Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998

Data: 2013-01-25 09:14:13
Autor: mkarwan
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998
Cz.1
http://gazetawarszawska.com/2012/02/11/kalendarium-konfliktu-oswiecimskiego/
Cz.2
http://gazetawarszawska.com/2012/02/11/kalendarium-konfliktu-oswiecimskiego-cz-ii/

"Od upadku imperium sowieckiego, żaden z krajów znajdujących się pod
sowieckim panowaniem nie był traktowany przez prasę amerykańską tak źle jak
Polska. Tylko w ostatnim roku nie mające uzasadnienia oskarżenia o rzekomych
polskich okrucieństwach wobec Żydow - w przeważającej części pozostających
pod znakiem zapytania - zostaly opublikowane przez: 'New York Times',
'Washington Post', 'International Herald Tribune', 'Toronto Star', 'Toronto
Globe and Mail' oraz mniejsze dzienniki i czasopisma w całej Ameryce
Północnej. Nieomal wszystkie te historie mają podobne pochodzenie, znajdują
się też w nich te same potępiające zarzuty. W większości są one także pisane
przez polskich Żydow, lub ich potomkow i zawierają mieszankę ataków
przeciwko Polakom jako narodu beznadziejnie antysemickiego (nawiazujac do
polskiego papieża, Yitzak Shamir oskarżył ich o to, że: 'Polacy wysysają
antysemityzm z mlekiem swoich matek'), z historiami na temat pogromów
przypisywanych Polakom."

Jak to podkreślił w swoim artykule prof. Gottfried - prasa amerykanska
najchętniej publikuje oskarżenia wobec Polakow o antysemityzm. W dodatku,
wysyłane do redakcji sprostowania najczęściej są przemilczane. Czasem
skutkuje to bardzo nieprzyjemnymi, wręcz chamskimi komentarzami, nawet i
wobec dzieci. Na przykład, w jednej ze szkół, nauczyciel po uzyskaniu od
uczennicy ósmej klasy prawidłowej odpowiedzi na zadane pytanie - powiedział
do niej: "Boy, you Polish Nazi are smart" ("Och, wy polscy naziści jesteście
cwani")!!!

Termin "Nazi" nie kojarzy sie już w USA z jakaś określoną narodowością -
lecz po prostu z tymi, ktorzy mordowali Żydów w czasie holocaustu. A pod
wpływem propagandy związanej z ukazaniem się książki T. Grossa "Sąsiedzi" -
zaistniała nawet groźba, ze wkrótce nikt w Stanach nie będzie widział nic
niestosownego w określaniu wszystkich Polaków mianem "nazisty".

źródło http://salski.salon24.pl/42625,dobre-checi-a-polonofobia

Data: 2013-01-25 13:01:09
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kdtesk$erv$1usenet.news.interia.pl...
> [...]
|
| "Od upadku imperium sowieckiego, żaden z krajów znajdujących się pod
| sowieckim panowaniem nie był traktowany przez prasę amerykańską tak źle jak

Bo na pochylego Polaka nawet Zydek wskoczy. Jak sie ktos sam nie szanuje, przestaja szanowac go inni. W czasie pierwszej Solidarnosci nikt nie smial o Polsce nic zlego powiedziec. Po Okraglym Stole pokazalismy swiatu ile naprawde jestesmy warci. Skoro potrafimy godzic sie na klamstwo jaruzelskie, dlaczego ktos inny nie mialby nam wciskac wlasnego?

Data: 2013-01-25 13:50:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-25 13:01, jr pisze:

[...]

