Kamera do auta - rejestrator

Data: 2012-01-30 00:13:02
Autor: KrisPolska
Kamera do auta - rejestrator

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:jg4gmo$737$2news.vectranet.pl...
Mam takie chińskie gówno na SD co nagrywa w 640x480 i w dzień jeszcze jak cie mogę, ale w nocy to porażka.

Potrzebuje coś w minimum HD 720p (nie interpolowane) z w miarę normalnym balansem bieli i by w nocy było trochę widać innych rzeczy niż tylko światła samochodów i latarnie.

Pytanie do tych kolegów co użytkują takie gadżety i mogą powiedzieć czy osiągają podobny efekt w jakiś modelach do 3-4 stówek jak w przykładowym PAPAGO
Interesuje mnie taki lub zbliżony efekt http://www.youtube.com/watch?v=bV0VSLKM_Ko&feature=related

Drugie pytanie. Jak nie ma modeli tańszych z podobną jakością, to jakie modele te droższe używacie i polecacie? Na zasadzie - mam rok, dwa lata, jest bezawaryjne i innego nie chcę :)

Dodam że to ma być zamontowane na stałe, bez obsługowe i takie rzeczy jak telefony małe tablety itp odpada.

jakbys dobrze nie widzial tutaj amsz duzo swiatla sztucznego
wyjedz za miasto i bedzie klops
http://allegro.pl/listing.php/search?string=hmx&category=76290&description=1&sg=0
jakis samung hmx wystarczy

Kamera do auta - rejestrator