Kali.

Data: 2011-09-29 10:21:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Kali.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j61274$lj3$1news.onet.pl...
Zasada, że osiągnięcia następców należą do poprzedników nie jest wszakże uniwersalna. Sukcesy PiS to sukcesy PiS. Mówi Kaczyński: "My mamy pewien argument mocny. Myśmy już doszli do władzy. I było 1,3 mln nowych miejsc pracy, najwyższe inwestycje zagraniczne, wzrost gospodarczy, poprawiająca się sytuacja w finansach publicznych".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,86116,10374279,Kaczynski__Jak_wygram__bedzie_normalnie.html#ixzz1ZJqOX12S

Po za wszystkim interesuje mnie nadzwyczajnie te 1,3 mln nowych miejsc pracy.
Słyszę to ciągle z ust PiS-owców.
Czy jest ktoś, kto wyjaśni mi gdzie i jak, te nowe miejsca pracy powstały?

To, że Polacy masowo wyjeżdżali do Irlandii i WB i tam znajdowali pracę, to miejsca pracy tworzyły im te kraje, nie Polska rządzona przez PiS.

To jak z tymi nowymi miejscami pracy?

Kali.