Masz rację i jednocześnie jej nie masz. To prawda że na schylonego w służalczej pozie nie tylko jankes wskoczy. Szacunek do Polski i Polaków skończył się z PRLem. To właśnie ta pierwsza Solidarność była zarzewiem tego co dzisiaj mamy. Zaczęło się od sondowania czy Polacy w ogóle mają jakiś honor, zaczynając od przysyłania  do kraju zdrajcy, którego nakazano nam przyjąć z honorami. Skończyło na obecności obcych wojsk na terenie RP..
Powiedz sam kto dzisiaj w świecie nas lubi i szanuje? Imperialiści nami gardzą i maja za mięso armatnie. Gardzą również nami bracia Słowianie za ową służalcza postawę wobec imperialistów, która m.in. kazała nam godzić się na secesją Kosova. Arabowie poza pogardą również nas nienawidzą za czynny udział w krucjatach imperialistów. Tak więc radzę ci że jak już coś piszesz to sie przed tym zastanów.. Albo chociaż napisz że to są tylko i wyłącznie twoje oczekiwania, nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.

Data: 2013-01-25 16:18:42
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Masz rację i jednocześnie jej nie masz. To prawda że na schylonego w
| służalczej pozie nie tylko jankes wskoczy. Szacunek do Polski i Polaków
| skończył się z PRLem.

Kto mial szacunek do peerelu? Nieuregulowana sprawa granic, prawie zupelny
brak odszkodowan za zbrodnie hitlerowskie, no i wszedzie w swiatowej prasie
'polskie obozy'. Komunistyczna sitwa miala w dupie takie szczegoly (liczyla
sie tylko z wladza na Kremlu). Wszystkie niezalatwione sprawy II Wojny
Swiatowej ruszyly dopiero wtedy, gdy skonczyl sie ten chlew zwany peerelem.
czlowiek mial wrazenie, ze wojna nie skonczyla sie w 1945 roku, tylko
dopiero teraz.
Polakow swiat zaczal szanowac dopiero po Sierpniu, choc komuszej sitwy nikt
nigdy nie szanował. Po okraglym meblu sytuacja sie odwrocila: Szanuja
panstwo polskie, ale nas personalnie maja gdzies.

  To właśnie ta pierwsza Solidarność była zarzewiem
| tego co dzisiaj mamy.

Pierwsza Solidarnosc byla zarzewiem 'pieriestrojki' w Moskwie. Dzieki temu
upadl berlinski mur, bez czego do wolnych wyborow moglo w Polsce w ogole nie
dojsc.

> [...]
| jakiś honor, zaczynając od przysyłania  do kraju zdrajcy, którego
| nakazano nam przyjąć z honorami. Skończyło na obecności obcych wojsk na

Gdyby takie wojska jak dzis stacjonowaly w II RP, gowno mielibyscie dzisiaj
do gadania.

| Powiedz sam kto dzisiaj w świecie nas lubi i szanuje? Imperialiści nami
| gardzą i maja za mięso armatnie.

Imperialisci sowieccy zawsze nami gardzili. Byles w komuszym wojsku,
musiales jechac bic Czechow i Slowakow. Dzisiaj wojsko jest ochotnicze, a
rzady sa wybierane przez lud. Nie chcesz polskich misji wojskowych? Glosuj
na tych, ktorzy je potepiaja.

 Gardzą również nami bracia Słowianie za
| ową służalcza postawę wobec imperialistów, która m.in. kazała nam godzić
| się na secesją Kosova.

Ktoz to nami za to gardzi? Serbscy komunisci? Serbowie sami powinni byli sie
pozbyc Kosowa, zeby ta czerwono-nacjonalistyczna banda nie mieszala im w
glowach.

 Arabowie poza pogardą również nas nienawidzą za
| czynny udział w krucjatach imperialistów.

Arabowie z Iraku moga nam tylko dziekowac za to, ze zaden Saddam, czy inny
komuch nie bedzie nimi rzadzil.

 Tak więc radzę ci że jak już
| coś piszesz to sie przed tym zastanów.. Albo chociaż napisz że to są
| tylko i wyłącznie twoje oczekiwania, nie mające nic wspólnego z
| rzeczywistością.

A powiec mi Trybunie, co dzisiaj jest dla ciebie rzeczywistoscia? Marks,
ktory gardzil Slowianami, czy moze Lenin, co wymordowal Rosje?

