Kamera do onboardow

Data: 2011-02-26 11:34:21
Autor: Frantic Freddie
Kamera do onboardow
On 25/02/2011 07:19, MarcinJM wrote:
Witam
Czy ktos uzywal czegos takiego?
http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-trasy-2-5-hd720p-i1471985283.html

Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego
urzadzonka?

Ja w kwestii nagłówka, chciałbym się tylko spytać co to są onboardy
do których ma być rzeczona kamera?.

Różne dziwolągi już widziałem, ale ten wyjątkowo udany (coby nie
powiedzieć "bierze ciastko").

Pozdrówka,
Frantic Freddie.

Data: 2011-02-26 12:08:19
Autor: MarcinJM
Kamera do onboardow

http://ak-mazurski.pl/?page_id=29

Różne dziwolągi już widziałem, ale ten wyjątkowo udany (coby nie
powiedzieć "bierze ciastko").

Warto bylo czekac ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-26 12:51:53
Autor: Frantic Freddie
Kamera do onboardow
On 26/02/2011 12:08, MarcinJM wrote:
[...]

Dziękuję za adres, niestety nadal nie wiem co to są onboardy...

Pozdrowionka,
FF.

Data: 2011-02-26 16:50:13
Autor: MarcinJM
Kamera do onboardow
W dniu 2011-02-26 12:51, Frantic Freddie pisze:
Dziękuję za adres, niestety nadal nie wiem co to są onboardy...

google zamkneli? zreszta... nie musisz wiedziec wszystkiego.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-26 20:02:33
Autor: Frantic Freddie
Kamera do onboardow
On 26/02/2011 16:50, MarcinJM wrote:
W dniu 2011-02-26 12:51, Frantic Freddie pisze:
Dziękuję za adres, niestety nadal nie wiem co to są onboardy...

google zamkneli? zreszta... nie musisz wiedziec wszystkiego.

Trochę się nie rozumiemy, po prostu ten neologizm wydaje mi się
idiotyczny, a szczególnie razi jeśli zna się angielski.

Czyżbyśmy musieli podpierać się jakimiś wydumanymi konstrukcjami
wyrazowymi aby wyglądać na światowców (z Bożej łaski zresztą).

Pozdrawiam,
FF.

Data: 2011-02-27 06:04:48
Autor: MarcinJM
Kamera do onboardow
W dniu 2011-02-26 20:02, Frantic Freddie pisze:
[...]

Alez zrozumielismy sie doskonale.
Wyraz ten funkcjonuje w zargonie ludzi zwiazanych z wyscigami/rajdami.
Po prostu jest.
Tak jak wiele innych spolecznosci posluguje sie zargonem czesto bazujacym na mutacjach z innych jezykow.

"Kamera do onboardow" = "kamera do robienia filmow z wnetrza samochodu rajdowego"

Po prostu jest krocej

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-27 13:14:17
Autor: Karolek
Kamera do onboardow
W dniu 2011-02-27 06:04, MarcinJM pisze:

"Kamera do onboardow" = "kamera do robienia filmow z wnetrza samochodu
rajdowego"

Po prostu jest krocej

Nie chce sie czepiac, ale kamera pokladowa tez brzmi krotko.

--
Karolek

Data: 2011-02-28 09:15:20
Autor: Frantic Freddie
Kamera do onboardow
On 27/02/2011 13:14, Karolek wrote:
[...]

No i przynajmniej po polsku (aż korci by zacytować Mikołaja Reja).

Data: 2011-02-28 08:49:55
Autor: Myjk
Kamera do onboardow
2011-02-28 09:15:20 Frantic Freddie

> Nie chce sie czepiac, ale kamera pokladowa tez brzmi krotko.
No i przynajmniej po polsku (aż korci by zacytować Mikołaja Reja).

W sumie jakoś mnie to nie podrażniło na początku,
a przez Was zaczęło. ;) W sumie dobrze. :)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Kamera do onboardow