Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!

Data: 2011-03-31 08:41:38
Autor: Przemysaw W
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!
Andrzej Lepper wychodzi dzi z Sdu Apelacyjnego w odzi z narczem kwiatw. Dziennikarze pytali go gwnie o samopoczucie, ale szef Samoobrony nie mia tu byskotliwej odpowiedzi.
Wystarczy zajrze bowiem w jawn cz sdowego uzasadnienia, by zauway, e Sdowi Apelacyjnemu poszo tylko i wycznie o procedury.

Podczas poprzedniego procesu Lepper przysya hurtowo lekarskie zwolnienia. Rozprawy spaday z wokandy. Raz jednak przysa zawiadczenie, z ktrego wynikao, e lekarz bada go w czasie, gdy Lepper wystpowa na ywo w TVN24. Sd to wychwyci i straci cierpliwo, odrzucajc kolejne zwolnienie i rugajc chopskiego trybuna za przeciganie procesu.

Gdy innym razem Lepper zgosi na swoj obron partyjnych dziaaczy, sd nie mg si doprosi, by przyszli i wiadczyli o cnotach wodza. A skoro nie przychodzili, sd ich wykreli.

Sd Apelacyjny uzna, e koledzy niszej instancji powinni jednak zapyta fachowcw, czy Lepper ozdrowia tylko dla telewizji, a jego wiadkw doprowadzi choby si. To byy powody, dla ktrych proces Leppera zaczyna si od nowa, a my znw bdziemy oglda go w telewizji.

Nie jest jednak wykluczone, e tym razem, by unikn wpadki ze zwolnieniami, Lepper bdzie na wizji kula, kaszla, albo traci przytomno. Bdzie te czarowa niedoinformowanych dziennikarzy, przekonujc, e na uchyleniu jego procesu zaway brak dowodw.

Sd Apelacyjny owszem, odnis si do nich, ale przy sprawie ywiskiego, uznajc, e pi zarzutw zostao prawidowo ocenionych. A dwa, dotyczce molestowania Anety Krawczyk i dziaaczki z Lublina, wracaj do sdu wraz z Lepperem i ywiskim.

Szkoda. Szkoda, e sztuczki Leppera i jego obrocw stany na przeszkodzie, by tak wan spoecznie spraw zamkn za jednym zamachem.

Wicej... http://wyborcza.pl/1,75968,9350151,Nietega_mina_Leppera.html#ixzz1I9m4VzQV

Przemek

--

"Przed katastrof ojciec Rydzyk nazwa Lecha Kaczyskiego "oszustem", krytykujc gow pastwa za polityk wobec rodowisk ydowskich. Mari Kaczysk Rydzyk nazwa "czarownic". Wtedy, gdy pluto na jego rodzin, prezes PiS, udawa, e deszcz pada."

Data: 2011-03-31 08:49:56
Autor: Hoop
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!
Jaki kraj takie Bunga-Bunga.

Data: 2011-03-31 14:35:49
Autor: sofu
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!

Uytkownik "Hoop" <ho@wtkm.pl> napisa w wiadomoci news:4d942418$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
Jaki kraj takie Bunga-Bunga.

-- -- -- -- -- --

To fakt!
Berluskoni paci za bunga-bunga kwoty czasami astronomiczne.
A u nas chamy bez klasy chc za darmo jeba.
A jak si nie da, to bior si....

sofu

Data: 2011-03-31 15:13:49
Autor: jadrys
Kalicjant Kaczyńskiego badany w czasie występu w TVN!
W dniu 2011-03-31 14:35, sofu pisze:

A u nas chamy bez klasy chcą za darmo jebać.

sofu

Wolisz chamów z klasą?

Data: 2011-03-31 16:01:05
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in1umh$4l0$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-31 14:35, sofu pisze:
A u nas chamy bez klasy chcą za darmo jebać.
sofu
Wolisz chamów z klasą?

Lepper to akurat cham po czterech klasach podstawówki.

--
stevep

Data: 2011-03-31 16:20:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-31 16:01, cirrus pisze:
[...]

A chamidło z tytułem profesorskim jest w czymś lepsze? Pomijając już to że Lepper wcale nie jest chamem.

