Kalkulator jazdy i utrzymania samochodu

Data: 2009-07-29 22:48:45
Autor: MarMarK
Kalkulator jazdy i utrzymania samochodu
On 30 Lip, 01:23, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:
Kilometr kosztuje mnie 76 groszy, w ciągu roku auto kosztowało mnie ponad
7500 zł (paliwo + inne wydatki + utrata wartości). Jeżdżę Audi 80 B4 '95
1.9 TDI kombi. Kilometr kosztuje mnie tak dużo, bo mało jeżdżę, wpisałem 10
tysięcy rocznie.

2-letni Fiat GP, 15000km rocznie, kilometr 45gr przy samych kosztach
paliwa, opon, serwisu, itp.
Po dodaniu utraty wartości kilometr 1,24zł... Nie lubię tego
kalkulatora ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-07-30 12:39:42
Autor: kamil

"MarMarK" <m.kicinski@op.pl> wrote in message news:6bb9c500-4952-4d82-aefa-c8c77b383a5fc14g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie od dzis wiadomo, ze oszczedny traci dwa razy. Po podliczeniu utraty wartosci i wyciagnieciu sredniej wydatkow z ostatnich 6 miesiecy, jazda 4-letnim WRXem kosztuje mnie 1.19/km. Przyjemnosc z jazdy tez raczej wieksza. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-30 04:59:59
Autor: MarMarK
On 30 Lip, 13:39, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:

Nie od dzis wiadomo, ze oszczedny traci dwa razy.

Pocieszam się tym, że nie kupiłem diesla - było by jeszcze "taniej" ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-07-30 13:15:35
Autor: kamil

"MarMarK" <m.kicinski@op.pl> wrote in message news:87fbb328-c7bc-4a93-8d49-6083b6a37e37w6g2000yqw.googlegroups.com...
On 30 Lip, 13:39, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:

Nie od dzis wiadomo, ze oszczedny traci dwa razy.

Pocieszam się tym, że nie kupiłem diesla - było by jeszcze "taniej" ;)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Szczegolnie od niemieckiego emerytowanego ministranta ;-)

Pododawalem jeszcze drobiazgi typu mala dolewka oleju miedzy wymianami czy drobne na myjnie, wyszlo 1.26zl przy 17500km rocznie po przeliczeniu z mojej lokalnej waluty. I tak niezle, na szczescie nic sie poki co nie psuje wiec tu kosztow nie mam. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-30 14:31:51
Autor: Technolog
Dnia Wed, 29 Jul 2009 22:48:45 -0700 (PDT), MarMarK napisał(a):

[...]

Na pocieszenie, wielu w dokładnie tym okresie zeszłego roku poinwestowało w
słynne opcje, nie licząc tych stale inwestujących na giełdzie. A wszystko
gruchnęło we wrześniu, za półtorej miesiąca będzie rocznica (kryzysu).

Więc mogło być gorzej, źle inwestując można było stracić wszystko, co się
zainwestowało, a auto ciągle jest :)

Jeszcze uaga do procentów na lokacie, ja wpisuję 8%, ale rok temu były
dostępne lokaty nawet 10%.

Pozdrawiam
Technolog

Kalkulator jazdy i utrzymania samochodu