Kamera YI Lite

Data: 2020-03-10 22:47:52
Autor: radekp@konto.pl
Kamera YI Lite
Przyszła, przetestowana w warunkach domowych, wszystko gra i buczy.

Ale mam jedno pytanie do posiadaczy -- jak włączyć w tej kamerze podręczne
menu?
Raz udało mi się to włączyć i są tam szybkie skróty do włączania wifi i czegoś
tam jeszcze.

Googlowanie, manual -- nic nie daje. Manual jest zresztą 1-stronicowy i w
zasadzie zbędny, bo nic tam nie ma.

Data: 2020-03-11 10:02:11
Autor: Maciek
Kamera YI Lite
Raz udało mi się to włączyć i są tam szybkie skróty do włączania wifi i czegoś
tam jeszcze.

....o ile chodzi nam o to samo ;-)

Na podglądzie obrazu (nie będąc w menu) włącza się tak samo jak w telefonie z androidem.
Czyli przytrzymując palcem górną belkę, na której jest możliwy czas nagrania, procent baterii itp. i zsuwając ją w dół.

Data: 2020-03-11 15:59:37
Autor: radekp@konto.pl
Kamera YI Lite
Wed, 11 Mar 2020 10:02:11 +0100, w <5e68a913$0$536$65785112@news.neostrada.pl>,
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(-a):

> [...]

Czyli przytrzymując palcem górną belkę, na której jest możliwy czas nagrania, procent baterii itp. i zsuwając ją w dół.

Tak, to to. Dzięki. Klikałem, ale nie wpadłem na przeciągnięcie.
Skąd wiedziałeś? :)

Data: 2020-03-12 10:00:16
Autor: Maciek
Kamera YI Lite
Tak, to to. Dzięki. Klikałem, ale nie wpadłem na przeciągnięcie.

.... a proszę bardzo.

Skąd wiedziałeś? :)

Nieskoordynowaną żonglerkę uprawiałem jedną ręką na rowerze aby strzelić fotę i kilka razy wyskoczyło mi to menu. Potem już wiedziałem o co chodzi, przypadek, tak jak u Ciebie :)

Kamera YI Lite