Kamera LTE na działce

Data: 2020-02-11 01:06:18
Autor: angelikaburgknaprumian
Kamera LTE na działce
Szanowni,

na działce mam dobry transfer LTE z OPrange i T-Mobile: 15mbps w dół i 5mbps w górę. Kamera potrzebuje realnie 100kbps w górę, ale pytanie jest, jaką usługę kupić dla modemu LTE, aby było możliwie tanio?
Pakiety na kartę ? Abonament ?
Aero2 nie ma.

Ukłony,
rkr

Data: 2020-02-11 20:20:14
Autor: Marcin N
Kamera LTE na działce
W dniu 2020-02-11 o 10:06, angelikaburgknaprumian@gmail.com pisze:
[...]

Po co Ci LTE? 100 kb/s to uzyskasz na GPRS, czyli w praktyce dowolnym współczesnym systemem GSM.

--
MN

Data: 2020-02-11 20:47:14
Autor: kk
Kamera LTE na działce
On 2020-02-11 10:06, angelikaburgknaprumian@gmail.com wrote:
Szanowni,

[...]

Ja bym zawarł jakąś umowę dla modemu LTE z firmą ochroniarską coby go nie ukradli razezm z kamerką :-)

Data: 2020-02-11 21:38:20
Autor: ToMasz
Kamera LTE na działce
Pakiety na kartę ? Abonament ?
kartę sim z internetem orange np 100, 200, 300, 500 giga z allegro. jak się sprawdzi - będziesz liczył koszta dalej. jak nie - nie będzie problemu z niepotrzebnym internetem.

ToMasz

Data: 2020-02-11 22:52:39
Autor: Irokez
Kamera LTE na działce
[...]

ale chcesz tylko podglądać od czasu do czasu czy nagrywać na rejestrator w domu, aby zobaczyć co za królik wczoraj marchewkę wykopał?

--
Irokez

Data: 2020-02-11 23:13:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Kamera LTE na działce
-- ale chcesz tylko podglądać od czasu do czasu czy nagrywać na rejestrator  w domu, aby zobaczyć co za królik wczoraj marchewkę wykopał?

w domu nie bo wtedy musialby ciagle pchac dane ... na dzialke (jesli cos wartosciowego jest) lepiej dokupic chmure wtedy nawat jak zawina kamere i modem LTE nagranie sie zachowa :-)

Data: 2020-02-12 20:41:09
Autor: Irokez
Kamera LTE na działce
W dniu 2020-02-12 o 08:13, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Też metoda. 1 giga chmurki starczy pewnie.
Ja mam 450 metrów i ciepło się zrobi to będę walczył z radiolinią. Kamera jest, NAS z rejestratorem jest, osobna odseparowana sieć jest. Brak abonamentu.

--
Irokez

Data: 2020-02-13 01:19:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kamera LTE na działce

"Irokez" 5e4454d0$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Ja mam 450 metrów i ciepło się zrobi to będę walczył z radiolinią.

Jeśli drzewa (lub podobne przeszkody) przesłaniają -- nie
warto walczyć. Jeśli nie przesłaniają -- też ;) nie warto
walczyć, bo wówczas łączność jest bez walki...

Na 450 m można mieć dobrą łączność nawet po odbudynkowych
odbiciach bez wzajemnej widoczności anten.

--

Kamera LTE na działce