Data: 2013-01-25 17:55:55
Autor: Joschi
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kdu7oe$i1$1node1.news.atman.pl...

> [...]

brak odszkodowan za zbrodnie hitlerowskie, no i wszedzie w swiatowej prasie

Za PRLu nie było czegoś takiego, jak "polskie obozy" kłamco, to dopiero teraz żydostwo to uskutecznie, żeby wymusić haracz i nie buntować się przeciwko ich panowaniu...
Granice też już Willy Brandt uregulował i za Gierka polsko-niemieckeie porozumienie o ubezpieczeniu społecznym i emerytalnym itd... Nie mieć szacunku do PRLu to tak jak nie szanować samego siebie...

Data: 2013-01-25 18:23:40
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdudf8$vvm$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |

| Za PRLu nie było czegoś takiego, jak "polskie obozy"

Owszem bylo. Już podstawowce (lata 60) uslyszalem na lekcji histori o istnieniu tej nazwy. Wtedy mogl to byc element antyzachodniej propagandy, ale wladze PRL nie robily w tej sprawie nic (bo i po co mialyby to robic? - nie lepiej siac strach przed Zachodem i Bundeswehra niz zrobic cos konstruktywnego?)

] kłamco, to dopiero
| teraz żydostwo to uskutecznie, żeby wymusić haracz i nie buntować się
| przeciwko ich panowaniu...
| Granice też już Willy Brandt uregulował

Tak 'uregulowal', ze Kohl mial z tym jeszcze problemy na poczatku lat 90.

 i za Gierka polsko-niemieckeie
| porozumienie o ubezpieczeniu społecznym i emerytalnym itd... Nie mieć
| szacunku do PRLu to tak jak nie szanować samego siebie...

Gdybysmy wszyscy mieli szacunek do peerelowskiego chlewu, nie rozmawialbys ze mna tutaj (sprobuj pogadac z kims z kraju Kim Dzong Una, albo Fidela Castro).

Data: 2013-01-25 18:50:24
Autor: Joschi
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kduf2n$8a8$1node1.news.atman.pl...

> [...]

ale wladze PRL nie robily w tej sprawie nic (bo i po co mialyby to robic? -
nie lepiej siac strach przed Zachodem i Bundeswehra niz zrobic cos

Nic tekiego nie było, a przynajmniej tak się nie słyszało, jak to jest dzisiaj z upokarzaniem Polaków...

> [...]
| Granice też już Willy Brandt uregulował

Tak 'uregulowal', ze Kohl mial z tym jeszcze problemy na poczatku lat 90.

Tak samo poprawiali w 1991 roku wspomniane porozumienie polsko-niemieckie o ubezpieczeniu społecznym. Normalna rzecz między sąsiadami w nowej konstelacji...

> [...]

ze mna tutaj (sprobuj pogadac z kims z kraju Kim Dzong Una, albo Fidela

Co ma idioto obcy kraj do Polski? Skąd ty chcesz wiedzieć, jakby Polska wyglądała dzisiaj, gdyby nie stan wojenny i wynikły z niego ten kurewski bandycki, kapitalistyczny, złodziejski system? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-25 19:01:26
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdugmb$11vd$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > | > |

| > |

| Nic tekiego nie było, a przynajmniej tak się nie słyszało, jak to jest
| dzisiaj z upokarzaniem Polaków...

Owszem, slyszec tak sie nie slyszalo, ale nazwa ta byla na Zachodzie w uzyciu juz od czasow wojny. Rozpowszechnili ja Zydzi, ktorych wczesniej Niemcy zwozili na terytorium Polski. Podobnie Polacy mowili o Kazachstanie jako 'nieludzkiej ziemi' zapominajac przy tym, ze przezywali glownie dzieki tamtejszym mieszkancom.
jb

Data: 2013-01-25 19:57:09
Autor: Joschi

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > | > |
schylonego

| > |

> [...]

