Kamera CarCamOne problem

Data: 2010-07-27 12:45:31
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem
Witam,
W instrukcji kamery z tematu jest napisane ze zaczyna nagrywac po uruchomieniu
silnika i przestaje po zatrzymaniu silnika (podłączona do gniazdka zapalniczki).
Kamera dzieli nagranie na pliki o roznej dlugosci filmu (wg instrukcji powinno teoretycznie
byc po 15min, ale nie jest).
Niestety po zatrzymaniu silnika nie zapisuje ostatniego pliku, tak wnioskuje
bo brak jest zawsze kawalka nagrania przed zatrzymaniem.
Tego tez instrukcja nie porusza.
Czy ktos wie jak temu zaradzić?

Data: 2010-07-27 11:30:28
Autor: Samotnik
Kamera CarCamOne problem
Dnia 27.07.2010 Borzymir <borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke> napisał/a:
Witam,
W instrukcji kamery z tematu jest napisane ze zaczyna nagrywac po uruchomieniu
silnika i przestaje po zatrzymaniu silnika (pod??czona do gniazdka zapalniczki).
[...]

Wyłączać po zakończeniu jazdy przyciskiem. Nie znalazlem innego sposobu.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-07-27 13:55:48
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał
Wyłączać po zakończeniu jazdy przyciskiem. Nie znalazlem innego sposobu.

Ale ktorym przyciskiem i jaka kombinacja klików?
Z jednego boku są 2 podejrzane przyciski i 1 suwak:
1. opisany jako "M"
2. nie opisany
3. suwak opisany jako "Car/ON" w zaleznosci od polozenia

Data: 2010-07-27 15:22:54
Autor: radekp@konto.pl
Kamera CarCamOne problem
Tue, 27 Jul 2010 13:55:48 +0200, w
<4c4ec941$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>, "Borzymir"
[...]

W odwrotnej kolejności:
1. On/Car use Switch
2. Shutter button (robi zdjęcie po naciśnięciu)
3. Mode Button

Pewnie przed wyłączeniem silnika wystarczy zrobić zdjęcie :).

Data: 2010-07-28 09:05:35
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał
Pewnie przed wyłączeniem silnika wystarczy zrobić zdjęcie :).

Przetestuje, ale nawet jesli to tak jest, to zamierzam reklamowac kamere.

Data: 2010-07-27 14:05:03
Autor: kamil
Kamera CarCamOne problem

"Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote in message news:slrni4tgqp.19s.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

Czyli w razie wypadku, kiedy kamera moze rozstrzygnac kwestie ewentualnego winnego, nie zadziala. Swietne, ile zaplaciles?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 09:07:34
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał
Czyli w razie wypadku, kiedy kamera moze rozstrzygnac kwestie ewentualnego winnego, nie zadziala. Swietne, ile zaplaciles?

309 PLN.
Dałem sie nabrac.

Data: 2010-07-28 11:53:33
Autor: kamil
Kamera CarCamOne problem

"Borzymir" <borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke> wrote in message news:4c4fd736$0$2600$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A jak z jakoscia? Szukam czegos do hobbystycznego nagrywania, zestaw netbook + przyzwoity webcam HD logitecha rewelacyjnie sie nie spisuje i zawadza troche jednak..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 13:25:37
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal
A jak z jakoscia? Szukam czegos do hobbystycznego nagrywania, zestaw netbook + przyzwoity webcam HD logitecha rewelacyjnie sie nie spisuje i zawadza troche jednak..

Jakosc obrazu wyglada dokladnie tak jak na linku podanym przez Gabriela:
http://www.youtube.com/watch?v=0S02EMqjAaE
Rowniez gdy klikniesz "powieksz na caly ekran".
Ogolnie jakosc sprzetu oceniam na marna (zupelnie przypadkowe dlugosci nagran
a niektorych fragmentow calkiem brak, a karty pamieci testowalem rozne).
Instrukcja w jezyku angielskim beznadziejna, miejscami niezrozumiala.
W jezyku polskim w ogole nie dostalem choc kupilem w sklepie, mam paragon.
Nie polecam.

Data: 2010-07-29 11:25:56
Autor: kamil
Kamera CarCamOne problem

"Borzymir" <borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke> wrote in message news:4c5013af$0$2604$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dopiero po wyslaniu posta zobaczylem filmy. Faktycznie niezbyt dobrze to wyglada, nie widac nawet numerow rejestracyjnych a chyba o to glownie chodzi..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-29 21:05:14
Autor: ToMasz
Kamera CarCamOne problem
kamil pisze:

(...)
Dopiero po wyslaniu posta zobaczylem filmy. Faktycznie niezbyt dobrze to
wyglada, nie widac nawet numerow rejestracyjnych a chyba o to glownie
chodzi..
ja mam taką naprawdę beznadziejną kamerkę, zachęciło mnie do zakupu HD,
ale widze ze uzyskuję jakość zdecydowanie wyższą. W oryginale i w
dobrych warunkach, da sie odczytać rejestracje nie tylko ostatniego ale
przedostatniego auta. również tych jadących z naprzeciwka. nie mam
innego filmu bo je odrazu kasuje.

http://www.youtube.com/watch?v=ODuzoX5wrtI

Data: 2010-08-02 10:18:32
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
[...]

a dlaczego napisales ze beznadziejna?

