Kamera do samochodu

Data: 2011-08-02 12:07:13
Autor: Myjk
Kamera do samochodu
Tue, 02 Aug 2011 10:33:47 +0200, Norbert
Z pewnych przyczyn chciałbym by cała jazda moim autem była filmowana.
Interesuje mnie dobra jakośc nagrania , brak klatkowania i fakt by przynajmniej kilka godzin sie nagrywało. Miło by było gdyby dodatkowo system aktywował sie po uruchomieniu silnika i nagrywał w petli ale to nie jest wymog konieczny.

http://youtu.be/OnJUYkVrpg0?hd=1 -- taka jakość styknie? :P
5 Mpix 1920x1080p @ 30 kl/s kompresja w ha.dwa-sześć-cztery. ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-08-02 13:03:16
Autor: Norbert
Kamera do samochodu
W dniu 2011-08-02 12:07, Myjk pisze:
[...]

Starczyłaby, jaki koszt tego? Bo nie chce wywalic tez zbyt duzo kasy.

Data: 2011-08-02 13:18:29
Autor: Myjk
Kamera do samochodu
Tue, 02 Aug 2011 13:03:16 +0200, Norbert
http://youtu.be/OnJUYkVrpg0?hd=1 -- taka jakość styknie? :P
5 Mpix 1920x1080p @ 30 kl/s kompresja w ha.dwa-sześć-cztery. ;)
Starczyłaby,

To obecnie najlepszy (jeden z dwóch modeli) rejestrator samochodowy na rynku. ;P

jaki koszt tego? Bo nie chce wywalic tez zbyt duzo kasy.

W takim razie to nie jest dla Ciebie. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-08-02 14:27:52
Autor: Seba
Kamera do samochodu
Dnia Tue, 2 Aug 2011 13:18:29 +0200, Myjk napisa³(a):

To obecnie najlepszy (jeden z dwóch modeli) rejestrator samochodowy na rynku. ;P

A z nagrywaniem w s³abych warunkach o¶wietleniowych ju¿ sobie
poradzi³e¶, czy nadal jest ¶rednio?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-08-02 15:46:20
Autor: Myjk
Kamera do samochodu
Tue, 2 Aug 2011 14:27:52 +0200, Seba
A z nagrywaniem w słabych warunkach oświetleniowych już sobie
poradziłeś, czy nadal jest średnio?

Jest gorzej niż się spodziewałem, że będzie. Tzn. jeśli ustawię ISO na 100
to nie ma takiego siana strasznego, ale za to jest stosunkowo ciemno w
koło. Mimo wszystko dzięki lepszej kompresji, jakość jest lepsza niż z
poprzedniej mojej kamery płytkowej Sony 1/3" TVL600, za którą zresztą
zapłaciłem jakieś chore pieniądze. :|

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-08-02 14:50:06
Autor: a...mx
Kamera do samochodu
Myjk wrote:

Tue, 02 Aug 2011 13:03:16 +0200, Norbert

http://youtu.be/OnJUYkVrpg0?hd=1 -- taka jako¶æ styknie? :P
5 Mpix 1920x1080p @ 30 kl/s kompresja w ha.dwa-sze¶æ-cztery. ;)
Starczy³aby,

To obecnie najlepszy (jeden z dwóch modeli)
rejestrator samochodowy na rynku. ;P

DOD GS-600 (w ogóle sprzedaje to kto¶ w pl?), a drugi model to jaki?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-08-02 15:45:46
Autor: Myjk
Kamera do samochodu
Tue, 02 Aug 2011 14:50:06 +0200, a...mx@gazeta.pl
DOD GS-600 (w ogóle sprzedaje to ktoś w pl?), a drugi model to jaki?

Po prostu GS600, tylko nie promowany przez DOD.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-08-02 17:56:43
Autor: a...mx
Kamera do samochodu
Myjk wrote:

Tue, 02 Aug 2011 14:50:06 +0200, a...mx@gazeta.pl

DOD GS-600 (w ogóle sprzedaje to kto¶ w pl?),
a drugi model to jaki?

Po prostu GS600, tylko nie promowany przez DOD.

Zaaraz - to jest ten wynalazek co gubi ok minutê nagrania pomiêdzy jednym, a drugim plikiem w przypadku gdy ustawisz by nagrywa³o 45 minutowe filmiki?
 Je¶li to ten to psioczyli nieco na to na amazonie.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-08-02 19:36:30
Autor: Myjk
Kamera do samochodu
Tue, 02 Aug 2011 17:56:43 +0200, a...mx@gazeta.pl
Zaaraz - to jest ten wynalazek co gubi ok minutę nagrania pomiędzy jednym, a drugim plikiem w przypadku gdy ustawisz by nagrywało 45 minutowe filmiki?

DOD gubi i to na niego psioczyli, także na tej grupie -- jak prawie nie
nagrał kolizji z lądowaniem w rowie i dachowaniem drugiego uczestnika przez
12 sek. przerwę :P Inna sprawa, że wszystko jest prawdopodobnie kwestią
użytej karty pamięci, także w DOD. U mnie, na karcie A-Data Class 10, przy
15 minutach nagrania jest niecała sekunda przerwy. Na codzień mam ustawione
5 minutowe interwały.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-08-02 20:15:55
Autor: BartekK
Kamera do samochodu
W dniu 2011-08-02 14:50, a...mx@gazeta.pl pisze:
Myjk wrote:

[...]

Tak, jak chcesz konkrety to pisz na priv, na fakture vat w PL bez problemu.
Oryginalny DOD wiele różni się w użytkowaniu od "chińskiego", niby takie same a jakoś działają inaczej. Podejrzewam że pozostałe to "klony" z niewiadomo jaką wersją firmware itp

Data: 2011-08-02 21:36:57
Autor: Myjk
Kamera do samochodu
Tue, 02 Aug 2011 20:15:55 +0200, BartekK
Oryginalny DOD wiele różni się w użytkowaniu od "chińskiego", niby takie same a jakoś działają inaczej. Podejrzewam że pozostałe to "klony" z niewiadomo jaką wersją firmware itp

Rozumiem, że testujesz na własnej skórze? Jeśli możesz, to sprawdź czy przy
rejestracji powyżej 5 minut nagrania i późniejszym odtwarzaniu PO czasie 5
minut działa śledzenie trasy i wykresy G-sensora? Zarówno u mnie jak i
kolegi, który ma właśnie oryginalnego DODa, program (w sensie oryginalny
DOD Player -- który notabene działa również u mnie) ;) przestaje wyświetlać
te parametry (pomimo, że są zapisane w pliku z tego co widzę). Wszystko
działa OK jeśli nagrywanie ustawi się do 5 min.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-08-03 01:00:29
Autor: BartekK
Kamera do samochodu
W dniu 2011-08-02 21:36, Myjk pisze:
Tue, 02 Aug 2011 20:15:55 +0200, BartekK

Oryginalny DOD wiele różni się w użytkowaniu od "chińskiego", niby takie
same a jakoś działają inaczej. Podejrzewam że pozostałe to "klony" z
niewiadomo jakÄ… wersjÄ… firmware itp

[...]

Ok, mam kamerę w aucie bez monitorka, więc ciężko to w DOD przestawić 'po omacku' ale lada chwila przetestuje. Przy ustawieniu nagrywania na 30minut bez problemu parametry (gps/g-sensor) w całym nagraniu działają

Data: 2011-08-03 08:04:26
Autor: Myjk
Kamera do samochodu
Wed, 03 Aug 2011 01:00:29 +0200, BartekK
Przy ustawieniu nagrywania na 30minut bez problemu parametry (gps/g-sensor) w całym nagraniu działają

Nam też się tak zdawało, dopóki się nie przyjrzałem. ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Kamera do samochodu