Data: 2011-03-31 16:27:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in22j1$kkq$1news.onet.pl...
[...]

Taaaa. Lepper jest profesorem. Kupił sobie ten tytuł na Ukrainie. On jest takim "nowym inteligentem". Pasuje doskonale do "elyty" czy "łżeelity". Wielce ceniony wicepremier w rządzie Jarusia.

Data: 2011-03-31 16:37:34
Autor: jadrys
[...]

Bo jakby na to nie patrzeć, był najlepszym ministrem rolnictwa od lat.

Data: 2011-03-31 17:17:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in23ji$oat$1news.onet.pl...

[...]

I dlatego Jaruś go spuścił bez większego żalu?

Data: 2011-03-31 20:42:24
Autor: jadrys
[...]

I siebie też spuścił. pewnie z żalem, ale dla wyższej idei..

Data: 2011-04-01 08:42:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in2i22$nro$1news.onet.pl...

[...]

Wekslujesz bo nie masz argumentów?

Data: 2011-04-01 14:15:33
Autor: jadrys
Kalicjant Kaczyńskiego badany w czasie występu w TVN!

I dlatego Jaruś go spuścił bez większego żalu?

I siebie też spuścił. pewnie z żalem, ale dla wyższej idei..

Wekslujesz bo nie masz argumentów?

Argumentów na co? Wcale nie odbiegłem od tematu.

Data: 2011-04-01 15:04:33
Autor: jadrys
[...]

No powiem to wprost, - on spuszczając Leppera próbował uwiarygodnić się w oczach swojego elektoratu. Ale propozycje kolesi w zamian za spuszczenie Samoobrony i LPR-u brzmiały nader interesująco.

Data: 2011-04-01 13:13:46
Autor: obserwator
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a): No powiem to wprost, - on spuszczajc Leppera prbowa uwiarygodni si w oczach swojego elektoratu. Ale propozycje kolesi w zamian za spuszczenie Samoobrony i LPR-u brzmiay nader interesujco.

a ja powiem wprost, pozyteczny ruski idiot jestes.

Data: 2011-04-01 15:59:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in4iko$rbf$1news.onet.pl...

[...]

A za którym razem? Za pierwszym czy drugim? No i te gówniane słowa: "nigdy więcej z takimi ludżmi...", czy jakoś tak. To jak? Lepper był w rządzie dlatego, że był dobrym ministrem? Czy dlatego, że był potrzebny Kaczyńskiemu, kłamczuchowi jak się okazało?
Nudzi mie ta dyskusja.

Data: 2011-04-02 00:05:28
Autor: jadrys
[...]

Mnie cała krajowa polityka nudzi. Nie wiem jak można na okrągło paplać o zaletach PiSu,  wadach PO i odwrotnie. Przecież te szumowiny nie zasługują nawet na to żeby zwracać na nie uwagę.

Data: 2011-04-01 16:12:43
Autor: cirrus
[...]

Lepiej niech on się spuszcza w inny sposób bo sperma mu uderza na mózg.

--
stevep

Data: 2011-04-02 00:05:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-01 16:12, cirrus pisze:
[...]

Czego chcesz, - on nie jest jakimś ewenementem w naszej polityce. W niej nie obowiązuje kultura i przyzwoitość. i wszyscy postępują podobnie.

Data: 2011-04-01 16:11:04
Autor: cirrus
[...]

Cham to cham, a Lepper to kliniczny przyklad razowego chamstwa.

--
stevep

Data: 2011-04-02 00:05:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-01 16:11, cirrus pisze:
[...]

Jakiś nie podzielam w tej kwestii zdania twojego szefa Adama M.

Data: 2011-04-02 11:26:38
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in5i6u$u6l$3news.onet.pl...
[...]

Ja za to mam w głębokim poważaniu zdanie twojego szefa Stalina.

--
stevep

Data: 2011-03-31 16:25:22
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:in21f5$oe7$1news.vectranet.pl...
[...]

Ale uczciwy Polak z krwi i kości. Nie matura lecz chęć szczera, robi z ciebie bohatera...

boukun

Data: 2011-04-02 00:07:13
Autor: Jaksa
Kalicjant Kaczyñskiego badany w czasie wystêpu w TVN!
On Thu, 31 Mar 2011 14:35:49 +0200, sofu <manhunter1@o2.pl> wrote:

U¿ytkownik "Hoop" <ho@wtkm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Jaki kraj takie Bunga-Bunga.

