Kamera cofania

Data: 2011-07-17 11:03:49
Autor: p0li
Kamera cofania
O->Dnia 2011-07-17 09:56:44 niejaki ToMasz napisał:
Ogólnie proszę o opinie w tym temacie. Monitoring sam założyłem, lutuje
całkiem dobrze, wiec jakieś tam minimalne pojęcie mam.

też się do tego przymierzałem i kupiłem za 130E u sąsiadów za odra
komplecik:
-kamera w ramce tablicy (kolorowa)
-ekran w lusterku wewnętrznym(widoczny tylko jak jest zasilanie)
połaczenie bezprzewodowe (nie trzeba ciągnąć kabli)

myślę że dla ciebie będzie to doskonałe rozwiązanie - rozejrzyj się na
all.o - u mnie leży nowe na półce bo zanim zamontowałem to zmieniłem
samochód

ps - w 150zł się nie zmieścisz - chyba że myślisz o samej kamerze - jakąś
kiepskiej jakości możesz za to kupić - ekranik 3,5" drugie tyle lub więcej
większy ekran - odpowiednio więcej

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-17 11:22:43
Autor: MZ
Kamera cofania
W dniu 2011-07-17 11:03, p0li pisze:

myślę że dla ciebie będzie to doskonałe rozwiązanie - rozejrzyj się na
all.o - u mnie leży nowe na półce bo zanim zamontowałem to zmieniłem
samochód

Podrzuć może nazwę producenta, bo na Aledrogo pełno chinszczyzny, jest
parę rozwiązań z lusterkiem i tablicą ale wszystko przewodowe, a BT
faktycznie fajnie rozwiązuje problem kablowania auta.

--
MZ

Data: 2011-07-17 13:57:43
Autor: p0li
Kamera cofania
O->Dnia 2011-07-17 11:22:43 niejaki MZ napisał:
[...]

holenderska firma "trebs"

ztcw na ich stronie to robia jszcze zestawy połaczone z czujnikami
parkowania albo zestawem bt do telefonu

a to moja
http://www.trebs.nl/producten/security/achteruitrijdcamera/22104_comfortcam_cc_104