Niemcy zwozili na terytorium Polski. Podobnie Polacy mowili o Kazachstanie
jako 'nieludzkiej ziemi' zapominajac przy tym, ze przezywali glownie

Kompletna bzdura, za Gomułki nie mieliśmy już problemów z Żydami i ich
dominacją u władzy, tak jak to jest dzisiaj. Wychowywani byliśmy wszyscy w
duchu patriotyzmu, stąd takie sukcesy mieliśmy gospodarcze i w sporcie.
Człowiek był dumny, że jest Polakiem, nie to co dzisiaj, wszyscy spierdalają
z daleka od zniewolonej Polski... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-25 21:38:00
Autor: jr
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998

| Kompletna bzdura, za Gomułki nie mieliśmy już problemów z Żydami

Do wejscia sowietow w roku 39 nie mielismy problemow z Zydami. Gomulka swoimi nagonkami zrobil wiele zamieszania (ja na przyklad stracilem lekarza, ktory wyjechal do USA) - przede wszystkim uwiarygodnil politycznie grupe Michnika. Rowniez Kosciol sprzyjal tej grupie, bo byl przez Gomulke szykanowany. Do dzisiaj wiekszosc kleru jedzie z michnikowcami na jednym wozku.
jb

Data: 2013-01-26 09:15:26
Autor: Joschi
> [...]

Michnika. Rowniez Kosciol sprzyjal tej grupie, bo byl przez Gomulke
szykanowany. Do dzisiaj wiekszosc kleru jedzie z michnikowcami na jednym

Mieliśmy, w Polsce rządzą potomkowie sanacji.  I teraz je mamy. Sam nie
wiesz, czego chcesz, albo talmudysta jesteś zwykły jak ten obsrywator...

Data: 2013-01-26 19:32:02
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:ke03bp$2cc5$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag
| > |

| Mieliśmy, w Polsce rządzą potomkowie sanacji.

Gdzie to uslyszales i na jakiej planecie?
Potomkowie sanacji gnija w piaskach Katynia, tudziez gdzieniegdzie w warszawskich kanalach. Reszte wykonczylo UB w swoich katowniach (jesli nie zdazyli sp. na Zachod). Dzisiaj w Polsce nie rzadza potomkowie sanacji, lecz potomkowie ubecji, czyli najogolniej zwyciezcy 'wielkiej ojczyznianej'.

Data: 2013-01-26 20:11:42
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke17f1$151$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag
| > |

> [...]

potomkowie ubecji, czyli najogolniej zwyciezcy 'wielkiej ojczyznianej'.

To tak jakby powiedzieć, że z katastrofą smoleńską, zginęła cała republika okrągłego stołu...

Potomkowie ubecji to potomkowie sanacji i ci potomkowie sanacji dziedzicznie zniewalają Polskę... Był tylko krótki okres, że Polacy mieli równe szanse dojścia do władzy, za Gomułki i Gierka...

Data: 2013-01-25 21:40:36
Autor: jr
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998

 i ich
| dominacją u władzy, tak jak to jest dzisiaj. Wychowywani byliśmy wszyscy w
| duchu patriotyzmu

W duchu potepienia Niemcow za zbrodnie katynska? Patriotyzm powinien opierac sie na prawdzie, jaka by ona nie byla.

, stąd takie sukcesy mieliśmy gospodarcze i w sporcie.
| Człowiek był dumny, że jest Polakiem

:-DDDDD Sukces gospodarczy jest wtedy, gdy przeklada sie na jakosc zycia ogolu obywateli. Za Gomulki polska przypominala obore dla bydla. Kto uciekl z wolnego swiata do gomulkowskiej Polski?

, nie to co dzisiaj, wszyscy spierdalają
| z daleka od zniewolonej Polski...