-- -- -- -- -- --

To fakt!
Berluskoni p³aci³ za bunga-bunga kwoty czasami astronomiczne..

Jakie astronomiczne? Jednej panience dal w lape 5 czy 7 tys euro.
Toz to zenada.

Jaksa

A u nas chamy bez klasy chc± za darmo jebaæ.
A jak siê nie da, to bior± si³±....

sofu

Data: 2011-04-01 19:46:54
Autor: pluton
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!
Jaki kraj takie Bunga-Bunga.

Jaki premier tacy wicepremierzy.

Nullification

Data: 2011-03-31 10:05:51
Autor: Tomek
[...]

To si wanie tak robi - najpierw karze wiadka grzywn, a kolejny etap to doprowadzenie si. Jeli nie zna si adresu wydaje si list goczy. A nie adne tam "wykrelenie wiadka". Moe si to odby wycznie za zgod 3 stron - pozwanego, powoda i sdu.
Tomek

Data: 2011-03-31 14:15:22
Autor: Przemysaw W
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!

Uytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisa

[...]

Id to powiedz adwokatowi Leppera, domorosy prawniku.

Przemek

Data: 2011-03-31 15:10:47
Autor: jadrys
Kalicjant Kaczyńskiego badany w czasie występu w TVN!
W dniu 2011-03-31 08:41, Przemysław W pisze:
Andrzej Lepper wychodził dziś z Sądu Apelacyjnego w Łodzi z naręczem kwiatów.

Przemek

--

A skąd te kwiaty? Dostał od sędziego czy od wielbicielek?

Data: 2011-03-31 22:59:12
Autor: boukun
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!

Uytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa

[...]

(...)
[...]

Nie ma znaczenia, z jakich powodw sd apelacyjny uchyli wyrok i przekaza do ponownego rozpoznania pierwszej instancji. Wida nie chcial bra na siebie odpowiedzialnoci za cao...

W moim przypadku rwnie sd apelecyjny w pierwszym procesie uchyli wyrok tylko podwaajc zarzut tzw. "antysemityzmu", w drugim procesie i sd apelacyjny utrzyma w mocy wyrok uniewinniajcy mnie z obu zarzutw, take tzw. "naruszenia praw autoskich w zainstalowanym rzekomo nielegalnym oprogramowaniu", czy jak tam kto woli...

boukun

Data: 2011-04-01 07:47:18
Autor: Przemysaw W
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa

Nie ma znaczenia, z jakich powodw sd apelacyjny uchyli wyrok i przekaza do ponownego rozpoznania pierwszej instancji. Wida nie chcial bra na siebie odpowiedzialnoci za cao...

Ma znaczenie, bo jeli sd pierwszej instancji usunie bdy, ktre popeni, to sprawa wrci do sdu apelacyjnego i ten musi co z ni zrobi biorc na siebie odpowiedzialno za wyrok.

Przemek

Data: 2011-04-01 11:06:28
Autor: boukun
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!

Uytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:in3ot8$d71$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bzdura, sd bdzie musia uwzgldni wszystkie wnioski obrony, dogbnie i wtedy wyjdzie na jaw, e Lepper niewinny... Kady rozsdny czowiek o tym doskonale od pocztku wiedzia, e Kaczyscy robili wszystko, eby Leppera zniszczy... Ta caa Krawczyk schowaa si teraz pod ziemi, do dzi nie wie, z kim ma dziecko...

boukun

Data: 2011-04-01 14:02:43
Autor: Przemysaw W
Kalicjant Kaczyskiego badany w czasie wystpu w TVN!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa

Bzdura, sd bdzie musia uwzgldni wszystkie wnioski obrony, dogbnie i wtedy wyjdzie na jaw, e Lepper niewinny...

Skoro wiesz jakie bd wnioski obrony, jak si do nich ustosunkuje sd, oraz to, e Lepper jest nie winny, to dyskusj jest zbdna. Ja nie mam takiej wiedzy.

Przemek