Kalendarzyk PiS`owca.

Data: 2009-06-13 23:58:12
Autor: MH
Kalendarzyk PiS`owca.
Nie wiem też, czy uczuć religijnych nie będzie raniło robienie imprez w rocznice
związane z Janem Pawłem II (rocznice urodzin, śmierci, imienin, wyboru na
papieża, święceń kapłańskich, chrztu, Pierwszej Komunii, bierzmowania, rocznice
wszystkich pielgrzymek do Polski, wygłoszenia tekstu o kremówkach i innych
ważnych słów, które poruszyły serca Polaków itd.).

Tak !!! Jest to cios zadany wprost w polskie moje serce..  Oczekuję zdecydowanej
reakcji Pana Prezydenta. I Jego Świątobliwości B-16 też.. My !! , Europejczycy
nie życzymy sobie wizyt hamerykańskich lafirynd na Naszej Świętej Ziemi..  Tej
Ziemi !!

MH

--

Kalendarzyk PiS`owca.