Za Gomulki strzelano na granicach, dzisiaj nie ma granic. Jedni wyjezdzaja, inni przyjezdzaja. Wiecej jednak wyjezdza, bo nie jest jeszcze jak nalezy.
Gomolka nie docenial telewizji, wiec telewizja za jego czasow stala jeszcze na nienajgorszym poziomie. Gorzej bylo z kinem. Gdy Polanski nakrecil 'Noz w wodzie', Gomulka mial pierdyknac popielniczka w ekran. Bylo - nie bylo, Polanski wolal z kraju wyjechac i zdobywac oskary w wolnym swiecie. Kto przyjechal do gomolkowskiego 'raju' na miejsce Polanskiego?
jb

Data: 2013-01-26 09:16:14
Autor: Joschi

> [...]
| duchu patriotyzmu

W duchu potepienia Niemcow za zbrodnie katynska? Patriotyzm powinien

Za moich czasów, mojegio dzieciństwa, nik nie obwiniał już Niemców za Katyń,
co najwyżej publicznie była ta zbrodnia zmilczana, nieoficjalnie jednak
każdy mówił o zbrodni NKWD...

> [...]

uciekl
z wolnego swiata do gomulkowskiej Polski?

I tak było, najlepiej się żyło Polakom za czasów Gierka. Polska za Gomułki
dopiero zaczęła się rozwijać po wieloletniej wojnie i okupacji, to był
początek socjalistycznego eksperymentu, niestety, kapitaliści nas zgarnęli,
ze strachu i dlatego mamy teraz ten kurewski kapitalizm i wyzysk, jakiego w
PR:Lu nie znaliśmy...

> [...]

Polanski wolal z kraju wyjechac i zdobywac oskary w wolnym swiecie. Kto
przyjechal do gomolkowskiego 'raju' na miejsce Polanskiego?

Kolejna bzdura... Jednak nóż w wodzie został nagrany w Polsce, w Polsce
Gmułki i pokazywał, jak dobre życie jest w Polsce...

Data: 2013-01-26 19:35:10
Autor: jr

> [...]
Katyń,
| co najwyżej publicznie była ta zbrodnia zmilczana, nieoficjalnie jednak

I tak "nieoficjalnie" Gomolka uczyl cie patriotyzmu?

Data: 2013-01-26 20:12:32
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke17ku$mi$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| każdy mówił o zbrodni NKWD...

I tak "nieoficjalnie" Gomolka uczyl cie patriotyzmu?

Tak! Za pośrednictwem mojego profesora z Przysposobienia Obronnego...

Data: 2013-01-26 19:37:25
Autor: jr
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998

| I tak było, najlepiej się żyło Polakom za czasów Gierka. Polska za Gomułki
| dopiero zaczęła się rozwijać po wieloletniej wojnie

Ty zobacz no jak wygladala Japonia lat 60 i co juz produkowala.

Data: 2013-01-26 20:16:12
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke17p5$p9$1node2.news.atman.pl...

| I tak było, najlepiej się żyło Polakom za czasów Gierka. Polska za Gomułki
| dopiero zaczęła się rozwijać po wieloletniej wojnie

Ty zobacz no jak wygladala Japonia lat 60 i co juz produkowala.

Ty się chyba z kosmosu wziąłeś. Nie od razu Amerkę zbudowano. Polska miała 123 lata zaborów, potem okres zniewolenia sanacji i 5 lat okupacji niemieckiej. Od praktycznie 1956 roku zaczęto z ruin wprowadzać w Polsce socjalizm, a ponieważ  stawał się konkurencyjny dla wielowiekowego krwiożerczego kapitalizmu, kapitaliści rzucili swój kapitał KORnikom i Cohne Banditom i socjalizm zniszczyli, żeby dziesiątki lat pracy narodów wschodnioeuropejskich ukraść...

Data: 2013-01-26 19:40:28
Autor: jr
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998

| Kolejna bzdura... Jednak nóż w wodzie został nagrany w Polsce, w Polsce
| Gmułki i pokazywał, jak dobre życie jest w Polsce...

