Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski

Data: 2011-03-10 15:48:34
Autor: obserwator
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
Jak dowiedział się portal Niezalezna.pl. w minionym roku na 311 wniosków
dotyczących ułaskawienia skierowanych z Kancelarii Prezydenta RP Prokurator
Generalny pozytywnie zaopiniował tylko 29 wniosków. Obecny prezydent –
Bronisław Komorowski - w minionym roku ułaskawił 52 osoby. To oznacza, że co
najmniej w kilkunastu przypadkach opinia Prokuratora Generalnego była negatywna.

„Gazeta Wyborcza”: Ryszard Kalisz został ułaskawiony (sic !!)

We wczorajszej „Kropce nad i” w TVN24 posłanka PiS Beata Kempa powiedziała, że
Ryszard Kalisz, obecny poseł SLD a były szef kancelarii prezydenta Aleksandra
Kwaśniewskiego został ułaskawiany w 2005 roku. Ryszard Kalisz temu zaprzeczył.
- Mogłam się pomylić, ale jestem przekonana, że media na ten temat pisały –
mówi nam posłanka Beata Kempa.

Sprawdziliśmy. W Gazecie Wyborczej nr 293 z dnia 17 grudnia 2005 roku Ewa
Siedlecka w artykule pt. „Sobotka nie idzie siedzieć” napisała:
„Ryszard Kalisz też ułaskawiony
Razem z Sobotką prezydent ułaskawił wczoraj 12 innych osób, w tym Ryszarda
Kalisza, b. szefa swojej kancelarii, który był skazany na 8 tys. zł grzywny za
znieważenie białostockiego radnego podczas prezydenckiej kampanii wyborczej
przed pięciu laty”.

http://niezalezna.pl/7379-komorowski-ulaskawial-mimo-negatywnych-opinii

Data: 2011-03-10 08:06:08
Autor: zbig
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
On 10 Mar, 16:48, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Jak dowiedzia si portal Niezalezna.pl. w minionym roku na 311 wniosk w
dotycz cych u askawienia skierowanych z Kancelarii Prezydenta RP Prokurator
Generalny pozytywnie zaopiniowa tylko 29 wniosk w. Obecny prezydent &#8211;
Bronis aw Komorowski - w minionym roku u askawi 52 osoby. To oznacza, e co
najmniej w kilkunastu przypadkach opinia Prokuratora Generalnego by a negatywna.

&#8222;Gazeta Wyborcza&#8221;: Ryszard Kalisz zosta u askawiony (sic !!)

We wczorajszej &#8222;Kropce nad i&#8221; w TVN24 pos anka PiS Beata Kempa powiedzia a, e
Ryszard Kalisz, obecny pose SLD a by y szef kancelarii prezydenta Aleksandra
Kwa niewskiego zosta u askawiany w 2005 roku. Ryszard Kalisz temu zaprzeczy .
- Mog am si pomyli , ale jestem przekonana, e media na ten temat pisa y &#8211;
m wi nam pos anka Beata Kempa.

Sprawdzili my. W Gazecie Wyborczej nr 293 z dnia 17 grudnia 2005 roku Ewa
Siedlecka w artykule pt. &#8222;Sobotka nie idzie siedzie &#8221; napisa a:
&#8222;Ryszard Kalisz te u askawiony
Razem z Sobotk prezydent u askawi wczoraj 12 innych os b, w tym Ryszarda
Kalisza, b. szefa swojej kancelarii, kt ry by skazany na 8 tys. z grzywny za
zniewa enie bia ostockiego radnego podczas prezydenckiej kampanii wyborczej
przed pi ciu laty&#8221;.

http://niezalezna.pl/7379-komorowski-ulaskawial-mimo-negatywnych-opinii

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Tylko takiego ćwoka jak ty mogla zaskoczyć informacja .o której
wszyscy wiedzą z górą pół roku.
A wyniki wyborów znasz?

Data: 2011-03-10 16:12:51
Autor: obserwator
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Tylko takiego ćwoka jak ty mogla zaskoczyć informacja .o której
wszyscy wiedzą z górą pół roku.
A wyniki wyborów znasz?

rozumiem, ze dla pana cwok, to osoba ktora ma inne anizeli pan zdanie i pisze
prawde.

mnie wynik nie zaskoczyl, tylko uwazam, ze warto przypomniec jaki elektorat
popiera Komoruskiego i Tuska (rowniez:).

Pana potomkow tez przywiezli sowieci na czlogach do Polski?

