Kamera do samochodu

Data: 2011-08-08 17:28:15
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Kamera do samochodu
W dniu 2011-08-02 10:33, Norbert pisze:

Zastanawiałem sie nad uzywaniem do tego celu telefonu samsung galaxy S
lub S2. Czy to zdałoby egzamin?

http://www.youtube.com/watch?v=kMyFL7b0CoU - SGS 800x480px, h264 w ciÄ…gu dnia
http://www.youtube.com/watch?v=ho8UX1GR0Js - SGS 720x480px, h264 w nocy

Uchwyt oryginał z przeróbką (wywiercony wizjer dla kamery). Niestety jak widać nie można całkowicie wyeliminować uchwytu z kadru.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2011-08-08 22:00:47
Autor: BartekK
Kamera do samochodu
W dniu 2011-08-08 17:28, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
[...]

I jak widać, warto umyć szybę ;)
Niestety, przynajmniej wg mnie - w dzień jest marnie, na poziomie marności jak carDVR za 200zł, a w nocy to się nie nadaje do niczego (chyba że blairwitchproject chcesz kręcić). Szkoda, bo się napracowałeś z uchwytem.

--
| Bartłomiej Kuźniewski

Kamera do samochodu