Kalkulator jazdy i utrzymania samochodu

Data: 2009-07-30 10:41:53
Autor: Grzenio
Kalkulator jazdy i utrzymania samochodu
Jestem ciekawy opinii oraz wrażeń zarówno z używania kalkulatora, jak i z
wyników.

Oto mój wynik: http://tinyurl.com/mbkfc5
Kilometr kosztuje mnie 76 groszy, w ciągu roku auto kosztowało mnie ponad
7500 zł (paliwo + inne wydatki + utrata wartości). Jeżdżę Audi 80 B4 '95
1.9 TDI kombi. Kilometr kosztuje mnie tak dużo, bo mało jeżdżę, wpisałem
10
tysięcy rocznie.

policzylem swoje koszty
Podsumowanie:
Jeden przejechany kilometr kosztuje: 0,90
Sto kilometrów kosztuje: 89,51
Przez 1 rok samochód kosztował: 8055,95
Miesięcznie średnio samochód kosztuje: 671,33

troche ten "luksus" jednak kosztuje ;(

pozdrawiam
Grzenio

Kalkulator jazdy i utrzymania samochodu