Kamera na kask

Data: 2010-05-28 08:36:38
Autor: Tytus
Kamera na kask
Czesc
Jak, ze montowanie na owiewce aparatu z opcja nagrywania wideo siem nie sprawdza mam pytanie.
Jaka kamerka???
Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od userow a nie teoretykow od pixeli.
Budzet raczej nie za wielki - na HD na pewno nie styknie :)
No i oczywiscie ma nadawc sie rowniez na narty, windsurfing i lesne spacery.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-05-28 01:04:50
Autor: Odys
Kamera na kask
Data: 2010-05-28 11:43:09
Autor: Barti
Kamera na kask
Odys pisze:
a moze cos takiego ?

http://allegro.pl/item1053922962_mini_kamera_ukryta_w_okularach_f_1280_1024_filmik.html

Odys
--
XLH 883 ( Grupa Lublin )

średnie na motocykl, pod kask się nie zmieści. chyba żeby rozmontować i jakoś umieścić na kasku.
Ale jakość nagrania pryzwoita. Jestem zaskoczony.

Data: 2010-05-28 11:57:42
Autor: duddits
Kamera na kask
W dniu 28.05.2010 11:43, Barti pisze:
średnie na motocykl, pod kask się nie zmieści. chyba żeby rozmontować i
jakoś umieścić na kasku.
Ale jakość nagrania pryzwoita. Jestem zaskoczony.

Ale próbowałeś zmieścić? Faktycznie, grube. Jednak wyściółka kasku też z
tytanu nie jest :)

--
duddits

Data: 2010-05-28 13:56:59
Autor: Barti
Kamera na kask
duddits pisze:
[...]

w moim to już i zwykłe okulary przeszkadzają, a tutaj są jeszcze trochę szersze
ale fakt faktem teoretyzuje :)

Data: 2010-05-30 18:36:05
Autor: xcwalter
Kamera na kask
Cze¶ć
 Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furrorę robi GoPro HD. Szroki k±t i
zajebista jako¶ć.
pzdr
Walter

Data: 2010-05-30 19:26:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamera na kask

  Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furrorę robi GoPro HD. Szroki k±t i
zajebista jako¶ć.

Zapomnij!
http://vholdr.com/

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-06-06 20:55:30
Autor: Robert Rędziak
Kamera na kask
On Sun, 30 May 2010 19:26:04 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

  Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furrorę robi GoPro HD. Szroki k±t i
zajebista jako¶ć.

Zapomnij!
http://vholdr.com/

 A powiedziałby¶ czemu ta, a nie GoPro?

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-06-07 01:47:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamera na kask

[...]

Nie powiem, ale napiszę. Jako¶ć i odporno¶ć.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-06-07 07:39:56
Autor: Tytus
Kamera na kask
Siemka

***"Zygmunt M. Zarzecki"
Nie powiem, ale napiszę. Jako¶ć i odporno¶ć.

No - zwlaszcza na wode :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-05-28 08:43:29
Autor: Grzybol
Kamera na kask
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html

Do tego karta jaka¶ z 4 albo 8 giga. I styka. Jako¶ć dobra.

--
Grzybol

Data: 2010-05-28 09:12:03
Autor: Marcin N
Kamera na kask

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:htnoq3

http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html

Do tego karta jaka¶ z 4 albo 8 giga. I styka. Jako¶ć dobra.

Masz gdzie¶ linka do przykładów nagrań t± kamer±? Na aukcji nie podali modelu, nie wiem, czego szukać.

Data: 2010-05-28 08:00:54
Autor: kakmar
Kamera na kask
Dnia 28.05.2010 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htnoq3

http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html

Do tego karta jakaś z 4 albo 8 giga. I styka. Jakość dobra.

