[OT] Kalkulator szesnastkowo - dziesietny.

Data: 2010-10-05 23:59:35
Autor: Norbert
[OT] Kalkulator szesnastkowo - dziesietny.
Dnia Tue, 5 Oct 2010 21:35:55 +0000 (UTC), j666.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):

link do prostego on-line kalkulatora
[...]
OT, ale kogo pytać jak nie pecetowców ;-)

Moze ...web-owcow?

Norbert

Data: 2010-10-06 00:20:30
Autor:
[OT] Kalkulator szesnastkowo - dziesietny.
OK jest, przykładowo:

www.webmaster.net.pl/narzedzia_online/konwersja_liczb.php

Wysyłam backupy pewnego programu, i odbiorca powinien sobie w miarę potrzeby niektóre liczby "przeklepać" z szesnastkowych na dziesiętne.
Na tyle rzadko, że proste narzędzie wystarczy.

A całe zagadnienie jest mocno sprzętowe, tyle ze nie chcę się teraz na tym rozwodzić.

-- -- -

Moze ...web-owcow?

Data: 2010-10-06 10:33:39
Autor: kamil

<j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:i8gfce$meq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kalkulator windowsowy to potrafi..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-07 11:43:42
Autor: ±ćęłń󶼿
[OT] Kalkulator szesnastkowo - dziesietny.
Może.
Tyle że to ma być "dla humanisty".
OIDP to kalkulator systemowym jest w RPN ?

Swoj± drog± to kolejny babol programu pewnej polskiej firmy:
Dodaję pewne elementy hardwareowe opisane na obudowie kodami szesnastkowymi.
A program łyka w polu wył±cznie format dziesiętny numeryczny.

-- -- -

Data: 2010-10-07 16:11:50
Autor: GLaF
Dnia Thu, 7 Oct 2010 11:43:42 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Może.
Tyle że to ma być "dla humanisty".
OIDP to kalkulator systemowym jest w RPN ?

Nie, jest "normalny".
--
GLaF

Data: 2010-10-07 17:16:13
Autor: Maru
W dniu 07.10.2010 11:43, ±ćęłń󶼿 pisze:
Może.
Tyle że to ma być "dla humanisty".

Dla humanisty, czyli niby jak?
jeden a ce pięć ef
i konwertuje na
jeden zero dziewięć sze¶ć sze¶ć trzy ???
Chyba będzie ciężko o taki kalkulator, większo¶ć jest dla normalnych ludzi.

[OT] Kalkulator szesnastkowo - dziesietny.