No i powiedz, co jeszcze nakrecil na temat tego 'dobrobytu'? Wolal od niego spierdalac i robic kariere w wolnym swiecie.

Data: 2013-01-26 20:17:13
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke17us$t6$1node2.news.atman.pl...

> [...]

No i powiedz, co jeszcze nakrecil na temat tego 'dobrobytu'? Wolal od niego
spierdalac i robic kariere w wolnym swiecie.

A potem spierdolił z USA pedofil...

Data: 2013-01-25 19:09:54
Autor: jr
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998

| Co ma idioto obcy kraj do Polski? Skąd ty chcesz wiedzieć, jakby Polska
| wyglądała dzisiaj,

Regula jest jedna: Sowietyzm boi sie halasu. Zawsze ustepowali pod wplywem zadym. Stalin umarl w roku 1953, stalinizm trwal w PRL do poznanskiej rewolty. Podobnie bylo na Wegrzech, gdzie tak zwane 'reformy' nastapily dopiero po 56 roku.

 gdyby nie stan wojenny i wynikły z niego ten kurewski
| bandycki, kapitalistyczny, złodziejski system?

Stan wojenny trwa do dzis. Gdyby wojsko nie odsunelo Gierka od wladzy, okragly mebel mogliby montowac juz po smierci Brezniewa i dojsciu Andropowa do wladzy, czyli w roku 1982. Ale Gierek nie umial strzelac do ludzi (Kania zdaje sie tez), wiec musial odejsc.
jb

Data: 2013-01-25 19:57:04
Autor: Joschi

> [...]

Andropowa
do wladzy, czyli w roku 1982. Ale Gierek nie umial strzelac do ludzi

To jest pomieszanie z poplątaniem..

Kto miałby montować okrągły mebel w 1982 roku i w jaki sposób? Czy ty wiesz
dlaczego Polskę oddano w pacht Żydom w 1989 roku? Bo Jaruzelski wytrzebił w
stanie wojennym Polaków z opozycji i dlatego sprzedaż i zagrabienie Polski
było możliwe... Za Gierka Polska była w  miarę wolna, KORniki nie mieli
szans dojść do władzy i sprzedać Polski. Plan długoletni zagrabienia Polsk
Geremek ujawnił na łamach polityki dopiero w 1981 roku... (najważniejsze
fragmenty jego wywiadu zostały wycięte)...

Więc czego ty bronisz, dzisiejszego stanu wojennego? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-25 22:05:09
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdukkc$14s1$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |
| > |

| > |

| To jest pomieszanie z poplątaniem..
|
| Kto miałby montować okrągły mebel w 1982 roku i w jaki sposób?

Zapytaj sie stolarza.

 Czy ty wiesz
| dlaczego Polskę oddano w pacht Żydom w 1989 roku?

Jaruzelski, Kiszczak, Walesa to Zydzi? Miroslaw Sekula, Kulczyk, Sobiesiak?... Zobacz no kto sie w III RP najlepiej oblowil - ludzie aparatu PRL i ich rodziny. Jest wsrod nich taki sam procent Zydow jak gdzie indziej, czyli niewielki.

 Bo Jaruzelski wytrzebił w
| stanie wojennym Polaków z opozycji

No.... Walesy jakos nie wytrzebil.

 i dlatego sprzedaż i zagrabienie Polski
| było możliwe... Za Gierka Polska była w  miarę wolna

Jakby byla wolna, to Gierek moglby cos zdzialac. Na przyklad zamiast budowac Hute Katowice (dyrektywa sowiecka) i inne takie molochy, rozwinalby przemysl produktow gotowych, jakich brakowalo w sklepach. Niestety nie mogl robic co chcial (na przyklad uwolnic rynek - tylko wolny rynek mowi producentowi, na co jest rzeczywiste zapotrzebowanie). W koncu jego dekady powstal przemysl pracujacy dla przemyslu - waz zjadajacy wlasny ogon. Zaklady pracy wypluwaly buble, kopalnie dosypywaly kamien do wegla (zeby plan sie zgadzal), a ludzie zamiast pracowac stali w kolejkach.