Masz gdzieś linka do przykładów nagrań tą kamerą? Na aukcji nie podali modelu, nie wiem, czego szukać.
Zamówiłem toto ze sklepu na Tajwanie czy innym Honkongu. To jest chińska podróbka Muvo MD80, Jest sporo przykładów na YT, "chiness|clone md 80".
Jak dojdzie to mogę podesłać przykład. Używałem Samsung VP-X 300L, z dodatkową kamerą/obiektywem na kablu do montowania w dziwnych miejscach.
Ale to inne czasy już i inny stosunek ceny do jakości. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-05-28 08:10:01
Autor: kakmar
Kamera na kask
Dnia 28.05.2010 kakmar <kakmar+sp@gmail.com> napisał/a:

Zamówiłem toto ze sklepu na Tajwanie czy innym Honkongu. To jest chińska podróbka Muvo MD80, Jest sporo przykładów na YT, "chiness|clone md 80".
Jak dojdzie to mogÄ™ podesĹ‚ać przykĹ‚ad.
O tu czyjeĹ› lokalne nagranie http://www.youtube.com/watch?v=dvLMb7sQ720&NR=1

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-05-28 10:47:27
Autor: wod.nick
Kamera na kask
Jadę obejrzeć, bo też czego¶ takiego szukam, a sklep w Łodzi.

pozdro
wod.nick

Data: 2010-06-15 14:06:16
Autor: - MarusC
Kamera na kask
kakmar <kakmar+sp@gmail.com> napisał(a): To jest chińska
podróbka Muvo MD80,

Kupiłem tak± kamerkę i nijak nie mogę wprowadzić j± w tryb nagrywania ci±gle,
a nie sterowanego głosem. Może jaki¶ tempy jestem? Jak to sie robi?

Marek

R1200GS

F650 '95 sprzedam

Data: 2010-06-15 18:11:08
Autor: Leszek Karlik
Kamera na kask
On Tue, 15 Jun 2010 16:06:16 +0200, - MarusC <marusc.SKASUJ@gazeta.pl>  wrote:

[...]
KupiĹ‚em takÄ… kamerkÄ™ i nijak nie mogÄ™ wprowadzić jÄ… w tryb nagrywania  ciÄ…gle, a nie sterowanego gĹ‚osem. MoĹĽe jakiĹ› tempy jestem? Jak to sie  robi?

Przycisnąć przycisk dłużej, zapala się dioda i jest w trybie
i znowu krótkie zatrzymuje. Długie naciśnięcie wyłącza tryb gotowości
do nagrywania.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-06-15 18:45:42
Autor: Tytus z fabryki
Kamera na kask
Siemka

***"Leszek Karlik"
Przycisn±ć przycisk dłużej, zapala się dioda i jest w trybie gotowo¶ci do nagrywania, krótkie naci¶nięcie rozpoczyna nagrywanie (dioda mryga) i znowu krótkie zatrzymuje. Długie naci¶nięcie wył±cza tryb gotowo¶ci do nagrywania.

Byc moze w Twojej. W mojej nacisniecie PWR czerwona dioda zapala sie i na stale pali sie niebieska.
I to jest standardowy tryb nagrywania start/stop przyciskiem na gorze, wcisniecie MODE czerwona dioda pali sie na stale i to jest opcja foto. Wcisniecie i przytrzymanie MODE dioda miga to jest nagrywanie z aktywacja glosem - ale niestety u mnie od razu wlacza sie nagrywanie jesli jest cicho na 15 sek. Tryb gotowosci do nagrywania aktywowanego glosem czerwona miga szybko.
Straszna chu...a ta kamerka jesi chodzi o wykorzystanie na moto. Poza tym nie z kazdym kompem sie komunikuje, a bateria starcza na max 40 min nagrania.
Reset to wcisniecie i przytrzymanie wszystkich trzech przyciskow

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-15 19:25:10
Autor: Leszek Karlik
Kamera na kask
On Tue, 15 Jun 2010 18:45:42 +0200, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl>  wrote:

[...]
Byc moze w Twojej. W mojej nacisniecie PWR czerwona dioda zapala sie i na
stale pali sie niebieska.

