Kalisza pogielo

Data: 2010-05-12 09:30:13
Autor: Tomek
Kalisza pogielo
Dzis w radiu opowiadal, ze nie mozna dopuscic do powrotu czasów z lat 2005-2007, kiedy to lamano prawa obywatelskie i deptano zasady demokracji.
Odwieczny dzialacz PZPR nagle ma gebe pelna demokracji. A ja sie pytam - gdzie pan byl, panie Kalisz, jak mordowano ksiezy, scigano opozycje, a po papier toaletowy trzeba bylo stac w wielogodzinnych kolejkach? Wtedy to byla "demokracja" i "prawa obywatelskie". Teraz odwazny sie znalazl...
Tomek

Data: 2010-05-12 00:42:20
Autor: Antenka
Kalisza pogielo
On 12 Maj, 09:30, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
[...]

Bo pan Kalisz jako PZPR-owiec był wówczas na świczniku.  Do domu
przynoszono mu : kiełbachę, cukier biały krzyształ, papier toaletowy
nanizany na sznurek i wszelkie inne dobra materialne łącznie z talonem
na "malucha" .

Antenka

Data: 2010-05-12 10:21:39
Autor: Tomek
Kalisza pogielo

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5ff10424-2fc2-4bb6-84ba-8d8f20d25b50t17g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Miałem za komuny szefa, który strasznie się dziwił, że niektórzy ludzie narzekają. On co trzy lata dostawał talon na malucha, jeździł nim, sprzedawał 2xdrożej niż kupił i kupował kolejnego na nowy talon... :-) Żyć nie umierać...
T.

Data: 2010-05-12 10:25:07
Autor: cytryna
Kalisza pogielo, kobieta go porzuciła
> [...]

przynoszono mu : kiełbachę, cukier biały krzyształ, papier toaletowy
nanizany na sznurek i wszelkie inne dobra materialne łącznie z talonem

Co najważniejsze dostał specjalny rozmiar sedesu na 23 rozmiar zada. Baba porzuciła tego knura przyciężkiego i rzuciło mu się na mózg. Najbardziej boją się Kaczyńskiego ci którzy mają nieczyste sumienie, że nie wspomne o rękach zbrukanych krwią, polską krwią.

Data: 2010-05-12 02:02:02
Autor: Antenka
On 12 Maj, 10:25, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]

się Kaczyńskiego ci którzy mają nieczyste sumienie, że nie wspomne o rękach

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tak? Nie wiedziałam. A jeszcze niedawno był taki zakochany i
rozanielony. Osobiście nie dziwię się jego ex- małżonce :D

Antenka

Data: 2010-05-12 10:33:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

boją
się Kaczyńskiego ci którzy mają nieczyste sumienie, że nie wspomne o

  PiS jest to jedyna alternatywa wobec rzadow kolesiowatych zlodziei.

  AR

Data: 2010-05-12 10:16:13
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kalisza pogielo

"Tomek" <tentom@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Normalny czlowiek nigdy nie zostanie komunista.

   AR

Data: 2010-05-12 18:34:51
Autor: cyc
Kalisza pogielo

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hsdljb$3a7$1news.ett.com.ua...
[...]

Mordowano ksiezy !!. No tak wymordowano ich tysiace i byli to najwazniejsi ludzie opozycji !.
Co za tepota !.
Ksieza to byli przedewszystkim sb - ccy donosiciele . Szacuje sie , ze stanowili oni nie mniej niz 35% stanu osobowwego kleru .
A ty mi tu wyjezdzasz z " mordowaniem ksiezy " !!. Jeden Popieluszko nie swiadczy o tym , ze kosciol byl czysty i walczyl z komuna ! , ba powiemk nawet ,ze wsrod ksiezy mial mocnych wrogow w tym Glempa , ktory chcac wyslac go do Rzymu kierowal sie sugestiami Kiszczaka .
Nie przekonam Cie bo juz jestes ubezwlasnowolniony ale moze choc zaczniesz myslec.

cyc

Data: 2010-05-12 12:57:20
Autor: Antenka
Kalisza pogielo
On 12 Maj, 18:34, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Tomek" <ten...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:hsdljb$3a7$1news.ett.com.ua...

> [...]

go do Rzymu kierowal sie sugestiami Kiszczaka .
Nie przekonam Cie bo juz jestes ubezwlasnowolniony ale moze choc zaczniesz

Ty też zostałeś oddelegowany do seminarium  jako "ksiądz-patriota",
żeby donosić do UB. O sobie piszesz? Nie pij tyle, rozumiem, że
sumienie cię gryzie, ale to nic nie pomoże. Idź do spowiedzi.

Antenka

Data: 2010-05-13 10:45:07
Autor: cyc
Kalisza pogielo

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:eba4ca05-aae5-4da3-b98f-86c82366da4ah39g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

żeby donosić do UB. O sobie piszesz? Nie pij tyle, rozumiem, że
sumienie cię gryzie, ale to nic nie pomoże. Idź do spowiedzi.

No nie wiem co Ci odpisac .
Powiem krotko . Jestes zwyczajnie glupia . Nic w tym stwierdzeniu odkrywczego i pewnie sama zdajesz sobie z ytego sprawe ale nie sadze abys znala pelny zakres swojej glupoty , wiec niezle Ci o niej przypominac .

cyc

Data: 2010-05-12 18:37:55
Autor: cyc
Kalisza pogielo

[...]

A odpowiadajac Ci gdzie byl Kalisz wtedy jak ......itd , powiem Ci , ze chodzil do szkoly i byl wtedy takim samym gowniarzem jak Ty i tyle mial do powiedzenia na temat " mordowanych ksiezy " , papieru toaletowwego i jego braku , czy opozycji ile Ty masz dzisiaj do powiedzenia , ktore zaklady zamknie rzad i ile dziur w ziemi wywierci Rydzyk .

cyc

Data: 2010-05-12 21:30:33
Autor: Adam
Kalisza pogielo

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hselh4$m3d$2news.onet.pl...

[...]

W latach 80-tych Kalisz był bojowym działaczem PZPR.
AC

Data: 2010-05-12 21:07:04
Autor: boukun
Kalisza pogielo

[...]

Ale prawdę powiedział...

boukun

Data: 2010-05-13 02:19:47
Autor: DJ MC Donald Musk
Kalisza pogielo
[...]

z Cycem wodke pili na swietlicy w UB....

Kalisza pogielo