Kamera

Data: 2015-04-01 08:46:25
Autor: kajoj
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 08:29, lleeoo pisze:
W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował możliwość
zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony skopał mi bok auta.
Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH
jednak mam pytanie czy jest coÅ› lepszego w tym przedziale cenowym?

Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a ziemia. Wszystko pieknie widać.

Data: 2015-04-01 10:00:15
Autor: Hinek
Kamera
Użytkownik "kajoj"  napisaÅ‚

jednak mam pytanie czy jest coÅ› lepszego w tym przedziale cenowym?

Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a ziemia. Wszystko pieknie widać.

To pokaż gdzie ją kupić w cenie G1WH

--
Hinek

Data: 2015-04-01 12:41:52
Autor: kajoj
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 10:00, Hinek pisze:
Użytkownik "kajoj"  napisaÅ‚

jednak mam pytanie czy jest coÅ› lepszego w tym przedziale cenowym?

Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a
ziemia. Wszystko pieknie widać.

To pokaż gdzie ją kupić w cenie G1WH

Lepiej dołożyć pare groszy do porządnej kamery niż kupować byle co.

Data: 2015-04-01 13:12:21
Autor: Hinek
Kamera
Użytkownik "kajoj"  napisaÅ‚

Lepiej dołożyć pare groszy do porządnej kamery niż kupować byle co.

Zaproponowałeś kamerę trzy razy droższą od G1WH - czyli
odpowiedziałeś nie na temat.
G1WH jest dobrÄ… i popularnÄ… kamerÄ… wbrew temu co piszesz.

--
Hinek

Data: 2015-04-01 13:30:44
Autor: kajoj
Kamera
W dniu 2015-04-01 o 13:12, Hinek pisze:
[...]

W nocy szajs totalny rejestracji nie rozpoznasz, w normalny dzien słabo w porownaniu do truecam a5. Nie jest najgorsza, ale dołóz te 2 stówki i kup sobie porzadny sprzet który bedzie CI słuzyl na lata i na sprawie nie bedzie ze ten dowod odrzucimy bo rejestracji dokladnie nie widac, a bylo pare takich przypadkow jak poczytacie.

Data: 2015-04-01 13:41:39
Autor: Uncle Pete
Kamera
[...]

W mojej w nocy widać tablice rejestracyjne wystarczająco dobrze, aby odczytać. Czy na pewno miałeś oryginalną? Bo były podrabiane na potęgę. Podróbki miały słabszy procesor i matrycę.

Piotr

Data: 2015-04-01 14:03:38
Autor: Uncle Pete
Kamera
[...]

Pooglądałem nocne filmiki na Youtube - faktycznie tablice na Truecam a5 widać lepiej.

Data: 2015-04-01 19:09:50
Autor: neoniusz
Kamera
W dniu 01.04.2015 o 14:03, Uncle Pete pisze:
[...]

Co nie zmienia faktu, że jest o ponad 300 zł droższa...

Data: 2015-04-01 19:24:09
Autor: Cavallino
Kamera

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfh8ou$6r5$1@node1.news.atman.pl...
[...]

BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 zł jest w stanie umożliwić odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Data: 2015-04-01 21:37:28
Autor: Uncle Pete
Kamera
BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 zł jest w stanie umożliwić
odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Trochę ponad 200 zł - właśnie G1W. Nie zawsze - np. podczas jazdy mogą nie być widoczne numery na samochodach stojących - będą rozmazane. Ponadto w pewnej odległości i pod pewnym kontem tablice okazują się prześwietlone. Ale generalnie nie jest źle. W tych kamerkach brakuje mi tylko przycisku blokującego bieżący kawałek nagrania przed skasowaniem.

Data: 2015-04-01 22:03:13
Autor: neoniusz
Kamera
W dniu 01.04.2015 o 21:37, Uncle Pete pisze:
prześwietlone. Ale generalnie nie jest źle. W tych kamerkach brakuje mi
tylko przycisku blokującego bieżący kawałek nagrania przed skasowaniem.

