[SPAM] Kalendarz motocyklowy ;)

Data: 2009-11-17 07:36:00
Autor: Sambor
[SPAM] Kalendarz motocyklowy ;)
Data: 2009-11-17 10:16:33
Autor: Jasio
[SPAM] Kalendarz motocyklowy ;)
Użytkownik "Sambor" napisał w wiadomości news:hdtjp0$oaa$1inews.gazeta.pl...
Smialo, jedyny taki... ;)
http://allegro.pl/item821182247_kalendarz_motocyklowy_africatwin_bmw_ktm_transalp.html

Styczeń, maj, kwiecień, grudzień...
I wiele innych miesięcy. (:

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-17 10:26:23
Autor: Sambor
Jasio <bylystudent@gazeta.pl> napisał(a):
Użytkownik "Sambor" napisał w wiadomości news:hdtjp0$oaa$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Sugerujesz ze mam nie po kolei?

Data: 2009-11-17 10:32:49
Autor: Jasio
Użytkownik "Sambor" <sambor1965@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdttof$216$1inews.gazeta.pl...

Sugerujesz ze mam nie po kolei?

Ja nic nie sugeruje, proszę pana.
Opis zabawny i zachęcający do kupna.
Może jedynie "kupon" piszę się inaczej niż u Ciebie w opisie. Kupiłbym ten kalendarz, ale nie odczuwam potrzeby posiadania kalendarza - mam w komórce.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-17 10:44:52
Autor: Sambor
[...]

Hm, to nie jest moja aukcja, choc moze tak wygladac... Twoja uwage o literowce
przekaze synowi ;)
Rozumiem Cie - tez mi kalendarz niepotrzebny. Ba, coraz czesciej nie czuje tez
potrzeby posiadania komorki. Ale lubie czasem zima spojrzec na ladne zdjecie na scianie. Moze byc nawet z
cyferkami na dole.

Data: 2009-11-17 12:21:17
Autor: DrFugazi
Jasio pisze:
[...]

Łe tam ! fkomórce ? a jak się to wiesza na ścianie ?

Ja kupiłem, cztery :) Choć Afrika to nie moje klimaty, ale Szacun dla
Sambora i reszty Ekipy za to, że im się chce i za to, że nie chowają
tego do szuflady tylko motywują innych. Poza tym święta tuż tuż, a taki
kalendarz to świetny prezent dla ludzi czujących klimat ;)

Zdrówka
--
DrFugazi & Suzuki GSX 1300R Hayabusa
-- - http://moto.drfugazi.eu.org/ -- -

Data: 2009-11-17 11:28:46
Autor: de Fresz
On 2009-11-17 11:26:23 +0100, "Sambor" <sambor1965@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

Styczeń, maj, kwiecień, grudzień...
I wiele innych miesięcy. (:

Sugerujesz ze mam nie po kolei?

I to nie tylko w kalendarzu.

PS ;-)

de Fresz

Data: 2009-11-17 11:22:35
Autor: zbigi
Jasio pisze:
[...]

Dobrze jest- opis w porzo, zajawka zdjec mniamusna, wiec nie marudz malkontencie ;)
--
Pozdrrrowienia i takie tam - stopka zastepcza ;)
zbigi

Data: 2009-11-17 11:43:32
Autor: bald
Sambor wrote:
Smialo, jedyny taki... ;)
http://allegro.pl/item821182247_kalendarz_motocyklowy_africatwin_bmw_ktm_transalp.html

Sambor

Is naajs. Niech mnie zainspiruje do jakiejś dalszej wyprawy :D

--
bald
Suzuki DR750S Big SR41A

Data: 2009-11-17 11:48:30
Autor: Magic
Sambor pisze:
Smialo, jedyny taki... ;)
http://allegro.pl/item821182247_kalendarz_motocyklowy_africatwin_bmw_ktm_transalp.html

Ale w tym roku sprawdziłeś ilość dni w miesiącach ? ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

[SPAM] Kalendarz motocyklowy ;)