OK, w mojej nie ma w ogóle 'pwr' do naciskania, do włączania/wyłączania
jest suwaczek z jednej, do włączania/wyłączania aktywacji głosem jest
suwaczek z drugiej. Za to nie ma trybu robienia zdjęć.

Straszna chu...a ta kamerka jesi chodzi o wykorzystanie na moto. Poza tym
nie z kazdym kompem sie komunikuje, a bateria starcza na max 40 min
nagrania.

Masz jakąś gorszą podróbkę, ja nie miałem jeszcze problemów z komunikacją
z kompem, a bateria starcza na jakieĹ› 2 godziny nagrywania.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-06-15 21:26:00
Autor: marusc
Kamera na kask
W dniu 2010-06-15 18:45, Tytus z fabryki pisze:

I to jest standardowy tryb nagrywania start/stop przyciskiem na gorze,

Nieno precle som wielkie. Przegapiłem ten przycisk na górze. A pan który sprzedał nie umiał mi tego wytłumaczyć.

Marek

R1200GS

F650 '95 sprzedam
http://www.allegro.pl/item1080127866_bmw_f650_gotowy_do_sezonu.html

Data: 2010-06-15 21:30:02
Autor: Leszek Karlik
Kamera na kask
On Tue, 15 Jun 2010 21:26:00 +0200, marusc <chmuram@gazeta.pl> wrote:

[...]
Nieno precle som wielkie. PrzegapiĹ‚em ten przycisk na gĂłrze. A pan ktĂłry  sprzedaĹ‚ nie umiaĹ‚ mi tego wytĹ‚umaczyć.

Instrukcji nie było? :-) Bo przestawianie daty bez instrukcji też proste
nie jest.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-06-15 21:52:23
Autor: marusc
Kamera na kask
W dniu 2010-06-15 21:30, Leszek Karlik pisze:

Instrukcji nie było? :-) Bo przestawianie daty bez instrukcji też proste
nie jest.

Na rysunku w instrukcji górnego przycisku niema. Chociaż z treści można było się domyślać, że powinien być jeszcze jeden przycisk. Do tego ma kształt niczego nie przypominający.

A jak się ustawia datę? Jakiś plik tekstowy z datą trzeba na karcie zapisać? I to zadziała?

Data: 2010-06-15 22:02:29
Autor: Leszek Karlik
Kamera na kask
On Tue, 15 Jun 2010 21:52:23 +0200, marusc <chmuram@gazeta.pl> wrote:

[...]
A jak siÄ™ ustawia datÄ™? JakiĹ› plik tekstowy z datÄ… trzeba na karcie  zapisać? I to zadziaĹ‚a?

No, u mnie trzeba zapisać time.txt
a w środku następującą linijkę:
YYYY.MM.DD HH.MM.SS Y
(w 24h, Y jeżeli data i czas ma być wyświetlany na obrazie,
jeĹĽeli nie to zamiast Y dajemy N)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-05-28 09:22:11
Autor: Grzybol
Kamera na kask
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Nie mam. Nagrywałem. Jako¶ć standardowa jak na takie kamerki. Cudów nie ma, ale jak dla mnie jest OK.

--
Grzybol

Data: 2010-05-28 12:30:13
Autor: Tytus z fabryki
Kamera na kask
Siemka

*** "Grzybol"
http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html
 Do tego karta jaka¶ z 4 albo 8 giga. I styka. Jako¶ć dobra.

Khem khem - cisze sie ze zostalem doceniony i wyrozniony (tak siem poczulem) jako wybitny windsurfer i narciarz.
Ale nawet najlepszym zdarza sie wpasc do wody czy normalnie po ludzku sie wypierdolic na stoku :)
Wiec lekka odpornosci na warunki by sie przydala...
Mialem na mysli raczej jakies takie troche pancerne...

Tytus z fabryki

P.S. niestety mam czarna szybke w owiewce wiec filmowanie ze zbiornika odpada.

