[market] Kamera Sony PDX 10 + obudowa gratis!

Data: 2009-05-19 16:15:02
Autor: Arek
[market] Kamera Sony PDX 10 + obudowa gratis!
Mam do sprzedania kamerę Sony PDX 10. Nowa kosztowała mnie ponad 10 tys. zł.
Używaną (stan dobry) oddam za połowę i dorzucę jeszcze obudowę IKELITE
(modyfikowana), dodatkowy akumulator, futerał, filtr, nasadka szerokokątna,
pływak na oświetlenie oraz parę gadżetów. Wszystko sprawne i gotowe do filmowania.

Jest to półprofesjonalna kamera SD. 3 CCD, 16:9, DV oraz DVCAM czyli jakość
emisyjna TV.

Filmy zrobione tą kamerą można zobaczyć tutaj:

http://vimeo.com/channels/podniesinski

Zdjęcie obudowy (nowej) jest tutaj:

http://www.pstryk.pl/details:2301/ikelite+housing+for+sony+trv+pd+video+cameras+series+6037.90+95

Parametry i testy są tutaj:

http://www.camcorderinfo.com/content/sony-dsr-pdx10-camcorder-review.htm

A po polsku opis poniżej:

Sony proponuje matryce CCD o rozdzielczości 1,07 mln pikseli, która przy
wykorzystaniu pełnego formatu daje obraz o proporcjach 16:9. W tym przypadku
obraz panoramiczny ma większą rozdzielczość niż ujęcie 4:3; inne kamery tworzą
panoramę obcinając konwencjonalny format u dołu i u góry, przez co kadr
szerokokątny zawiera mniej pikseli niż standardowy.

Inne zalety to 14-bitowy przetwornik analogowo-cyfrowy oraz świetny system
optycznej stabilizacji obiektywu. Jeszcze raz warto w tym miejscu pochwalić
sensory CCD: w formacie 4:3 efektywnie wykorzystywanych jest 690 tys. pikseli,
co zapewnia obraz o doskonałej jakości. Urządzenie może zapisywać cyfrowe
fotografie o dużej rozdzielczości na karty MemoryStick.
Na obudowie znajdziemy przyciski, które przywracają pierwotne ustawienia
poziomu kolorów, ostrości, balansu bieli i innych. W komplecie dostajemy także
dwukanałowy adapter XLR.

PDX10 ma spory, 3,5-calowy wyświetlacz LCD, który umożliwia sterowanie przez
dotyk niektórymi funkcjami.

kontakt: arek małpa podniesinski kropka pl

Data: 2009-05-19 18:30:47
Autor: KACPER
[market] Kamera Sony PDX 10 + obudowa gratis!
Wlasnie jestem przed zakupem takiego sprzetu u powiem szczerze Twoja oferta troche mi namieszala ;) bo juz mialem kupowc Canon HV-20 z obudowa GralMarine.
Watpliwoasc mam tylko taka - dlaczego te wszystkie Twoje filmy na takie "niebieskie" ? ;)
O odpowiedzi bardzo tez prosze innych fotografow podwodnych

Pozdrawiam,
PK __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4087 (20090519) __________

Data: 2009-05-19 16:48:00
Autor: maran
[market] Kamera Sony PDX 10 + obudowa gratis!
Dnia 19 maj 2009  przeczytalem list od "KACPER" <p.kacprzak@netpoint.com.pl> wiec odpowiadam:

Watpliwoasc mam tylko taka - dlaczego te wszystkie Twoje filmy na takie "niebieskie" ? ;)
O odpowiedzi bardzo tez prosze innych fotografow podwodnych

hehe a co mają być różowe? :)
odsyłam -- > http://www.nurkomania.pl/nurkowanie_fizyka_swiatlo.htm

--
*Paniczko_Sławomir*         GG - *194772*                                  _____________________________________________________________________________

Data: 2009-05-19 20:07:25
Autor: KACPER
[market] Kamera Sony PDX 10 + obudowa gratis!
hehe a co mają być różowe? :)
odsyłam -- > http://www.nurkomania.pl/nurkowanie_fizyka_swiatlo.htm

lol - no myslalem bardziej o seledynowych ;) Nurkomanie to przeczytalem cala juz ze 3 razy wiec wiem o co chodzi. Moje pytanie bylo raczej o to czy nagranie bylo bez uzycia zadnego filtra i/lub oswietlenia czy mimo uzycie w/w rzeczy nadal jest takie

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4088 (20090519) __________

Data: 2009-05-19 18:16:43
Autor:
KACPER <p.kacprzak@netpoint.com.pl> napisał(a):
> [...]

lol - no myslalem bardziej o seledynowych ;) Nurkomanie to przeczytalem cala juz ze 3 razy wiec wiem o co chodzi. Moje pytanie bylo raczej o to czy nagranie bylo bez uzycia zadnego filtra i/lub oswietlenia czy mimo uzycie w/w rzeczy nadal jest takie

Porozmawiaj z B Gryndą prezentował system rekonstrukcji kolorów w bardzo
zakłóconych oświetleniach. Może już istnieją do skręconego materiału.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-19 19:22:12
Autor:
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Porozmawiaj z B Gryndą prezentował system rekonstrukcji kolorów w bardzo
zakłóconych oświetleniach. Może już istnieją do skręconego materiału.

pozdrawiam rc

Urządzenie dystrybuowane przez Bartka służy "oczyszczaniu" w czasie
rzeczywistym obrazu, z mgły, z tzw. "mleka" czyli ogólnie mówiąc,
poprawiającej widoczność. W moich filmach to raczej efekt postprodukcji czyli zwykła korekcja kolorów. --

Data: 2009-05-19 20:28:57
Autor: maran
[...]

Nie wiem co stosuje Arek, ale się poprostu nie da wydobyć kolorów w szerokich ujęciach np. wraku Zwróć uwagę jak to robią na profesjonalnych filmach, mianowicie pierwszy plan  jest doświetlony lampami a tam mp. kolorowa rybka a w tle tak samo niebieski wrak jak u Arka, oglądając film patrzysz na kolorową rybkę nie zwracjąc uwagi
na niebieski drugi plan.