Kamera cofania jeszcze raz

Data: 2019-10-21 11:52:11
Autor: z
Kamera cofania jeszcze raz
Odgrzewam do skutku ;-)
Stwierdziłem że gdy silnik nie pracuje czyli napięcie jest 11 V z hakiem to kamera działa poprawnie.
"Poświata" pojawia się po odpaleniu i wzroście napięcia pewnie gdzieś 13-14 V. Szukać jakiegoś stabilizatora napięcia?

Data: 2019-11-22 17:59:47
Autor: Budzik
Kamera cofania jeszcze raz
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

A moze po prostu reklamuj u sprzedawcy i zamow nowa?

--
Pozdrawia... Budzik

Kamera cofania jeszcze raz