Data: 2010-05-28 12:40:12
Autor: Grzybol
Kamera na kask
Użytkownik "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
Siemka
*** "Grzybol"
[...]

Wszystko jest w zestawie. Jako¶ć wykonania jest naprawdę dobra jak na cenę. W zestawie kilka różnych klipsów/mocowań oraz kondom na złe warunki. Kondom zaznaczyłem strzałk±, dla tych co nigdy nie używali:-)
http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg

--
Grzybol

Data: 2010-05-28 04:01:39
Autor: ditron
Kamera na kask
On 28 Maj, 12:40, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Wszystko jest w zestawie.
http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg
spoko a jak to sie montuje do kasku ?
czy to dopiero trzeba wymy¶lić ?

Data: 2010-05-28 11:00:21
Autor: AZ
Kamera na kask
On 2010-05-28, ditron <tomistrz@gmail.com> wrote:
On 28 Maj, 12:40, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Wszystko jest w zestawie.
http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg
spoko a jak to sie montuje do kasku ?
czy to dopiero trzeba wymyślić ?
Bierzesz dwa wkrety do drewna o dlugosci 40mm, to mocowanie z dziurkami i wkrecasz w dowolnym miejscu na kasku. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-28 04:24:28
Autor: ditron
Kamera na kask
On 28 Maj, 13:00, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Bierzesz dwa wkrety do drewna o dlugosci 40mm, to mocowanie
z dziurkami i wkrecasz w dowolnym miejscu na kasku.
¶wietna rada :D
tylko czemu takie krotkie sruby ?
nie lepiej od razu przewiercic sie przez czaszke ?

Data: 2010-05-28 11:19:26
Autor: AZ
Kamera na kask
On 2010-05-28, ditron <tomistrz@gmail.com> wrote:
On 28 Maj, 13:00, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Bierzesz dwa wkrety do drewna o dlugosci 40mm, to mocowanie
z dziurkami i wkrecasz w dowolnym miejscu na kasku.
świetna rada :D
tylko czemu takie krotkie sruby ?
nie lepiej od razu przewiercic sie przez czaszke ?

No co czemu? Drapaly i kluly by w leb przy zakladaniu kasku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-30 16:33:04
Autor: wod.nick
Wchodzi :)
ditron <tomistrz@gmail.com> napisał(a):
On 28 Maj, 12:40, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
> Wszystko jest w zestawie.
> http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg
spoko a jak to sie montuje do kasku ?
czy to dopiero trzeba wymy=B6li=E6 ?
Kupiłem. Nie trzeba na zewn±trz kasku. Wchodzi do ¶rodka, nie przeszkadza, nie ogranicza widoczno¶ci. Jest chroniona za szyb±. Po prostu bajka, jakby kto¶ j± do tego zaprojektował. Tylko trzeba było pokombinować z mocowaniem.
Jak na 109 zł to jest to zajebisty gadżet.

pozdro
wod.nick
hayabusa

Data: 2010-05-30 20:15:30
Autor: Tytus
Wchodzi :)
Siemka
 " wod.nick"
[...]

Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce zobaczyc jak z drganiami

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-05-30 22:25:46
Autor: wod.nick
Wchodzi :)
Tytus <tytus1@gazeta.pl> napisał(a):
Siemka

Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce zobaczyc jak z drganiami

Na razie fotki.
http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
Nie ma drgań.
Kamera Ľle wpływa na psychikę. Trzeba się pilnować, żeby się nie popisywać.

pozdro

Data: 2010-05-30 23:28:28
Autor: ditron
Wchodzi :)
On 31 Maj, 00:25, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Na razie fotki.http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
masz zamiar jezdzic z pochylona glow± ?
bo mi to mocowanie wygl±da ze niebo bedzie filmowac...

