Kalendarz Google - jak skasować przypomnienia wykonane hurtem/wszystkie/grupowo?

Data: 2019-12-21 18:07:41
Autor: LordBluzg(R)
Kalendarz Google - jak skasować przypomnienia wykonane hurtem/wszystkie/grupowo?
W dniu 2019-12-21 o 14:34, radekp@konto.pl pisze:
Nie mam zdrowia do tego Kalendarza...

Jak skasować wykonane przypomnienia?
Teraz lądują mi one jako wykonane (przekreślone).
Ale nie da się skasować wszystkich nawet z danego dnia (mimo że są w grupie) --
trzeba pojedyczno.

Nosz kurfica mnie bierze, bo siedzą i zaśmiecają kalendarz.

Powiedz:

OK Google.
Ok Google.
Skasuj wszystkie przypomnienia.

Trudne?

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-12-22 00:49:58
Autor: radekp@konto.pl
Kalendarz Google - jak skasować przypomnienia wykonane hurtem/wszystkie/grupowo?
Sat, 21 Dec 2019 18:07:41 +0100, w
<5dfe517d$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
<mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> Teraz lądują mi one jako wykonane (przekreślone).
> Ale nie da się skasować wszystkich nawet z danego dnia (mimo że są w grupie) --

Nie chcę wszystkich -- tylko wykonane.

Trudne?

Czytanie ze zrozumieniem? Nie, daję radę :)

Kalendarz Google - jak skasować przypomnienia wykonane hurtem/wszystkie/grupowo?