, KORniki nie mieli
| szans dojść do władzy i sprzedać Polski. Plan długoletni zagrabienia Polsk
| Geremek ujawnił na łamach polityki dopiero w 1981 roku...

Gdyby nie gomolkowskie nagonki, nie byloby dzisiaj takiego problemu z michnikowcami. To sa ludzie, ktorzy do dzis lecza swoje antygomolkowskie fobie. Gomolka tepil prywate, oni sprywatyzowaliby wszystko. Gomolka tepil prywatna motoryzacje, oni zniszcza kolej, transport publiczny. Gomolka nienawidzil Zachodu, oni by sie oddali Europce za darmo. Gomolka tepil Zydow, oni widza antysemite za kazdym rogiem i tak dalej...
To jest ich wewnetrzny problem. To jest zadawniony konflikt dwoch PZPR-owskich frakcji rozgrywany dzisiaj ludzmi takimi jak ty. Wzajemne resentymenty partyjnych 'chamow' i 'zydow' nie powinny dominowac polskiego zycia publicznego, co niestety dzieje sie do dzis.
jb

Data: 2013-01-26 09:42:11
Autor: Joschi
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kdus1v$pog$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |
| > |
> [...]

PRL i ich rodziny. Jest wsrod nich taki sam procent Zydow jak gdzie indziej,

Poczytaj sobie i doucz się

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937&Itemid=46

Bo Jaruzelski wytrzebił w
| stanie wojennym Polaków z opozycji

No.... Walesy jakos nie wytrzebil.

Bo nie był niezależnym Polakiem, tylko kiszczakowskim Bolkiem, spuszczonym tak jak Geremek ik Mazowiecki na Polaków...

> [...]

buble, kopalnie dosypywaly kamien do wegla (zeby plan sie zgadzal), a ludzie

Nie podobała ci się Huta Katowice, to zapierdalaj teraz w balaszanych łagrach pracy jak TESCO za miskę zupy...
Gdyby nie Jaruzelski, KORniki i stan wojenny, bylibyśmy całkowicie wolni i jedynym prawdziwie wolnym krajem na świecie, a tak to masz te twoje żydostwo... i oranie Polski do gołej ziemi...

> [...]

resentymenty partyjnych 'chamow' i 'zydow' nie powinny dominowac polskiego
zycia publicznego, co niestety dzieje sie do dzis.

He, he, he i tu cię mamy, należało oddać Polskę Michnikom już w 1968 roku. To, c się Żydom  w Europie nie udało w 1968 roku, dokończyli w 1989 roku... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-26 20:06:55
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:ke04tf$2dbm$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > | > |
| > | > |

| > | > |

| > |
| > |
| > |

| Poczytaj sobie i doucz się
|
| http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937&Itemid=46

Okragly Stol byl tylko medialnym widowiskiem majacym sankcjonowac ustalenia tzw. 'podstolikow', czyli ostateczne konkluzje kilkuletnich rozmow w willi Ministerstwa Spraw Wewnetrznych w Magdalence.
Dlaczego na tych stronach nic nie pisza o np. katolickich hierarchach (arcybiskup Dabrowski, biskup Orszulik i inni), ktorzy rozmowy te inicjowali? Musisz zrozumiec to, ze w Polsce byla mozliwa czeska alternatywa, ze bez autorytetu KK ludzie nie uwierzyliby Walesie i nie przerwaliby strajkow w 1988 roku.

| Bo nie był niezależnym Polakiem

Ot to. Ani Zydem, ani 'niezaleznym Polakiem'... Moze kiedys dojrzysz, ze problem lezy glebiej, nic ci sie dzisiaj wydaje.