Data: 2010-08-03 19:26:29
Autor: ToMasz
Kamera CarCamOne problem
Borzymir pisze:
[...]

brzydka, delikatna, bez zoomu, bez obiektywu (dziurka jak w fotoaparacie
 telefonu komórkowego). Brak gniazda zasilania. (za to hdmi dali bo jest
trendy) Zasialna z 3 paluszków - jak producent przykazał działa przez 5
minut i wyłącza sie z powodu niskiego napięcia. w tym momenice w
bateriach pozostaje 90% energii. po wpięciu czwartej baterii działa
ponad 2 godziny, ale wiesz jak ta bateria na kabelkach i taśmie klejącej
dodaje uroku?

ToMasz

Data: 2010-08-05 09:05:56
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem
[...]

uuuła :)
Moja tez do tyłka.
A wydawac sie moze ze kamera to dzis prosta rzecz

Data: 2010-07-29 09:57:55
Autor: Stanislaw Polak
Kamera CarCamOne problem
W dniu 28.07.2010 12:53, kamil pisze:

A jak z jakoscia? Szukam czegos do hobbystycznego nagrywania, zestaw
netbook + przyzwoity webcam HD logitecha rewelacyjnie sie nie spisuje i

To może coś takiego - kamera w lusterku wstecznym
http://www.4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-001.html
http://www.4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-002.html

S. P.

Data: 2010-07-29 11:26:13
Autor: kamil
Kamera CarCamOne problem

"Stanislaw Polak" <polak@RemoveThis.agh.edu.pl> wrote in message news:i2rbnd$tov$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Calkiem niezle jak na takie malenstwo, rozejrze sie!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-29 12:17:48
Autor: Bydlę
Kamera CarCamOne problem
On 2010-07-29 09:57:55 +0200, Stanislaw Polak <polak@RemoveThis.agh.edu.pl> said:

[...]

Żeby stłuczkę mieć?!
<http://www.youtube.com/watch?v=Dj1ezf1Y1q8&feature=player_embedded>

;-)

A jeśli liczy się jakość, to Go Pro.

--
Bydlę

Data: 2010-07-29 20:51:04
Autor: ToMasz
Kamera CarCamOne problem

UÂżytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisaÂł
Czyli w razie wypadku, kiedy kamera moze rozstrzygnac kwestie
ewentualnego winnego, nie zadziala. Swietne, ile zaplaciles?

309 PLN.
DaÂłem sie nabrac.

[...]

próbkę filmu prosimy. koniecznie!

Pozdrawiam :)

ToMasz

Data: 2010-07-27 13:17:31
Autor: Bydlę
Kamera CarCamOne problem
On 2010-07-27 12:45:31 +0200, "Borzymir" <borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke> said:

Witam,
[...]

Podłączyć prawidłowo i odłączać zasilanie później.
Albo reklamować, jeśli wydaje ci się, że działa inaczej, niż mówi instrukcja.

--
Bydlę

Data: 2010-07-27 13:52:01
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:i2mf8b$m8g$4inews.gazeta.pl...
Podłączyć prawidłowo i odłączać zasilanie później.

Jest suwak z dwoma mozliwymi polozeniami opisanymi na kamerze jako  "ON" oraz "Car"....
Masakra.

Data: 2010-07-27 15:17:00
Autor: radekp@konto.pl
Kamera CarCamOne problem
Tue, 27 Jul 2010 12:45:31 +0200, w
<4c4eb8c9$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>, "Borzymir"
<borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke> napisał(-a):

Niestety po zatrzymaniu silnika nie zapisuje ostatniego pliku, tak wnioskuje
bo brak jest zawsze kawalka nagrania przed zatrzymaniem.

Może masz go źle skonfigurowanego?

Bo brak ostatniego pliku sugeruje brutalne odcięcie zasilania, zamiast
zamknięcia pliku i uśpienia urządzenia.

Data: 2010-07-28 09:03:55
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał
Może masz go źle skonfigurowanego?
Bo brak ostatniego pliku sugeruje brutalne odcięcie zasilania, zamiast
zamknięcia pliku i uśpienia urządzenia.

