Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...

Data: 2011-01-29 20:32:23
Autor: MC
Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:ihv4me$cbv$1news.onet.pl...

Moze byc b&w z oswietleniem IR jesli mialaby
dac lepsza jakosc obrazu niz kolorowa.

Oświetlenie się zmiania w czasie transmisji?

Potrzebuje ja do zdalnego monitorowania pracy obrabiarki - chce zerkac na monitor sprawdzajac czy maszyna zyje.

Niby mam przy maszynie komputer, ktory nia steruje,
ale wolalbym nie instalowac tam byle czego. No i serwowanie
video jedna bedzie obciazeniem dla komputera, a wydajnosc
jest potrzebna maszynie...

Jeśli tak, to najrozsądniej będzie analizować ten obraz w komputerze sterującym. Po co ci te wszystkie połączenia? Soft, nawet najgorszej kamery, jest w stanie wykrywać zmiany w wybranych punktach obrazu.  Taki sygnał powinien otrzymać komputer sterujący i zrobić co trzeba. Wiadomość o awarii dostaniesz SMS-em albo e-mailem. Po co masz oglądać złamany nóż na monitorze?

Data: 2011-01-30 16:31:11
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Najlepiej zaprzegnoc do tego NASA, ew. fundusz jewropejskie ;)

Data: 2011-01-30 18:04:00
Autor: MC
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:ii4080$as$2news.onet.pl...
[...]

Czegoś nie rozumiesz? Nie wstydź się zapytać.

Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...