Data: 2011-03-10 08:17:40
Autor: zbig
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
On 10 Mar, 17:12, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):
..

Pana potomkow tez przywiezli sowieci na czlogach do Polski?
Boszz, co za tuman.
Zdaje się próbowałeś nieporadnie coś insynuować.
Moich potomków płodzę sam ciemięgo.
Pewnie chodziło ci przodków. Trafiłeś jak kulą w płot, bo akurat
Rosjanie pozbawili ich majątku i tylko cudem udało im się uniknąć
Sybiru czy Kazachstanu.

Data: 2011-03-10 16:29:43
Autor: obserwator
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Pewnie chodziło ci przodków. Trafiłeś jak kulą w płot, bo akurat
Rosjanie pozbawili ich majątku i tylko cudem udało im się uniknąć
Sybiru czy Kazachstanu.

*********************************************************************8****

aha, pewnie ma pan nawet obrazy swoich szlachetnych przodkow w swoim
mieszkaniu w blokach? Po panskich kulturalnych tekstach na tej grupie, latwo sie domyslec jak ci
panscy przodkowie je zdobyli...

Wspolnie z rodzina Komoruskich szabrowali je po polskich dworach?

Data: 2011-03-11 06:08:51
Autor: zbig
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
On 10 Mar, 17:29, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

*********************************************************************8****

aha, pewnie ma pan nawet obrazy swoich szlachetnych przodkow w swoim
mieszkaniu w blokach?
Nie mieszkam w blokach, dwa obrazy się zachowały, wiszą u mojej matki
ale to nie portrety

Po panskich kulturalnych tekstach na tej grupie, latwo sie domyslec jak ci
panscy przodkowie je zdobyli...

Mojemu dziadkowi, za przelaną krew, wdzięczna ojczyzna to i owo
odpaliła

Wspolnie z rodzina Komoruskich szabrowali je po polskich dworach?
Aleś się qurwa wysilił głąbie.  Aż mi w pięty poszło. ROTFL!

Data: 2011-03-11 16:02:56
Autor: obserwator
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Mojemu dziadkowi, za przelaną krew, wdzięczna ojczyzna to i owo
odpaliła.

Mozesz sobie tu pisac chamie co ci slina na jezyk przyniesie, ale tylko taki
debil jak ty moze w to uwierzyc, czytajac twoje teksty.

Wspolnie z rodzina Komoruskich szabrowali je po polskich dworach?

Aleś się qurwa wysilił głąbie.  Aż mi w pięty poszło. ROTFL!

a kim jestes cwoku jesli popierasz PO i Komoruskiego, jak nie zdradziecka
qurwa? SWINIA.

Data: 2011-03-11 14:44:31
Autor: zbig
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
On 11 Mar, 17:02, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

a kim jestes cwoku jesli popierasz PO i Komoruskiego, jak nie zdradziecka
qurwa? SWINIA.

Nawet nie stać cię bałwanie na wymyślenie inwektyw, musisz zrzynać ode
mnie. Ale nie dziwi to, bo dałeś tutaj wielokrotnie dowody, ze w walce
z meandrami polszczyzny nie odnosisz jakichś specjalnych sukcesów.

Data: 2011-03-12 00:35:28
Autor: MH
wrote:
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

> a kim jestes cwoku jesli popierasz PO i Komoruskiego, jak nie zdradziecka
> qurwa? SWINIA.

Nawet nie sta=E6 ci=EA ba=B3wanie na wymy=B6lenie inwektyw, musisz zrzyna=
=E6 ode
mnie. Ale nie dziwi to, bo da=B3e=B6 tutaj wielokrotnie dowody, ze w walce
z meandrami polszczyzny nie odnosisz jakich=B6 specjalnych sukces=F3w.

=========================

Za to twierdzi , że WATT i JOULE jako jednostki fizyczne , to jedno i to samo.
Daj spokój , toż to zwykły przygłup. Nie warto wdawać się z czymś takim w
"dyskusję".

MH

Data: 2011-03-12 02:37:42
Autor: obserwator
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Za to twierdzi , że WATT i JOULE jako jednostki fizyczne , to jedno i to samo.
Daj spokój , toż to zwykły przygłup. Nie warto wdawać się z czymś takim w
"dyskusję".

a ty, co tutaj sbeku szukasz na polskiej grupie? Koza dzisiaj ma migrene i nie
chce z toba urzedowac?