Data: 2010-05-31 07:09:59
Autor: wod.nick
Wchodzi :)
ditron <tomistrz@gmail.com> napisał(a):
On 31 Maj, 00:25, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Na razie fotki.http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
masz zamiar jezdzic z pochylona glow=B1 ?
bo mi to mocowanie wygl=B1da ze niebo bedzie filmowac...
Nie. Kask na głowie znajduje się w innej pozycji niż na biurku. Przynajmniej ja go tak zakładam.
Tej ta¶my trzeba przykleić do wy¶ciółki trochę więcej niż się wydaje, wła¶nie po to, żeby znaleĽć odpowiedni± pozycję. Ja, pomimo że trymowałem przed lustrem, w pierwszej jeĽdzie nakręciłem liczniki i asfalt. A takim byłem dafc±/chuliganem.
Przynajmniej upewniłem się, że nie ma drgań.

wod.nick

Data: 2010-05-31 00:13:02
Autor: neuro
Wchodzi :)

Proponuję wklepać w wyszukiwarce nicka "Mordeth13".

pozdr,
p.

Data: 2010-05-31 00:48:44
Autor: ditron
Wchodzi :)
On 31 Maj, 09:09, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Nie. Kask na głowie znajduje się w innej pozycji niż na biurku. Przynajmniej
no racja racja

Data: 2010-05-31 08:50:16
Autor: Grzybol
Wchodzi :)
Użytkownik "ditron" <tomistrz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
On 31 Maj, 00:25, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Na razie fotki.http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
masz zamiar jezdzic z pochylona glow± ?
bo mi to mocowanie wygl±da ze niebo bedzie filmowac...

Kurwa Misiek, si±dĽ kiedy¶ na motocykl. Popro¶ kogo¶ na ulicy może Ci pozwoli...

--
Grzybol

Data: 2010-05-31 00:44:57
Autor: ditron
Wchodzi :)
On 31 Maj, 08:50, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Kurwa Misiek,
laske rup

Data: 2010-06-08 11:13:47
Autor: Artur M. Piwko
Wchodzi :)
In the darkest hour on Sun, 30 May 2010 22:25:46 +0000 (UTC),
 wod.nick <wod.nick@NOSPAM.gazeta.pl> screamed:
Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce zobaczyc jak z drganiami

Na razie fotki.
http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
Nie ma drgań.
Kamera źle wpływa na psychikę. Trzeba się pilnować, żeby się nie popisywać.

Czy tego typu kamery umoĹĽliwiajÄ… cykliczne nagrywanie ostatnich X godzin?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
[ 11:13:12 user up 12462 days, 23:08,  1 user, load average: 0.05, 0.71, 0.12 ]

                If at first you don't succeed, to heck with it.

Data: 2010-06-08 15:58:23
Autor: Leszek Karlik
Wchodzi :)
On Tue, 08 Jun 2010 11:13:47 +0200, Artur M. Piwko  <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote:

[...]
http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
Nie ma drgaĹ„. Kamera Ĺşle wpĹ‚ywa na psychikÄ™. Trzeba siÄ™ pilnować, ĹĽeby  siÄ™ nie popisywać.
Czy tego typu kamery umoĹĽliwiajÄ… cykliczne nagrywanie ostatnich X godzin?

Niestety nie. IMO optymalna kamera na motocykl by byĹ‚a zasilana z baterii  lub
możliwa do ładowania w trakcie jazdy (mini DV 80 tego nie ma) i nagrywałaby
cyklicznie, automatycznie kasujÄ…c ostatnie nagrania (mini DV 80 tego nie  ma),
a najlepiej to jakby miaĹ‚a jeszcze guzior po naciĹ›niÄ™ciu ktĂłrego  zapamiÄ™tywaĹ‚oby
ostatnie 10 minut w buforze i czujnik przeciążeń, który robiłby to samo po
gwałtownej deceleracji (i znowu, mini DV 80 tego nie ma).