Przeciez jest.

Data: 2015-04-02 01:04:58
Autor: jerzu
Kamera
On Wed, 01 Apr 2015 22:03:13 +0200, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

W dniu 01.04.2015 o 21:37, Uncle Pete pisze:
prze¶wietlone. Ale generalnie nie jest ¼le. W tych kamerkach brakuje mi
tylko przycisku blokuj±cego bie¿±cy kawa³ek nagrania przed skasowaniem.

Przeciez jest.

Dok³adnie. W czasie nagrania przyciskasz przycisk 'menu'.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2015-04-02 11:42:29
Autor: Uncle Pete
Kamera
[...]

O, fajnie, dziêki, nie ma tego w instrukcji, któr± dosta³em.

Data: 2015-04-02 08:00:39
Autor: neoniusz
Kamera
On Thursday, April 2, 2015 at 11:42:21 AM UTC+2, Uncle Pete wrote:

> Dok³adnie. W czasie nagrania przyciskasz przycisk 'menu'.

O, fajnie, dziêki, nie ma tego w instrukcji, któr± dosta³em.

A wlasciwie to przycisk "mode" ;)

Tak mowi ta instrukcja:
https://dashcamtalk.com/cams/g1w/G1W%20User%20Manual.pdf

3. strona - "How to record video"

i u mnie tez tak jest.

Data: 2015-04-02 22:15:26
Autor: Uncle Pete
Kamera
A wlasciwie to przycisk "mode" ;)

Tak mowi ta instrukcja:
https://dashcamtalk.com/cams/g1w/G1W%20User%20Manual.pdf

3. strona - "How to record video"

i u mnie tez tak jest.

Dziêki, mam zupe³nie inn± instrukcjê, z opisem tylko ustawieñ. Sprawdzi³em i okaza³o siê, ¿e przycisk "Mode" w mojej kamerce w³±cza i wy³±cza mikrofon (jeszcze jedna nieudokumentowana funkcja ;)). Natomiast zablokowaæ nagranie mo¿na przyciskiem "Menu".

Data: 2015-04-02 11:43:57
Autor: Uncle Pete
Kamera
On 2015-04-01 22:03, neoniusz wrote:
[...]

W instrukcji, którą dostałem razem z kamerką, nic o tym nie było. Nawet zdziwiłem się, że brakuje tak podstawowej funkcji.

Data: 2015-04-01 22:08:39
Autor: Cavallino
Kamera

Użytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfhhdl$g50$1@node1.news.atman.pl...
BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 zł jest w stanie umożliwić
odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Trochę ponad 200 zł - właśnie G1W.

A poniżej 200?

Data: 2015-04-02 01:08:25
Autor: Tomasz Pyra
Kamera
Dnia Wed, 1 Apr 2015 22:08:39 +0200, Cavallino napisa³(a):

U¿ytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mfhhdl$g50$1@node1.news.atman.pl...
BTW: A czy jakakolwiek kamerka za 100-200 z³ jest w stanie umo¿liwiæ
odczytanie numerów rej. podczas jazdy nocnej?

Trochê ponad 200 z³ - w³a¶nie G1W.

A poni¿ej 200?

Te¿ G1WH, ale bezpo¶rednio z Chin przez Aliexpress :)

Data: 2015-04-01 15:38:50
Autor: Budzik
Kamera
U¿ytkownik kajoj kajakoknospam@onet.eu ...

jednak mam pytanie czy jest co¶ lepszego w tym przedziale cenowym?

Mia³em j±, wg mnie s³aba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a
ziemia. Wszystko pieknie widaæ.

To poka¿ gdzie j± kupiæ w cenie G1WH

Lepiej do³o¿yæ pare groszy do porz±dnej kamery ni¿ kupowaæ byle co.

A na pewno mia³es orygina³?
Bo G1 ³atwo trafiæ podróbkê

Kamera