Kamera ip - wlan, bez ActiveX i softu

Data: 2009-07-30 16:46:27
Autor: dziobu
Kamera ip - wlan, bez ActiveX i softu
Witam,

Poszukuję kamery sieciowej z:
- wlan (wpa2)
- oświetlaczem (niewielkie pomieszczenia)
- zarządzaniem przez www które zadziała w firefoxie bez activeX
Nie chcę kamery z activeX - mam Planet ICA-106 i tutejsze activeX jest beznadziejne. Przyznam że nie wiem jak to działa w innych kamerach - jesli jest OK to przełkne brak współpracy z ff.
- wykrywaniem ruchu i zrzucaniem kilku klatek na ftp
- zupełnie nie inetresuje mnie rejestracja filmów ani audio
- dobrze by było gdyby do obrazu można było się dostać bezpośrednio (np: http://kamera:1234/view.jpg)
- rozdzielczość możliwie lepsza od vga

Docelowo chcę monitorować pomieszczenie. Wykrywanie ruchu + harmonogram oświetlenia + zrzucanie tego na ftp + było by fajnie jakby można było się dostać do obrazu przez bezpośredni adres (bez logowania, itp)

Czy może ktoś coś polecić? W jakiejś sensownej cenie...

dziobu
xyzyk.pl

Kamera ip - wlan, bez ActiveX i softu