No ale kamery z takimi funkcjami to sÄ… troszeczkÄ™ droĹĽsze, wiÄ™c jeĹĽdĹĽÄ™ z  miniDV 80 :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-06-07 14:20:08
Autor: wod.nick
Wchodzi :)
Tytus <tytus1@gazeta.pl> napisał(a):
Siemka

Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce zobaczyc jak z drganiami
Cze¶ć,
http://www.youtube.com/watch?v=ROT6OnfXu-M
Z kasku nie mam bo się mocowanko złamało po długim trymowaniu. Straciłem cierpliwo¶ć za 21 razem (brak podgl±du) i za mocno poci±gn±łem. A byłem już blisko.
To się da zrobić, ale trzeba być typem wędkarza.
SprawdĽ też priv.

pozdro

Data: 2010-06-07 18:39:59
Autor: Tytus z fabryki
Wchodzi :)
Siemka

***" wod.nick"
Z kasku nie mam bo się mocowanko złamało po długim trymowaniu. Straciłem cierpliwo¶ć za 21 razem (brak
podgl±du) i za mocno poci±gn±łem. A byłem już blisko.

Moze nie trzeba wymyslac kola :) jaki ten internet sprytny :)
http://www.youtube.com/watch?v=HxZsckWZOAQ&feature=fvw

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-07 18:16:16
Autor: masti
Wchodzi :)
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 18:39:59 +0200, osobnik zwany Tytus z
fabryki wystukał:

Moze nie trzeba wymyslac kola :) jaki ten internet sprytny :)
http://www.youtube.com/watch?v=HxZsckWZOAQ&feature=fvw

nie liczy siÄ™! on jeĹşdzi tylko pod prÄ…d! :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-07 14:33:33
Autor: wod.nick
Wchodzi :)
Na ¶cieżce dĽwiękowej był Eminem, 8 Mile, pewnie już wycięli to sobie do¶piewajcie. Zapomniałem że s± tacy sprawni.

Data: 2010-06-07 17:56:27
Autor: Tytus z fabryki
Wchodzi :)
Siemka

***" wod.nick"
Na ¶cieżce dĽwiękowej był Eminem, 8 Mile, pewnie już wycięli to sobie do¶piewajcie. Zapomniałem że s± tacy sprawni.

No to gra :) kupilem se tez ta kamerke zwlaszcze ze jej cena spada w sposob blyskawiczny

Tytus z fabryki

Data: 2010-05-28 13:58:26
Autor: Leszek Karlik
Kamera na kask
On Fri, 28 May 2010 12:30:13 +0200, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl>  wrote:

[...]
Ale nawet najlepszym zdarza sie wpasc do wody czy normalnie po ludzku sie
wypierdolic na stoku :)
Wiec lekka odpornosci na warunki by sie przydala...
Mialem na mysli raczej jakies takie troche pancerne...

Oregon Scientific ATC 2K -  http://allegro.pl/item1059011885_mini_kamera_oregon_action_cam_atc_2k.html

Ja mam taką podróbkę MD80 i działa OK, ale w dłuższe trasy to jednak by
się przydało coś na paluszki, jak ATC 2K, to biorę kieszeń pełną eneloopów
i mogę przez całą nagrywać, te chińskie kamerki z wbudowanym akumulatorkiem
nie mogą nagrywać podczas ładowania.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-05-31 21:15:32
Autor: Sztajfa
Kamera na kask

[...]

kup gopro.
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.
ja mam akurat gopro hd z roznymi mocowaniami i na szybe moto, do kasku, na
lagi czy gdziekolwiek bedziesz chcial da sie przymocowac. nawet do narty
czy innej deski bez problemu przymocujesz a i wodoszczelna jest.naprawde
polecam. tu masz moj filmik taki na szybko wrzucony 1szy dzien jak mialem
kamerke, zamocowana na kierownicy moto.
pzdr Artur
http://www.youtube.com/watch?v=F7GtaXv1UG0

