Kamera na kask

Data: 2010-05-31 21:15:32
Autor: Sztajfa
Kamera na kask

Czesc
Jak, ze montowanie na owiewce aparatu z opcja nagrywania wideo siem nie sprawdza mam pytanie.
Jaka kamerka???
Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od userow a nie teoretykow od pixeli.
Budzet raczej nie za wielki - na HD na pewno nie styknie :)
No i oczywiscie ma nadawc sie rowniez na narty, windsurfing i lesne spacery.

kup gopro.
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.
ja mam akurat gopro hd z roznymi mocowaniami i na szybe moto, do kasku, na
lagi czy gdziekolwiek bedziesz chcial da sie przymocowac. nawet do narty
czy innej deski bez problemu przymocujesz a i wodoszczelna jest.naprawde
polecam. tu masz moj filmik taki na szybko wrzucony 1szy dzien jak mialem
kamerke, zamocowana na kierownicy moto.
pzdr Artur
http://www.youtube.com/watch?v=F7GtaXv1UG0

Data: 2010-05-31 21:41:33
Autor: Tytus
Kamera na kask
Siemk

 "Sztajfa"
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

Ty piracie :)
Firma WMG nie wyrazila zgody na wykorzystanie sciezki dzwiekowej uzytej w tym filmie. Sciezka dzwiekowa zostala zablokowana.
Troche duza ta kamera...i marne ma recenzje w internecie :)

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2010-05-31 23:13:25
Autor: Arbiter
Kamera na kask

Uzytkownik "Sztajfa" <aszreniawa@wp.pl> napisal w wiadomosci news:1xglg2qbvwpri$.kaffh2q91wdn.dlg40tude.net...

kup gopro.
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

moim zdaniem jakosc jak na ta cene jest slaba. Film szarpie, nie ma plynnosci. Fakt, ze szeroki kat jest zaleta tego urzadzenia. Ale porównujac okularki podawane tu w watku oraz wspominana kamerke MD80 nie kupilbym hd pro.

Zreszta jakosc HD w takich malych kamerach jest wada bo powoduje ze matryca jest ciemna i w nocy slabo kreci

Kamera na kask