Data: 2009-03-19 21:22:25 | |
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Dnia Thu, 19 Mar 2009 01:47:45 -0700 (PDT), fArmer napisał(a):
Witam czemu ma to służyć ? wytłumacz mi przed czym cie to zabezpieczy ? -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt' http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii |
|
Data: 2009-03-20 08:33:01 | |
Autor: fArmer | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
czemu ma to służyć ? Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw jestem po prostu czy szef nie przegiął pały. Swoją drogą nagrywanie rozmowy może rozwiązać kwestie sporne między obsługą a klientem (zdarza się że klient wmawia nam słowa których nie mówiliśmy, szczególnie jak schrzanił projekt ;) ) Mikrofon jest zsynchronizowany z kamerą - dźwięk i obraz nagrywane są jeśli tylko coś się pojawi w zasięgu kamery. |
|
Data: 2009-03-21 20:57:57 | |
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy | |
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | |
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:33:01 -0700 (PDT), fArmer napisał(a):
Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw Generalnie moim skromnym zdaniem to dobry pomysł, ale trochę dziwny, bo jeśli to firma usługowa, to oczywiste jest, ze uzgodnienia robi się ustnie, potem je spisuje na papier i dwie strony umowy po weryfikacji akceptują lub jeszcze nanoszą poprawki. Często szefowie stosują taki system mądrze to nazywając "podwyższaniem jakości usług", okresowo szef przegląda taśmy, odsłuchuje dialogi i wytyka pracownikowi błędy. -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt' http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii |
|