Kali ukraść? DOBRZE!!!

Data: 2018-03-18 07:21:39
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Kali ukraść? DOBRZE!!!
Czy na fali ostatnich czystek w sądach min. Ziobro powinien podać się do dymisji?

Za "przywłaszczenie" 50 zł jakiegoś straszego sedziego wyrzucona na bruk, a tymczasem

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/operowal-ojca-ziobry-boi-sie-bardziej-niz-w-stanie-wojennym/y5890ef

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1729584,1,zwrot-w-procesie-ws-smierci-ojca-ziobry-krakowski-sad-nie-chce-sie-zajmowac-ta-sprawa.read

https://wiesci24.pl/2018/02/03/kolezanka-ziobry-zostala-szefowa-sadu-ktorym-toczy-sie-proces-ws-smierci-ojca/

"Zbigniew Ziobro odwołał mnie cztery dni przed rozprawą ws. śmierci swojego ojca. Na moje miejsce powołał swoją koleżankę z ministerstwa. Proszę samemu wyciągnąć wnioski" - mówi w rozmowie z Onetem sędzia Beata Morawiec."

"Nową prezes została Dagmara Pawełczyk-Woicka. Nigdy w swojej karierze zawodowej nie pełniła żadnej funkcji. "Pracowała w sądzie rejonowym. Z ministrem zna się od dawna, co jest powszechnie wiadome."

Ryba śmierdzi od łba, ale kraść mogę tylko ja?

CL

Data: 2018-03-18 08:41:23
Autor: Stokrotka
Kali ukraść? DOBRZE!!!

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/operowal-ojca-ziobry-boi-sie-bardziej-niz-w-stanie-wojennym/y5890ef

Medycy byli i są pszez władze hołubieni, bo masowo wspułpracują z policją , jako źrudło informacji.
Za bardzo, są między innymi dlatego, grupą głęboko zdemoralizowaną:
łapuwkarstwo, traktowanie ludzi jak zwieżęta w imię pseudo badań (pewnie tak było z ojcem Ziobry), bezczelne kłamanie i uzdrawianie pacjenta, masowe.

Oni są dumni, że kłamią.
Czy jakiś medyk powiedział ci pszed operacją , że będzie bolało?
Oni tylko straszą jak nie będziesz debilnie się słuhał to będzie bolało - jak prymityw policyjny.
A sami nic nie umieją: jak na pregirzu napisałam by egzamin był taki jak na prawo jazdy , to mi odpisali, że to nie możliwe i zmieszali z błotem.
Ryzyko operacji, według świata medycznego  w gabinecie,
nie istnieje.
Nie istnieją zakażenia szpitalne, zgony itp.

Nie żałuję ani troszkę, że ten zgniły pułświatek zaczyna się bać.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1729584,1,zwrot-w-procesie-ws-smierci-ojca-ziobry-krakowski-sad-nie-chce-sie-zajmowac-ta-sprawa.read

W końcu każdy hce być zdrowy i narażanie się temu mafijnemu lekarskiemu pułświadkowi, co gorsza powiązanemu z sędziami, jest ryzykowne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Kali ukraść? DOBRZE!!!