Kalisz sypiał z Komorowskim

Data: 2012-10-21 05:48:15
Autor: Przemysław W
Kalisz sypiał z Komorowskim
Komorowski i Kalisz mieli wypadek. Mogli zginąć!

Ryszard Kalisz opisuje dramatyczne zdarzenie w swojej nowej książce "Z prawa na lewo". Wszystko działo się na początku lat 90. i mogło zmienić bieg historii Polski. – Była ostra zima (...) Nagle w nocy wpadliśmy w poślizg i wylądowaliśmy w lesie kilka metrów za poboczem – wspomina Ryszard Kalisz z SLD.

– Każdy z nas pytał pozostałych, czy nic się nie stało. Tylko samochód był trochę uszkodzony. Historia wykazała, że strach pomyśleć, co by było, gdyby ten wypadek miał poważniejsze konsekwencje – mówi polityk SLD o wypadku, w którym mógł zginąć z Bronisławem Komorowskim.

Data: 2012-10-21 13:14:45
Autor: Przemysław M.
Kalisz sypiał z Komorowskim
Dnia Sun, 21 Oct 2012 05:48:15 -0500, Przemysław W napisał(a):

Komorowski i Kalisz mieli wypadek. Mogli zgin±ć!

Z kim ty sypiasz wałbrzyski przybłędo? Z kotami?

--

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Kalisz sypiał z Komorowskim