Nie ma zadnej konfiguracji.
Instrukcja mowi na ten temat tyle:
"Installed inside a car the Camera detects in standard mode "CC" the status of the engine
trough the cigarette plug. The camera starts and stops
automatically, recording Videos with a length of 15 minutes."

Data: 2010-07-30 15:23:58
Autor: Artur M. Piwko
Kamera CarCamOne problem
In the darkest hour on Wed, 28 Jul 2010 09:03:55 +0200,
Borzymir <borzymir@zcentrum.pl.wytnij.te.koncowke> screamed:
MoÂże masz go Âźle skonfigurowanego?
Bo brak ostatniego pliku sugeruje brutalne odciĂŞcie zasilania, zamiast
zamkniĂŞcia pliku i uÂśpienia urzÂądzenia.

[...]

Może samochód odcina Ci w gniazdku napięcie po wyłączeniu? Nie wszędzie
tak jest.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
[ 15:23:31 user up 12514 days,  3:18,  1 user, load average: 0.75, 0.28, 0.98 ]

              Don't hate yourself in the morning, sleep til noon.

Data: 2010-07-27 22:52:03
Autor: ToMasz
Kamera CarCamOne problem
Borzymir pisze:
[...]

czy mógłbyś sie podzielić próbką nagrania z tej kamery?

ToMasz

Data: 2010-07-28 09:09:57
Autor: Borzymir
Kamera CarCamOne problem

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
czy mógłbyś sie podzielić próbką nagrania z tej kamery?

Na razie najmniejszy plik ma 60 MB, wiec to troche klopotliwe.
No i nagrały sie rozmowy prowadzone wewn. samochodu, wiec calkiem odpada ;)

Data: 2010-07-28 09:15:32
Autor: Gabriel 'wilk'
Kamera CarCamOne problem
Użytkownik ToMasz napisał:
Borzymir pisze:

czy mógłbyś sie podzielić próbką nagrania z tej kamery?
http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9118
http://www.youtube.com/watch?v=0S02EMqjAaE
+ google.pl i " CarCamOne" + wideo

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-30 22:10:58
Autor: Tomasz Pyra
Kamera CarCamOne problem
Borzymir pisze:
[...]

Wydaje mi się że to oznacza że wewnętrzny akumulator nie działa.
Ta kamera ma akumulator, dzięki któremu można np. filmować z ręki, bez zewnętrznego zasilania, a kamera może dokończyć zapis po wyłączeniu zapłonu.

Objawy świadczą o tym że kamera zostaje brutalnie pozbawiona zasilania jak wyłączasz stacyjkę, dlatego że pewnie gniazdko zapalniczki zostaje wyłączone. W tym momencie kamera powinna przejść na zasilanie z własnego akumulatora.

Nie pamiętam czy w tym modelu akumulator się wkłada i wyjmuje podobnie jak np. w komórkach, bo może go po prostu nie włożyłeś (albo i nie dostałeś w komplecie).

Inny pomysł to jakaś awaria układu ładowania albo akumulatora i wewnętrzny akumulator cały czas masz rozładowany.

Data: 2010-07-30 23:22:18
Autor: kietlak
Kamera CarCamOne problem
> [...]

Inny pomysł to jakaś awaria układu ładowania albo akumulatora i
wewnętrzny akumulator cały czas masz rozładowany.

O którą wersję kamerki chodzi: z datownikiem czy bez ?

Ta bez datownika zachowywał się chyba lepiej, a ta nowsza wymaga czasami
podładowania samej ładowarki i jeżeli chcesz zachować ostatnie nagrania, to
po wyłączeniu silnika nie przekręcaj od razu kluczyka do końca - ona działa
w czasie gdy napięcie wskazuje na aktywne ładowanie, natomiast po wyłączeniu
silnika kamerka przestanie nagrywać, ale dzięki temu, że zasilenie jeszcze
będzie miała, to zapisze ostatni film - niestety, brak diod wymaga wróżenia
na temat czasu potrzebnego do zakończenia zapisu - trzeba próbować (ja
zwykle dawałem kilkanaście sekund).

Jeżeli chodzi o wewnętrzny akumulator - to lepiej zapomnieć, jego trwałość
jest znikoma (przynajmniej okres zimowy wykańcza go kompletnie - zarówno w
wersji z datownikiem jak i bez)

Data: 2010-07-30 23:29:30
Autor: kietlak
Kamera CarCamOne problem

> [...]

jest znikoma (przynajmniej okres zimowy wykańcza go kompletnie - zarówno w

Jeszcze link do opinii znajomego z którym się tym bawiliśmy:
http://www.jakjedziesz.pl/forum/pokaz_posty.php?tematID=63&topicID=7#CarCamOne

Kamera CarCamOne problem