Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Kamera i mikrofon w punkcie usługowym

Kamera i mikrofon w punkcie usługowym

Data: 2009-03-19 21:22:25
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym
Dnia Thu, 19 Mar 2009 01:47:45 -0700 (PDT), fArmer napisał(a):

Witam
Jak wygląda kwestia legalności nagrywania obrazu i dźwięku w punkcie
usługowym?
Jest sobie lada, nad nią widoczna kamera, w ladzie jest schowany
mikrofon (nie widać go). O kamerze i mikrofonie wiedzą wszyscy
pracownicy, kamerę widzą klienci. Nie ma informacji o obecności kamery
i mikrofonu.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
fArmer

czemu ma to służyć ?
wytłumacz mi przed czym cie to zabezpieczy ?

--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

Data: 2009-03-20 08:33:01
Autor: fArmer
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym

czemu ma to służyć ?
wytłumacz mi przed czym cie to zabezpieczy ?

Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw
jestem po prostu czy szef nie przegiął pały.
Swoją drogą nagrywanie rozmowy może rozwiązać kwestie sporne między
obsługą a klientem (zdarza się że klient wmawia nam słowa których nie
mówiliśmy, szczególnie jak schrzanił projekt ;) )
Mikrofon jest zsynchronizowany z kamerą - dźwięk i obraz nagrywane są
jeśli tylko coś się pojawi w zasięgu kamery.

Data: 2009-03-21 20:57:57
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Kamera i mikrofon w punkcie usługowym
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:33:01 -0700 (PDT), fArmer napisał(a):

Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw
jestem po prostu czy szef nie przegiął pały.
Swoją drogą nagrywanie rozmowy może rozwiązać kwestie sporne między
obsługą a klientem (zdarza się że klient wmawia nam słowa których nie
mówiliśmy, szczególnie jak schrzanił projekt ;) )
Mikrofon jest zsynchronizowany z kamerą - dźwięk i obraz nagrywane są
jeśli tylko coś się pojawi w zasięgu kamery.

Generalnie moim skromnym zdaniem to dobry pomysł, ale trochę dziwny, bo
jeśli to firma usługowa, to oczywiste jest, ze uzgodnienia robi się ustnie,
potem je spisuje na papier i dwie strony umowy po weryfikacji akceptują lub
jeszcze nanoszą poprawki.

Często szefowie stosują taki system mądrze to nazywając "podwyższaniem
jakości usług", okresowo szef przegląda taśmy, odsłuchuje dialogi i wytyka
pracownikowi błędy.


--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

Kamera i mikrofon w punkcie usługowym

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona