Kalkulator mocy, momentu i przełożeń skrzyni biegów

Data: 2018-12-30 00:01:42
Autor: Tomasz Pyra
Kalkulator mocy, momentu i przełożeń skrzyni biegów
Zrobiłem nową wersję mojego kalkulatora.
http://powertorque.cba.pl

Do funkcji przeliczania mocy i momentu obrotowego ma nową funkcję - na podstawie przełożeń skrzyni biegów oblicza moment obrotowy na kołach w funkcji prędkości i biegu.

Dzięki temu można sprawdzić przy jakich obrotach opłaca się zmieniać biegi.

Gdyby ktoś miał uwagi, pomysły, albo zauważył błąd - proszę śmiało pisać.

Kalkulator mocy, momentu i przełożeń skrzyni biegów