Data: 2011-03-12 02:30:10
Autor: obserwator
> [...]

mnie. Ale nie dziwi to, bo dałeś tutaj wielokrotnie dowody, ze w walce
z meandrami polszczyzny nie odnosisz jakichś specjalnych sukcesów.

powtarzasz sie prowincjonalny, obsmarkany europejczyku. Widze po ataku chamstwa, esbeckich bydlat, ze strzal byl w dziesiatke:)  --

Data: 2011-03-12 02:38:08
Autor: Voodoo People

wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

a kim jestes cwoku jesli popierasz PO i Komoruskiego, jak nie zdradziecka
qurwa? SWINIA.

Nawet nie stać cię bałwanie na wymyślenie inwektyw,
-- -

Mnie stać i wypierdalaj stad chuju garbaty ale już :)

Data: 2011-03-12 05:13:57
Autor: zbig
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
On 12 Mar, 02:38, "Voodoo People" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

Skąd się tu wzięły takie "nikty"? Mordy rozwrzeszczane, pełne
wylewającego się gówna. Poziom merytoryczny - dno szamba. Po polskiemu
- ani dudu. Czasem to aż żal, że rzadko piszą tu już takie typy jak
rAzor, piotr czy Merta. Choć fanatycy, to przynajmniej po polsku coś
potrafili napisać i czasem też do śmichu. Teraz to człowiek ma absmak,
że w ogóle się z czymś takim wdaje w dyskusję.
Tak więc odpowiedzi nie będzie.

Data: 2011-03-12 13:36:41
Autor: obserwator
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Skąd się tu wzięły takie "nikty"? Mordy rozwrzeszczane, pełne
[...]

nadrobiles zaleglosci i napisales jak *ktos* na poziomie i po polsku.
Skomentowales takze tekst rozpoczynajacy watek w sposob godny intelektualisty
czytajacego GW-no.

Wraz s cirrusem i MH, nadaliscie wysoki poziom merytoryczny wymianie pogladow
w tym wtaku.

Moje gratulacje Europejczyku z pipidowki:)

Data: 2011-03-12 06:24:34
Autor: zbig
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
Dziś sobota, wiec masz u mnie wychodne.

Data: 2011-03-12 14:38:13
Autor: obserwator
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Dziś sobota, wiec masz u mnie wychodne.

napisz to po polsku i logicznie. I mniej kompleksow typowych dla Europejczykow
z pipidowki, uzewnetrzniaj publicznie.

Data: 2011-03-12 15:28:41
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 15:24, zbig pisze:
Dziś sobota, wiec masz u mnie wychodne.

A ty co, Żydek, Szabas obchodzisz ?

Data: 2011-03-10 16:01:20
Autor: obserwator
W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski zdobył 91,9
 WARTO TE WYNIKI PRZYPOMNIEC w kontekscie ulaskawien Komoruskiego. Zaskakujący wynik wyborów w więzieniach

W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski zdobył 91,9 proc.
poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław Kaczyński,
uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby Więziennej. http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3317540,aktualnosc.html

Data: 2011-03-11 16:27:32
Autor: cirrus
Użytkownik "obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilaskg$8gc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nawet więźniowie nie przepadaja za fanatycznymi kretynami.

--
stevep

Data: 2011-03-11 16:55:38
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ildf16$7k8$1news.vectranet.pl...
[...]

jeszcze sie przekonasz jak bardzo, gdy spotkasz pod cela...

Data: 2011-03-11 17:06:51
Autor: u2
W dniu 2011-03-10 17:01, obserwator pisze:
W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski zdobył 91,9 proc.
poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław Kaczyński,
uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby Więziennej.

Swój swego zawsze pozna. Dlatego Bronek gafa ułaskawia bandziorów jak
najęty. :)

Data: 2011-03-10 17:16:19
Autor: abc
[...]

A czegóż można oczekiwać od faceta, który na platformach kokietuje pedryli
rytmicznie potrząsając swoimi tłustościami!

Data: 2011-03-10 16:33:09
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
A czegóż można oczekiwać od faceta, który na platformach kokietuje pedryli
rytmicznie potrząsając swoimi tłustościami!

...i kilkoma podbrodkami:) *postepowiec* z pegeru:)

Data: 2011-03-10 17:19:41
Autor: u2
W dniu 2011-03-10 16:48,  obserwator pisze:
[...]
przed pięciu laty&#8221;.

