Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym

Data: 2011-01-02 11:35:48
Autor: Marex
Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
R. P. <robert.piegus.wytnij.to@wytnij.to.wp.pl> napisał(a):
Witam,

Poszukuję kamery amatorskiej z wejściem mikrofonowym, tak żeby można było w czasie nagrywania podłączyć np. różne instrumenty muzyczne,
ktĂłre
 mają wejście Audio-Out. Jeśli chodzi o jakość obrazu, to zdecydowanie wystarczy mi amatorska i taka typowa kamerka za powiedzmy 1500 zł z Media-Markt mi odpowiada. Tyle, Ĺźe zaleĹźy mi na moĹźliwości
podłączenia
zewnętrznego mikfrofonu właśnie. Czy ktoś z was spotkał się z takim czymś w amatorskiej kamerze, która jest aktualnie dostępna na rynku? Jeśli tak, jaki to model i gdzie takie coś kupić?

Pozdr.
R. P.
       Witam, przed paroma laty taka Kamera z wejsciem Microfon(plug in Power) była dostępna na rynku.To model Sony DCR TRV 740C , z b.dobrą na owe czasy optyką.Uzywam jej do dzisiaj.Jest to kamera cyfrowa Digital 8(duze kasety).Mam coś nowszego do porównania tej samej f-my.Nowsze gadżety, ale jakoś juz słaba. Może produkcja w Osace(Made in Japan)miała znaczenie.Serwisant, który niedawno naprawiał mi uszkodzony przeze mnie wyłącznik - chwalił ją za rozwiazania i jakość. Gdybyś poszukał uzywanej- moze rozwiazałoby to sprawę..?                         Marex

--

Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym