Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym

Data: 2010-12-27 15:14:23
Autor: R. P.
Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
Witam,

Poszukuję kamery amatorskiej z wejściem mikrofonowym, tak żeby można było w czasie nagrywania podłączyć np. różne instrumenty muzyczne, które mają wejście Audio-Out. Jeśli chodzi o jakość obrazu, to zdecydowanie wystarczy mi amatorska i taka typowa kamerka za powiedzmy 1500 zł z Media-Markt mi odpowiada. Tyle, że zależy mi na możliwości podłączenia zewnętrznego mikfrofonu właśnie. Czy ktoś z was spotkał się z takim czymś w amatorskiej kamerze, która jest aktualnie dostępna na rynku? Jeśli tak, jaki to model i gdzie takie coś kupić?

Pozdr.
R. P.

Data: 2011-01-02 11:35:48
Autor: Marex
Kamera amatorska z wej¶ciem mikrofonowym
R. P. <robert.piegus.wytnij.to@wytnij.to.wp.pl> napisa³(a):
Witam,

Poszukuję kamery amatorskiej z wejściem mikrofonowym, tak żeby można było w czasie nagrywania podłączyć np. różne instrumenty muzyczne,
które
 majÄ… wejÅ›cie Audio-Out. JeÅ›li chodzi o jakość obrazu, to zdecydowanie wystarczy mi amatorska i taka typowa kamerka za powiedzmy 1500 zÅ‚ z Media-Markt mi odpowiada. Tyle, że zależy mi na możliwoÅ›ci
[...]

       Witam, przed paroma laty taka Kamera z wejsciem Microfon(plug in Power) by³a dostêpna na rynku.To model Sony DCR TRV 740C , z b.dobr± na owe czasy optyk±.Uzywam jej do dzisiaj.Jest to kamera cyfrowa Digital 8(duze kasety).Mam co¶ nowszego do porównania tej samej f-my.Nowsze gad¿ety, ale jako¶ juz s³aba. Mo¿e produkcja w Osace(Made in Japan)mia³a znaczenie.Serwisant, który niedawno naprawia³ mi uszkodzony przeze mnie wy³±cznik - chwali³ j± za rozwiazania i jako¶æ. Gdyby¶ poszuka³ uzywanej- moze rozwiaza³oby to sprawê..?                         Marex

--

Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym