Kamera do samochodu

Data: 2011-08-02 11:33:22
Autor: Robert Rędziak
Kamera do samochodu
On Tue, 02 Aug 2011 10:33:47 +0200, Norbert
<norkomp@MALPAgmail.com> wrote:

Zastanawiałem sie nad uzywaniem do tego celu telefonu samsung galaxy S lub S2.

 Samsungowy uchwyt do S-ki zasłania obiektyw. Nie wiem jak 3rd
 party.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-08-02 15:44:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kamera do samochodu
On 2011-08-02, Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote:

Zastanawiałem sie nad uzywaniem do tego celu telefonu samsung galaxy S lub S2.

 Samsungowy uchwyt do S-ki zasłania obiektyw. Nie wiem jak 3rd
 party.

Uchwyt takiej jednej popularnej firmy na "H" (hama?) nie zasłania. Do
nabycia we wszelkich sklepach gsm/marketach.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Kamera do samochodu