Sitwa :

"Biorąc pod uwagę krótki okres sprawowania funkcji prezydenta, Bronisław
Komorowski jest swoistym rekordzistą. Kogo w tak ekspresowym tempie
ułaskawił obecny prezydent? Z oficjalnych, ogólnodostępnych informacji
wynika, że wśród ułaskawionych przez prezydenta Bronisława Komorowskiego
skazani m.in. za zabójstwo, znęcający się nad rodziną, uchylający się od
płacenia alimentów, oszuści kapitałowi, skazani za kradzieże,
fałszowanie dokumentów i groźby karalne. Wśród ułaskawionych osób są
skazani zarówno przez sądy cywilne jak i wojskowe.

Do najbardziej kontrowersyjnych ułaskawień należy sprawa pruszkowskiego
gangstera Andrzeja Z. Ps Słowik ( ułaskawił go Lech Wałęsa), Petera V
(skazany za zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem, ułaskawił go
Aleksander Kwaśniewski mimo negatywnej opinii prokuratora generalnego i
sądu), Zbigniewa Sobotki ( ułaskawił go Aleksander Kwaśniewski mimo
negatywnej opinii prokuratora generalnego)."

Data: 2011-03-10 16:31:45
Autor: obserwator
Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Sitwa :

e tam sitwa, to nowa elita ktorej sloma z butow wylazi:))

Data: 2011-03-10 17:32:43
Autor: u2
W dniu 2011-03-10 17:31,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Sitwa :

e tam sitwa, to nowa elita ktorej sloma z butow wylazi:))

Nic dziwnego, że mają rekordowe notowania w ZK :)

Data: 2011-03-10 16:34:07
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> e tam sitwa, to nowa elita ktorej sloma z butow wylazi:))

Nic dziwnego, że mają rekordowe notowania w ZK :)

ciekawe jak glosowaly burdele?

Data: 2011-03-10 17:39:07
Autor: u2
W dniu 2011-03-10 17:34,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
e tam sitwa, to nowa elita ktorej sloma z butow wylazi:))

Nic dziwnego, że mają rekordowe notowania w ZK :)

ciekawe jak glosowaly burdele?

Burdele nie płacą podatków, więc pewnie też głosują na swoich
dobroczyńców :)

Data: 2011-03-12 02:40:34
Autor: Voodoo People

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ilauhv$epp$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> e tam sitwa, to nowa elita ktorej sloma z butow wylazi:))

Nic dziwnego, że mają rekordowe notowania w ZK :)

ciekawe jak glosowaly burdele?

Tak samo :)

Data: 2011-03-12 02:39:42
Autor: Voodoo People

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ilaudg$e9v$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Sitwa :

e tam sitwa, to nowa elita ktorej sloma z butow wylazi:))

--

Jaka sloma z butow, to on w walonkach chodzi...

Data: 2011-03-12 00:42:30
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Jak dowiedział się portal Niezalezna.pl. w minionym roku na 311 wniosków
dotyczących ułaskawienia skierowanych z Kancelarii Prezydenta RP Prokurator
Generalny pozytywnie zaopiniował tylko 29 wniosków. Obecny prezydent &#8211;
Bronisław Komorowski - w minionym roku ułaskawił 52 osoby. To oznacza, że co
najmniej w kilkunastu przypadkach opinia Prokuratora Generalnego była negatywna
.

&#8222;Gazeta Wyborcza&#8221;: Ryszard Kalisz został ułaskawiony (sic !!)

We wczorajszej &#8222;Kropce nad i&#8221; w TVN24 posłanka PiS Beata Kempa powi
edziała, że
Ryszard Kalisz, obecny poseł SLD a były szef kancelarii prezydenta Aleksandra
Kwaśniewskiego został ułaskawiany w 2005 roku. Ryszard Kalisz temu zaprzeczył.
- Mogłam się pomylić, ale jestem przekonana, że media na ten temat pisały &#821;
1;
mówi nam posłanka Beata Kempa.

Sprawdziliśmy. W Gazecie Wyborczej nr 293 z dnia 17 grudnia 2005 roku Ewa
Siedlecka w artykule pt. &#8222;Sobotka nie idzie siedzieć&#8221; napisała:
&#8222;Ryszard Kalisz też ułaskawiony
[...]

Wniosek : Kalisz został niesłusznie ułaskawiony , natomiast kumpel zięcia
został słusznie ułaskawiony.

MH

--

Kalisz ulaskawiony przez Kwasniewskiego, a jak ulaskawi Komruski