Kamera na kask

Data: 2010-05-31 22:56:40
Autor: Arbiter
Kamera na kask

U¿ytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:htno9j$vj$1inews.gazeta.pl...

Jaka kamerka???
Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od

ja mam kamerke Toshiba HD

i onbordy wychodz± nêdznie. Na motor nie polcam!
http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

Data: 2010-06-03 22:08:36
Autor: kakmar
Kamera na kask
Dnia 31.05.2010 Arbiter <niema@hotmail.com> napisał/a:

ja mam kamerke Toshiba HD

i onbordy wychodz± nêdznie. Na motor nie polcam!
http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

Sprzęt daje ładny obraz, tyle że do jazdy po mieście to może spróbuj wyłączyć AF i stabilizację, ustawić możliwie dużą głębię ostrości i
szeroki kąt. Powinno być lepiej. Co to za model kamery?
Do takich zastosowań lepiej chyba sprawdzają się takie z bardziej
uproszczonÄ… optykÄ….

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-06 15:21:07
Autor: Mystik
Kamera na kask
W dniu 2010-06-04 00:08, kakmar pisze:
Dnia 31.05.2010 Arbiter<niema@hotmail.com>  napisaÅ‚/a:

ja mam kamerke Toshiba HD

i onbordy wychodz± nêdznie. Na motor nie polcam!
http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

Cholercia. Że ja tego wątku wcześniej nie czytałem.
Na ostatnich targach motocyklowych w Berlinie, był gościu właśnie z kamerkami do nagrywania na motocyklu, spadochronie, itp.
Kamerka mała, zgrabna, oczywiście HD. Dodatkowo miała jakiś tryb dźwięku, który wycinał wiatr, a zostawiał resztę.
I puścił nam film nakręcony poprzedniego dnia, chyba na Z100 albo na czymś podobnym. Generalnie golas. Może jakaś mała szybka była. Po prostu uklękłem. Miał to zainstalowane na baku, widok na zegary i drogę. Gościu zasuwał do 200km/h, a słychać było tylko dźwięk silnika. Super. Całość chyba za coś około 300-400euro.
Jak znajdę gdzieś jakąś reklamówkę, to dam znać.

pozdr.
Mystik

Data: 2010-06-07 00:01:02
Autor: Marcin N
Kamera na kask

Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hug7c3$njm$1@news.onet.pl...

[...]

Ucinanie wiatru załatwia się w bardzo prosty sposób za 50 groszy.

Kupujesz gąbkę w dowolnym sklepie, przycinasz mały kawałek i naklejasz go na otworki mikrofonu na obudowie kamery / aparatu.
Skuteczność tego rozwiązania jest bardzo wysoka. Nie bez powodu profesjonalne mikrofony mają taką gąbkę lub nawet futro przyklejone do mikrofonu.

Mogę zademonstrować nagranie wykonane dość bylejakim aparatem zamontowanym na motocyklu. Nawet przy 130 km/h nie ma tych uciążliwych chrobotów wiatru typowych dla większości filmów z internetu.

Kamera na kask