Data: 2010-05-31 21:41:33
Autor: Tytus
Kamera na kask
Siemk

 "Sztajfa"
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

Ty piracie :)
Firma WMG nie wyrazila zgody na wykorzystanie sciezki dzwiekowej uzytej w tym filmie. Sciezka dzwiekowa zostala zablokowana.
Troche duza ta kamera...i marne ma recenzje w internecie :)

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2010-05-31 23:13:25
Autor: Arbiter
Kamera na kask

Uzytkownik "Sztajfa" <aszreniawa@wp.pl> napisal w wiadomosci news:1xglg2qbvwpri$.kaffh2q91wdn.dlg40tude.net...

kup gopro.
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

moim zdaniem jakosc jak na ta cene jest slaba. Film szarpie, nie ma plynnosci. Fakt, ze szeroki kat jest zaleta tego urzadzenia. Ale porównujac okularki podawane tu w watku oraz wspominana kamerke MD80 nie kupilbym hd pro.

Zreszta jakosc HD w takich malych kamerach jest wada bo powoduje ze matryca jest ciemna i w nocy slabo kreci

Data: 2010-05-31 22:56:40
Autor: Arbiter
Kamera na kask

Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htno9j$vj$1inews.gazeta.pl...

Jaka kamerka???
Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od

ja mam kamerke Toshiba HD

i onbordy wychodz± nędznie. Na motor nie polcam!
http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

Data: 2010-06-03 22:08:36
Autor: kakmar
Kamera na kask
Dnia 31.05.2010 Arbiter <niema@hotmail.com> napisał/a:

ja mam kamerke Toshiba HD

i onbordy wychodz± nêdznie. Na motor nie polcam!
http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

Sprzęt daje ładny obraz, tyle że do jazdy po mieście to może spróbuj wyłączyć AF i stabilizację, ustawić możliwie dużą głębię ostrości i
szeroki kąt. Powinno być lepiej. Co to za model kamery?
Do takich zastosowań lepiej chyba sprawdzają się takie z bardziej
uproszczonÄ… optykÄ….

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-06 15:21:07
Autor: Mystik
Kamera na kask
W dniu 2010-06-04 00:08, kakmar pisze:
Dnia 31.05.2010 Arbiter<niema@hotmail.com>  napisaĹ‚/a:

ja mam kamerke Toshiba HD

i onbordy wychodz± nêdznie. Na motor nie polcam!
http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

Cholercia. Że ja tego wątku wcześniej nie czytałem.
Na ostatnich targach motocyklowych w Berlinie, był gościu właśnie z kamerkami do nagrywania na motocyklu, spadochronie, itp.
Kamerka mała, zgrabna, oczywiście HD. Dodatkowo miała jakiś tryb dźwięku, który wycinał wiatr, a zostawiał resztę.
I puścił nam film nakręcony poprzedniego dnia, chyba na Z100 albo na czymś podobnym. Generalnie golas. Może jakaś mała szybka była. Po prostu uklękłem. Miał to zainstalowane na baku, widok na zegary i drogę. Gościu zasuwał do 200km/h, a słychać było tylko dźwięk silnika. Super. Całość chyba za coś około 300-400euro.
Jak znajdę gdzieś jakąś reklamówkę, to dam znać.

pozdr.
Mystik

Data: 2010-06-07 00:01:02
Autor: Marcin N
Kamera na kask

Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hug7c3$njm$1@news.onet.pl...

[...]

Ucinanie wiatru załatwia się w bardzo prosty sposób za 50 groszy.

Kupujesz gąbkę w dowolnym sklepie, przycinasz mały kawałek i naklejasz go na otworki mikrofonu na obudowie kamery / aparatu.
Skuteczność tego rozwiązania jest bardzo wysoka. Nie bez powodu profesjonalne mikrofony mają taką gąbkę lub nawet futro przyklejone do mikrofonu.

Mogę zademonstrować nagranie wykonane dość bylejakim aparatem zamontowanym na motocyklu. Nawet przy 130 km/h nie ma tych uciążliwych chrobotów wiatru typowych dla większości filmów z internetu.

Kamera na kask