Data: 2009-03-19 01:47:45 | |
Autor: fArmer | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Witam
Jak wygląda kwestia legalności nagrywania obrazu i dźwięku w punkcie usługowym? Jest sobie lada, nad nią widoczna kamera, w ladzie jest schowany mikrofon (nie widać go). O kamerze i mikrofonie wiedzą wszyscy pracownicy, kamerę widzą klienci. Nie ma informacji o obecności kamery i mikrofonu. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam fArmer |
|
Data: 2009-03-19 15:45:02 | |
Autor: scream | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Dnia Thu, 19 Mar 2009 01:47:45 -0700 (PDT), fArmer napisał(a):
Jak wygląda kwestia legalności nagrywania obrazu i dźwięku w punkcie Właściciel owego punktu usługowego moze powiesic nawet 300 kamer i mikrofonów i nikogo o tym nie informowac. Jest to legalne. -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
|
Data: 2009-03-20 06:53:14 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Dnia 19.03.2009 scream <nie@podam.pl> napisał/a:
Właściciel owego punktu usługowego moze powiesic nawet 300 kamer i Ale już np. podsłuchiwanie rozmowy 2ch klientów chyba nie specjalnie. -- Marcin |
|
Data: 2009-03-20 00:30:44 | |
Autor: scream | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Dnia Fri, 20 Mar 2009 06:53:14 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
Dnia 19.03.2009 scream <nie@podam.pl> napisał/a: Nie bylo mowy o mikrofonach kierunkowych :) -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
|
Data: 2009-03-20 16:01:28 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Witam
Marcin Debowski napisał(a) : Dnia 19.03.2009 scream <nie@podam.pl> napisał/a: Wystarczy wejść i pod nieobecność obsługi porozmawiać z kimś. Potem donosik, że firma nagrała, bo pewnie nagrywa, nielegalnie rozmowę i właściciel punktu usługowego do odstrzału. Life is brutal i nikt nie lubi być podsłuchiwany. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x39E452FE |
|
Data: 2009-03-19 21:22:25 | |
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Dnia Thu, 19 Mar 2009 01:47:45 -0700 (PDT), fArmer napisał(a):
Witam czemu ma to służyć ? wytłumacz mi przed czym cie to zabezpieczy ? -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt' http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii |
|
Data: 2009-03-20 08:33:01 | |
Autor: fArmer | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
czemu ma to służyć ? Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw jestem po prostu czy szef nie przegiął pały. Swoją drogą nagrywanie rozmowy może rozwiązać kwestie sporne między obsługą a klientem (zdarza się że klient wmawia nam słowa których nie mówiliśmy, szczególnie jak schrzanił projekt ;) ) Mikrofon jest zsynchronizowany z kamerą - dźwięk i obraz nagrywane są jeśli tylko coś się pojawi w zasięgu kamery. |
|
Data: 2009-03-21 20:57:57 | |
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:33:01 -0700 (PDT), fArmer napisał(a):
Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw Generalnie moim skromnym zdaniem to dobry pomysł, ale trochę dziwny, bo jeśli to firma usługowa, to oczywiste jest, ze uzgodnienia robi się ustnie, potem je spisuje na papier i dwie strony umowy po weryfikacji akceptują lub jeszcze nanoszą poprawki. Często szefowie stosują taki system mądrze to nazywając "podwyższaniem jakości usług", okresowo szef przegląda taśmy, odsłuchuje dialogi i wytyka pracownikowi błędy. -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt' http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii |
|