesz, że ktoś przeczyta? ;-)))
i ci pizdziak
zenusiu, jakm się miewa twoja asshole? ropieje po wizycie u hanssa i jego psa? ;-)))
vel runt
c-vel zenus ;-)))
dziure w dupie
skad u ciebie zenusiu ta tęsknota za "dziure w dupie"? skatologia? ;-))
odpisze.
chcesz powiedzieć, że na pl.misc.budowanie ktoś ci odpisuje? ;-)))
Tracisz bezcenny dla innych czas
mało mnie nie obchodzi twój czas. nikt ci nie każe czytać paszkwili mpod twoim adresem ale skoro jako masochista to uwielbiasz wiec dostarczam ci adrenalinki na rajdy po śmietnikach ;-)))
a nic z tego nie masz.
a ty co masz? starą hulajnogę, szynkowar z prl i pomidory po 1zł/kg. ot się zenusiu ustawiłes w zyciu! ;-)))
Po mnie te twoje teksty jak woda po gęsi,
gęsiom też pijesz wode z misek? ;-)))
zwłaszcza że używasz kradzionych.
udowdnij zenusiu! złodzieju kontenerów PCK! ;-))
Chuj ci w dupę
z ty zenusiu idz do hanssa. przeciez uwielbiasz takie "pieszczoty". ;-))
ci nie pożyczę.
a ja ci nie oddam ;-)))
Bo to była by dla ciebie frajda.
zenusiu, frajda jest że mamy doskonaly przykład debila genetycznego. rzadkośc! ;-_)))
Stary już nie utyka
zenusiu, twój "tate" znów cię oszczał? a może to pies hanssa nie wytrzymał twoich pieszczot? ;-_))
jak go ostatnio po jajach skopales
zenusiu, projekcja. to twój "tate" skopał cię i nie po jajach tylko po pustym twoim worku! ;-0))))
jak się chciał przy drzewie wyszczać?
to u ciebie genetyczne ;))))))

;policzyłeś litery? ;-)

ile było "ó" a ile "u"? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-20 06:53:45
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
wtorek, 20 kwietnia 2021 o 15:44:12 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
>Po mnie te twoje teksty jak woda po gęsi,
gęsiom też pijesz wode z misek? ;-))) >zwłaszcza że używasz kradzionych. udowdnij zenusiu! złodzieju kontenerów PCK! ;-)) >Chuj ci w dupę z ty zenusiu idz do hanssa. przeciez uwielbiasz takie "pieszczoty". ;-)) >ci nie pożyczę. a ja ci nie oddam ;-)))
> [...]
to u ciebie genetyczne ;)))))) ;policzyłeś litery? ;-) ile było "ó" a ile "u"? ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Ze dwadzieścia minut z twojego chujowego życia poszli się jebać bo znowu nic nie osiągnąłeś. Jak wcześniej pisałem jesteś za głupi żeby zauważyć jaki jesteś głupi.

Data: 2021-04-21 07:55:23
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
W dniu 2021-04-20 o 15:53, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
--
wtorek, 20 kwietnia 2021 o 15:44:12 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
;policzyłeś litery? ;-)

ile było "ó" a ile "u"? ;-)))
-- Runt

Ze dwadzieścia minut
jak to zenusiu wyliczyłes? liczyłeś litery? ;-)))
z twojego chujowego życia
zenusiu, ty to masz klawe życie. przywiązany sprężyną do budy ;-)))
poszli się
może i "poszli" ;-)))
jebać
zenusiu, znów ci seks oralny w głowie? jesteś impotentem więc jedyne co ci pozostało to dawać "przodem" psu hanssa, a tyłem hanssowi. ;-)))
bo znowu nic nie osiągnąłeś.
POważnie? wkurzenie ciebie = dzień zaliczony! ;-))))
Jak wcześniej pisałem
POważnie? to ty zenusiu POtrafisz PiSać? ;-))))
jesteś za głupi żeby zauważyć jaki jesteś głupi.
no właśnie! dobrze że to zauważyłeś. z twoim IQ <35 kariery ci nie wróżę. no chyba że w okradaniu kontenerów PCK i POdkradaniu kotom żarcia z tacek. ;-))))

kiedy zrobisz sobie lobotomię? ;-))))

no i co zenusiu? "

"Ze dwadzieścia minut z twojego chujowego życia się jebać..." ;-))))

a mógłbyś POczytać coś na temat mocy biernej, głąbie! ;-))))

--
Runt

Data: 2021-04-21 04:31:30
Autor: Zenek Kapelinder
Kałachy pod respiratorem
środa, 21 kwietnia 2021 o 07:55:23 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Tylko na mnie zmarnowałeś dzisiaj że dwadzieścia minut swojego chujowego życia. A ja nawet nie przeczytałem co napisałeś pizdziak vel runt dziura w dupie. Gratuluję skuteczności.

Data: 2021-04-21 20:33:27
Autor: Runt
Kałachy pod respiratorem
W dniu 2021-04-21 o 13:31, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
środa, 21 kwietnia 2021 o 07:55:23 UTC+2 Runt napisał(a):
/,,,/
a mógłbyś POczytać coś na temat mocy biernej, głąbie! ;-))))
-- Runt

Tylko na mnie
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. jestes internetowym śmieciem ;-))
zmarnowałeś dzisiaj że dwadzieścia minut
zenusium nawet minuty. policzyłes ilość liter? ;-)))
swojego chujowego życia.
twoje życie zenusiu jest wspaniałe. nie masz kobiety, nie masz psa, żreesz tanie jedzenie podbierane kotom, okradasz kontenery PCK by przyodziać swój chudy kark. tylko zenusiu pozazdrościć! ;-)))
A ja nawet nie przeczytałem co napisałeś
zensuiu, wiem, ty liczysz litery ;-)))
pizdziak
jak sie miewa twoja ropiejąca asshole? ;)))
vel runt
C-VEL zenus ;-)))
dziura w dupie.
czy to prawda ze uwielbiasz wyciagać paluchem koopsztale ze swoje asshole? ;-)))
Gratuluję skuteczności.
zenusiu, zrobiłes już sobie lobotomię?
Nie, no zrób sobie chociaż lewatywę! ;-))))

jak tam ziemianka, zrobiłeś wiosenny "remont"? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-21 12:28:56
Autor: Astralny Rębajło
[...]