Kamera

Data: 2015-04-01 08:29:01
Autor: lleeoo
Kamera
W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował możliwość zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony skopał mi bok auta.
Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH jednak mam pytanie czy jest coś lepszego w tym przedziale cenowym?

Data: 2015-04-01 08:43:04
Autor: Myjk
Kamera
Wed, 01 Apr 2015 08:29:01 +0200, lleeoo
W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował możliwość zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony

Co znaczy "blokował możliwość zjazdu" i z jakiej racji na niego trąbiłeś? --
Pozdor Myjk

Data: 2015-04-01 09:55:29
Autor: twistedme
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 08:43, Myjk pisze:
[...]

Może chodzi o taką sytuację? Jedna z moich ulubionych na drodze :)

http://trojmiasto.tv/Szeryf-w-korku-na-Jana-z-Kolna-w-Gdansku-10541.html

Data: 2015-04-01 10:16:50
Autor: Myjk
Kamera
Wed, 01 Apr 2015 09:55:29 +0200, twistedme
[...]

Też mam takich pacjentów w osobistym dorobku, ot:
https://www.youtube.com/watch?v=E4LH-30_Pnk

Ale tutaj czuję z kolei mistrza co przy zwężce na swoim pasie wrzuca
kierunkowskaz i ci z prawego MUSZĄ go w związku z tym bezzwłocznie wpuścić,
bo jak nie to bluzgi, trąbienie, itd. -- i się potem dziwi, że w twarz
oberwie, albo z kopa w blachę (czego oczywiście też nie popieram).

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-04-01 10:42:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 10:16, Myjk pisze:
[...]

Może być. Ale może faktycznie trafił mu się chujek, który "dla zasady kurwa, bom szeryf" zrównał się z nim i nie pozwolił na zmianę pasa.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2015-04-01 11:17:55
Autor: Myjk
Kamera
Wed, 01 Apr 2015 10:42:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
Może być. Ale może faktycznie trafił mu się chujek, który "dla zasady kurwa, bom szeryf" zrównał się z nim i nie pozwolił na zmianę pasa.

Ale ja też często mogę się wydawać takim "chujkiem" -- bo jak jakiemuś
palamecie przede mną wbija się przed maskę 5-6 samochodów gdy z mojego,
jakby nie patrzeć, uprzywilejowanego pasa przejeżdżają przez zwężkę 2-3, to
już nie ma nic wspólnego z suwakiem.

Nie ma tu z mojej strony nieuprzejmości czy złośliwości, bo i tak ze
zwężającego się pasa przejechało dużo więcej pojazdów niż powinno w zdrowym
suwaku. I tak stosunkowo często się dzieje -- ale czy to jest w związku z
tym powód, by trąbić i wyzywać od "chujków"?

WÄ…tpiÄ™. :>

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-04-01 12:57:41
Autor: lleeoo
Kamera
[...]

Zwężka za światłami, próbowałem zjechać na prawy pas a gość przyspieszał i zwalniał. Generalnie nie miał zamiaru mnie wpuścić ani za siebie ani przed siebie.

Data: 2015-04-01 13:29:45
Autor: Myjk
Kamera
Wed, 01 Apr 2015 12:57:41 +0200, lleeoo
Zwężka za światłami, próbowałem zjechać na prawy pas a gość przyspieszał i zwalniał. Generalnie nie miał zamiaru mnie wpuścić ani za siebie ani przed siebie.

Za uczestnika jadącego za nim też się nie dało wjechać?

Tak czy siak, trudno będzie nagrać oszołoma jednym rejestratorem trasy
skierowanym na maskę, chyba, że będzie Ci kopać w maskę tudzież błotniki
(ale przy wąskim obiektywie też trudno zarejestrować).

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-04-01 13:50:14
Autor: lleeoo
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 13:29, Myjk pisze:
[...]

Nie dało się wjechać dlatego trąbiłem.

Akurat ten był tak napastliwy że za zwężką blokował mnie jeszcze dwa razy a ja go wyprzedzałem.Za trzecim razem już nie miałem miejsca by go minąć bo z przeciwka jechały samochody. Wyszedł z auta szarpał za klamkę a potem zaczął kopać bok uszkadzając lakier.
Na szczęście tym razem miałem świadka z auta jadącego za mną, ale na przyszłość kamerka będzie jak znalazł.

Data: 2015-04-01 08:46:25
Autor: kajoj
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 08:29, lleeoo pisze:
W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował możliwość
zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony skopał mi bok auta.
Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH
jednak mam pytanie czy jest coÅ› lepszego w tym przedziale cenowym?

Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a ziemia. Wszystko pieknie widać.

Data: 2015-04-01 10:00:15
Autor: Hinek
Kamera
Użytkownik "kajoj"  napisaÅ‚

jednak mam pytanie czy jest coÅ› lepszego w tym przedziale cenowym?

Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a ziemia. Wszystko pieknie widać.

To pokaż gdzie ją kupić w cenie G1WH

--
Hinek

Data: 2015-04-01 12:41:52
Autor: kajoj
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 10:00, Hinek pisze:
Użytkownik "kajoj"  napisaÅ‚

jednak mam pytanie czy jest coÅ› lepszego w tym przedziale cenowym?

Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a
ziemia. Wszystko pieknie widać.

To pokaż gdzie ją kupić w cenie G1WH

Lepiej dołożyć pare groszy do porządnej kamery niż kupować byle co.

Data: 2015-04-01 13:12:21
Autor: Hinek
Kamera
Użytkownik "kajoj"  napisaÅ‚

Lepiej dołożyć pare groszy do porządnej kamery niż kupować byle co.

Zaproponowałeś kamerę trzy razy droższą od G1WH - czyli
odpowiedziałeś nie na temat.
G1WH jest dobrÄ… i popularnÄ… kamerÄ… wbrew temu co piszesz.

--
Hinek

Data: 2015-04-01 13:30:44
Autor: kajoj
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 13:12, Hinek pisze:
[...]

W nocy szajs totalny rejestracji nie rozpoznasz, w normalny dzien słabo w porownaniu do truecam a5. Nie jest najgorsza, ale dołóz te 2 stówki i kup sobie porzadny sprzet który bedzie CI słuzyl na lata i na sprawie nie bedzie ze ten dowod odrzucimy bo rejestracji dokladnie nie widac, a bylo pare takich przypadkow jak poczytacie.

Data: 2015-04-01 13:41:39
Autor: Uncle Pete
Kamera
[...]

W mojej w nocy widać tablice rejestracyjne wystarczająco dobrze, aby odczytać. Czy na pewno miałeś oryginalną? Bo były podrabiane na potęgę. Podróbki miały słabszy procesor i matrycę.

Piotr

Data: 2015-04-01 14:03:38
Autor: Uncle Pete
Kamera
[...]

Pooglądałem nocne filmiki na Youtube - faktycznie tablice na Truecam a5 widać lepiej.

Data: 2015-04-01 19:09:50
Autor: neoniusz
Kamera
W dniu 01.04.2015 o 14:03, Uncle Pete pisze:
[...]

Co nie zmienia faktu, że jest o ponad 300 zł droższa...

Data: 2015-04-01 19:24:09
Autor: Cavallino
Kamera

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfh8ou$6r5$1@node1.news.atman.pl...
[...]

BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 zł jest w stanie umożliwić odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Data: 2015-04-01 21:37:28
Autor: Uncle Pete
Kamera
BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 zł jest w stanie umożliwić
odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Trochę ponad 200 zł - właśnie G1W. Nie zawsze - np. podczas jazdy mogą nie być widoczne numery na samochodach stojących - będą rozmazane. Ponadto w pewnej odległości i pod pewnym kontem tablice okazują się prześwietlone. Ale generalnie nie jest źle. W tych kamerkach brakuje mi tylko przycisku blokującego bieżący kawałek nagrania przed skasowaniem.

Data: 2015-04-01 22:03:13
Autor: neoniusz
Kamera
W dniu 01.04.2015 o 21:37, Uncle Pete pisze:
prześwietlone. Ale generalnie nie jest źle. W tych kamerkach brakuje mi
tylko przycisku blokującego bieżący kawałek nagrania przed skasowaniem.

Przeciez jest.

Data: 2015-04-02 01:04:58
Autor: jerzu
Kamera
On Wed, 01 Apr 2015 22:03:13 +0200, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

W dniu 01.04.2015 o 21:37, Uncle Pete pisze:
prze¶wietlone. Ale generalnie nie jest ¼le. W tych kamerkach brakuje mi
tylko przycisku blokuj±cego bie¿±cy kawa³ek nagrania przed skasowaniem.

Przeciez jest.

Dok³adnie. W czasie nagrania przyciskasz przycisk 'menu'.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2015-04-02 11:42:29
Autor: Uncle Pete
Kamera
[...]

O, fajnie, dziêki, nie ma tego w instrukcji, któr± dosta³em.

Data: 2015-04-02 08:00:39
Autor: neoniusz
Kamera
On Thursday, April 2, 2015 at 11:42:21 AM UTC+2, Uncle Pete wrote:

> Dok³adnie. W czasie nagrania przyciskasz przycisk 'menu'.

O, fajnie, dziêki, nie ma tego w instrukcji, któr± dosta³em.

A wlasciwie to przycisk "mode" ;)

Tak mowi ta instrukcja:
https://dashcamtalk.com/cams/g1w/G1W%20User%20Manual.pdf

3. strona - "How to record video"

i u mnie tez tak jest.