Data: 2013-01-26 20:38:58
Autor: Joschi
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke19ge$2et$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

Nie

| > | > |
| > | > |

| > | > |

| > |
| > |
> [...]

inicjowali? Musisz zrozumiec to, ze w Polsce byla mozliwa czeska
alternatywa, ze bez autorytetu KK ludzie nie uwierzyliby Walesie i nie

To wszystko jest doskonale znane, a plany tego są tutaj
http://www.wandaluzja.com/?p=p_331&sName=wywiad-z-profesorem-geremkiem

i tu
http://jozefdarski.pl/4610-polityczna-agentura-wplywu-4-%E2%80%93-partia-interesu

Data: 2013-01-26 20:50:37
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:ke1bck$kat$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > | > |

| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |
| > |
| > |
| > |

| To wszystko jest doskonale znane, a plany tego są tutaj
> [...]

 co dalej?

Data: 2013-01-26 20:14:23
Autor: jr
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998
| Nie podobała ci się Huta Katowice

A na ch... komu bylo to potrzebne?
Polsce potrzebne byly zaklady produkujace towary dla _ludzi_, a nie blachy na sowieckie czolgi.

, to zapierdalaj teraz w balaszanych
| łagrach pracy jak TESCO za miskę zupy...

W calym cywilizowanym swiecie istnieja sklepy takie jak TESCO i jakos nikt z tamtad nie ucieka do Nowej... pardon - do Huty Katowice.

Data: 2013-01-26 20:33:14
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke19ue$2q5$1node2.news.atman.pl...
| Nie podobała ci się Huta Katowice

A na ch... komu bylo to potrzebne?
Polsce potrzebne byly zaklady produkujace towary dla _ludzi_, a nie blachy
na sowieckie czolgi.

A jednak było potrzebne! Potężne zakłady pracy, kombinaty, to nie tlko produkcja, ale przede wszystkim praca i utrzymanie godne ludzi, z warunkami socjalnymi dla całych rodzin... I to wszystko banda okrągłostołowa rozkradła, wielodziesiątkową pracę narodu polskiego i zaorali i nie ma nic, ani pracy, ani płacy, tylko rozgoniony naród po świecie za chlebem

 Przez takich idiotów jak ty!!!

, to zapierdalaj teraz w balaszanych
| łagrach pracy jak TESCO za miskę zupy...

W calym cywilizowanym swiecie istnieja sklepy takie jak TESCO i jakos nikt z
tamtad nie ucieka do Nowej... pardon - do Huty Katowice.

Nie w całym świecie. Jeśli uż o tym mówimy, to każdy zachodni kraj dba o swój przemysł i swoją sieć marketów. TESCO w Niemczech nie ma, a w Polsce misch=masch, wszelkie blaszane łagry, z każdegio kraju, i francuskie, i holenderskie, i portugalskie, i brytyjskie i niemieckie, i sprzedają te swoje śmiecie dla ciemiężonego, ogłupiałego narodu polskiego...

Poza tym, także w NIemczech ludzie się buntują, że duże sieći likwidują małe sklepy.
I najważniejsza sprawa, tam mają inne zarobki, na przyzwoitym poziomie, czy to przy kasie w hipermarkecie, czy jako pielęgniarka czy też sprzątaczka...

Data: 2013-01-26 20:16:10
Autor: jr
Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998

| He, he, he i tu cię mamy, należało oddać Polskę Michnikom już w 1968 roku.

Ty bys tak zrobil?

Data: 2013-01-26 20:34:10
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke1a1q$317$1node2.news.atman.pl...

| He, he, he i tu cię mamy, należało oddać Polskę Michnikom już w 1968 roku.

Ty bys tak zrobil?

Polska takich ja ty to zrobiła i teraz jeszcze im klaskacie i podtrzymujecie...

Data: 2013-01-26 20:18:22
Autor: zdumiony
[...]

Trockistom?

Kalendarium konfliktu oświęcimskiego - marzec 1983 - wrzesień 1998