Kalisz rozsądnie o plebiscycie

Data: 2013-10-14 17:21:47
Autor: u2
Kalisz rozsądnie o plebiscycie
Kalisz: Gronkiewicz-Waltz uratowała neutralna postawa SLD

http://wpolityce.pl/depesze/64668-kalisz-gronkiewicz-waltz-uratowala-neutralna-postawa-sld

Zbyt niska frekwencja do uznania za wiążące stołecznego referendum ws. odwołania prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz to skutek m.in. neutralnej postawy SLD - uważa szef Stowarzyszenia Dom Wszystkich Polska Ryszard Kalisz. "Leszek Miller uratował Hannę Gronkiewicz-Waltz" - ocenił.

Według sondażu TNS Polska dla TVP Info i TVN24 frekwencja w warszawskim referendum wyniosła 27,2 proc., co oznaczałoby, że referendum jest nieważne; 93,8 proc. głosujących w referendum było za odwołaniem prezydent Warszawy, 6,2 proc. przeciwko.

Kalisz, który wymieniany jest wśród ewentualnych kandydatów w przyszłorocznych wyborach prezydenta stolicy, pogratulował aktywnej postawy wszystkim, którzy na referendum poszli. Jak przekonywał, Warszawa na inicjatywie referendum bardzo skorzystała. "Mam nadzieję, że to wszystko, co pani Hanna Gronkiewicz-Waltz obiecała dla Warszawy, zostanie spełnione" - powiedział polityk PAP

Zdaniem Kalisza wyniki referendum to "bezspornie bardzo wyraźna żółta kartka dla Platformy Obywatelskiej, że trzeba skończyć z alienacją władzy". "Obywatele nie tolerują sytuacji, by rządząca partia opierała się tylko na swoim aparacie a nie na społeczności obywatelskiej i dali PO żółtą kartkę" - powiedział.

Według niego wyniki referendum to także skutek aktywności PiS i samego prezesa tej partii Jarosława Kaczyńskiego. Kalisz uważa, że zbyt niska frekwencja, by referendum było ważne, to także efekt działania SLD. "Miller uratował Hannę Goronkiewicz-Waltz. Wyborcy SLD nie poszli do referendum, bo ich partia nie namawiała do udziału w referendum, mówiąc, że sami powinni podjąć decyzję" - ocenił.

"Te brakujące 2 punkty procentowe, wypowiedzi Kaczyńskiego które się warszawiakom nie podobały oraz postawa SLD. Gdyby te dwie partie zachowywały się inaczej, bądź w ogóle się nie włączały w całą sprawę, to frekwencja byłaby wystarczająca do odwołania prezydent Gronkiewicz-Waltz" - uważa Kalisz.

Rada Warszawska Sojuszu zdecydowała, że decyzję o udziale w referendum ws. odwołania Gronkiewicz-Waltz i ewentualnym sposobie głosowania SLD pozostawi swoim wyborcom. Referendum to inicjatywa, która toruje drogę do władzy PiS - oceniło SLD.
--
http://www.youtube.com/watch?&v=_an_QfL-HJI

Data: 2013-10-14 19:45:27
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:525c0c0c$0$14827$65785112news.neostrada.pl...
| Kalisz: Gronkiewicz-Waltz uratowała neutralna postawa SLD

A nie zastanowiłeś się nad tym, że to Kaczyński odepchnął ich od urn? Gdyby Kaczuś nie zawłaszczył tego referendum, HGW leciałaby dzisiaj z siodła!

Data: 2013-10-14 19:47:46
Autor: u2
W dniu 2013-10-14 19:45, jr pisze:
A nie zastanowiłeś się nad tym, że to Kaczyński odepchnął ich od urn? Gdyby
Kaczuś nie zawłaszczył tego referendum, HGW leciałaby dzisiaj z siodła!

ale po co ma leciec synalku partyjnego kacyka ? sluszna linie ma nasza partia ..-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-14 19:58:17
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:525c2e42$0$32699$65785112news.neostrada.pl...

| ale po co ma leciec synalku partyjnego kacyka ? sluszna linie ma nasza
| partia ..-;)

Dobrze się odkryłeś u2!
Cały PiS to są tobie podobni sekciarze - nie ważne kto rządzi, ważne, że to my mamy świętą racje! Tak wyglada stan wojenny przesiedziany w kościelnej kruchcie. Nieźle was te kościelne ubeki odmóżdżyły! Jak wytrzeźwiejesz, idź po nastepną działkę..

Data: 2013-10-14 20:02:31
Autor: u2
W dniu 2013-10-14 19:58, jr pisze:
Cały PiS to są tobie podobni sekciarze - nie ważne kto rządzi, ważne, że to my
mamy świętą racje!

ano macie, dlatego rzadzicie synalku partyjnego kacyka...-;)

Data: 2013-10-14 20:11:54
Autor: jr

| ano macie,

Gówno macie i HGW w Warszawie.

> [...]