Data: 2015-04-02 22:15:26
Autor: Uncle Pete
Kamera
A wlasciwie to przycisk "mode" ;)

Tak mowi ta instrukcja:
https://dashcamtalk.com/cams/g1w/G1W%20User%20Manual.pdf

3. strona - "How to record video"

i u mnie tez tak jest.

Dziêki, mam zupe³nie inn± instrukcjê, z opisem tylko ustawieñ. Sprawdzi³em i okaza³o siê, ¿e przycisk "Mode" w mojej kamerce w³±cza i wy³±cza mikrofon (jeszcze jedna nieudokumentowana funkcja ;)). Natomiast zablokowaæ nagranie mo¿na przyciskiem "Menu".

Data: 2015-04-02 11:43:57
Autor: Uncle Pete
Kamera
On 2015-04-01 22:03, neoniusz wrote:
[...]

W instrukcji, którą dostałem razem z kamerką, nic o tym nie było. Nawet zdziwiłem się, że brakuje tak podstawowej funkcji.

Data: 2015-04-01 22:08:39
Autor: Cavallino
Kamera

Użytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfhhdl$g50$1@node1.news.atman.pl...
BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 zł jest w stanie umożliwić
odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Trochę ponad 200 zł - właśnie G1W.

A poniżej 200?

Data: 2015-04-02 01:08:25
Autor: Tomasz Pyra
Kamera
Dnia Wed, 1 Apr 2015 22:08:39 +0200, Cavallino napisa³(a):

U¿ytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mfhhdl$g50$1@node1.news.atman.pl...
BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 z³ jest w stanie umo¿liwiæ
odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Trochê ponad 200 z³ - w³a¶nie G1W.

A poni¿ej 200?

Te¿ G1WH, ale bezpo¶rednio z Chin przez Aliexpress :)

Data: 2015-04-01 15:38:50
Autor: Budzik
Kamera
U¿ytkownik kajoj kajakoknospam@onet.eu ...

jednak mam pytanie czy jest co¶ lepszego w tym przedziale cenowym?

Mia³em j±, wg mnie s³aba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a
ziemia. Wszystko pieknie widaæ.

To poka¿ gdzie j± kupiæ w cenie G1WH

Lepiej do³o¿yæ pare groszy do porz±dnej kamery ni¿ kupowaæ byle co.

A na pewno mia³es orygina³?
Bo G1 ³atwo trafiæ podróbkê

Data: 2015-04-01 23:50:11
Autor: ToMasz
Kamera
W dniu 01.04.2015 o 08:29, lleeoo pisze:
[...]

nie. ale powinna kosztować coś około 50 usd i upewnij się że w środku jest Novatek NT96650. Jak chcesz coś lepszego to musisz wywalić sporo więcej kasy.... tak drugie tyle a może i więcej.

ToMasz

Data: 2015-04-02 07:56:11
Autor: megrims
Kamera
On 2015-04-01 08:29, lleeoo wrote:
[...]
trzeba było w afekcie skopać mu nos.

Data: 2015-08-24 08:40:53
Autor: lleeoo
Kamera
[...]

Po czterech miesiącach gość dostał 900zł grzywny za wykroczenia na drodze na podstawie moich zeznań i świadka z samochodu za mną i teraz najlepsze, w sprawie o wykroczenie zeznał, że jechał sam a w drugiej o uszkodzenie mienia, że z kumplami.
Suma sumarum gość może zapłaci grzywnę ale mi za naprawę już chyba nie bo prokurator stwierdził, że skoro ma świadków to do sądu nie ma sensu sprawy kierować.
Ręce opadają.

Data: 2015-08-24 08:51:02
Autor: Liwiusz
Kamera
W dniu 2015-08-24 o 08:40, lleeoo pisze:
[...]

Rzadko kiedy prokuratorzy znajÄ… siÄ™ na sprawach cywilnych.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-27 09:58:50
Autor: lleeoo
Kamera
W dniu 2015-08-24 o 08:51, Liwiusz pisze:
[...]

Jakich sprawach cywilnych?
Policja prowadziła dwa postępowania, jedno o wykroczeniu i został już wydany wyrok nakazowy, drugie o uszkodzenie mienia które jak na razie olał prokurator ale wniosłem odwołanie.
Sprawa cywilna będzie dopiero jak prokurator wypnie się na amen, a że wycenę naprawy i fakturę mam z aso to ktoś te koszty musi ponieść i nie zamierzam płacić ja.

Data: 2015-08-24 16:32:37
Autor: Cavallino
Kamera
W dniu 24.08.2015 o 08:40, lleeoo pisze:
[...]

To było na rozprawie czy mandat?
Bo jak rozprawa, to dałeś ciała, że nie przystąpiłeś do procesu jako strona i nie zażądałeś od razu naprawienia szkód.

Data: 2015-08-27 10:05:04
Autor: lleeoo
Kamera
W dniu 2015-08-24 o 16:32, Cavallino pisze:
[...]

Rozprawa zaoczna, wyrok nakazowy.

Kamera