Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?

Data: 2017-08-22 16:54:02
Autor: quent
On 2017-08-22 15:50, Jacek wrote:
Dojrzałem do zakupu kamerki. Nie mam z tym żadnego doświadczenia i to
będzie moja pierwsza. Ponieważ ma to być do auta firmowego, więc limit
ceny mam ustalony na 600 zł.
Nie chciałbym się uczyć na własnych błędach, więc pytam Kolegów lepiej
znających temat: co radzicie kupić?
Z tego, co czytam, to jakość obrazu powinna pozwolić na odczytanie
numeru rejestracyjnego (także w gorszym oświetleniu) oraz przydatne są
funkcje G-sensor.
Podoba mi się rozwiązanie kamery w lusterku wstecznym, jak w modelu
Xblitz Park View, ale czytam opinie, że ten model nie jest zbyt dobry.
Podrzućcie jakieś propozycje.
TIA
Jacek

G1WH za jakieś 200 z hakiem bodaj.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-08-22 17:00:44
Autor: t-1
W dniu 2017-08-22 o 16:54, quent pisze:

G1WH za jakieś 200 z hakiem bodaj.

Podobno jest dużo podróbek.

Data: 2017-08-22 17:01:32
Autor: quent
On 2017-08-22 17:00, t-1 wrote:
W dniu 2017-08-22 o 16:54, quent pisze:

G1WH za jakieś 200 z hakiem bodaj.

Podobno jest dużo podróbek.

tego nie wiedzialem. Mam i jestem b. zadowolony

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-08-22 17:15:39
Autor: Dykus
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
Witam!

W dniu 2017-08-22 o 17:01, quent pisze:

tego nie wiedzialem. Mam i jestem b. zadowolony

Nigdy nie zdarzyło Ci się, że kamera podczas jazdy się wyłączyła? Albo, że data i godzina się "wyzerowała"? Jak długo i często używasz?

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2017-08-22 17:21:00
Autor: quent
On 2017-08-22 17:15, Dykus wrote:
Witam!

[...]

Nigdy nic takiego nie miało miejsca.
używam na co dzień od ok 6 mies.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-08-22 17:21:46
Autor: quent
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
Mało tego. Kupowałem razem z kumplem i On też nie zgłaszał mi żadnych uwag :-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-08-23 20:57:54
Autor: Dykus

W dniu 2017-08-22 o 17:21, quent pisze:

Mało tego. Kupowałem razem z kumplem i On też nie zgłaszał mi żadnych uwag :-)

To dobrze. Ja kupowałem w Chinach dwie kamery, niby sprawdzony sprzedawca, ale jednak od czasu do czasu zwłaszcza jedna z kamer potrafi zaświrować. Widać miałem pecha (albo Ty szczęście). :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2017-08-24 20:16:46
Autor: Mateusz Bogusz
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
Nigdy nie zdarzyło Ci się, że kamera podczas jazdy się wyłączyła? Albo, że data i godzina się "wyzerowała"? Jak długo i często używasz?

Ja na forum przeczytałem że mam się trzymać procesora o jakimś oznaczeniu 6550 czy jakoś tak i kupiłem na aukcji gdzie było zdjęcia że taki jest.

Używam już dwa lata z hakiem, dzień w dzień (do stacyjki jest podłączona) i odpukać nigdy się nawet nie zawiesiła czy wyłączyła.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-09-09 22:16:10
Autor: jerzu.xyz
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
On Tue, 22 Aug 2017 17:15:39 +0200, Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl>
wrote:

Nigdy nie zdarzyło Ci się, że kamera podczas jazdy się wyłączyła? Albo, że data i godzina się "wyzerowała"? Jak długo i często używasz?

Przez ponad 3 lata zdarzyło mi się dwa razy przerwanie nagrywania.
Data się zerowała po tygodniowej przerwie, jak miałem padnięty aku.
Wymieniłem aku (koszt około 20 zł.) i data się już nie zeruje, nawet
po dwóch tygodniach przerwy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-08-22 17:59:56
Autor: Budzik
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
Użytkownik quent xx@xx.com ...

G1WH za jakieś 200 z hakiem bodaj.

Podobno jest dużo podróbek.

tego nie wiedzialem. Mam i jestem b. zadowolony

A ja mam bardzo mieszane odczucia.
Kupiłem jakis czas temu kilka sztuk.
Jedna sie zepsuła.
W innych zdarzaja sie nastepujace przypadłosci:
- kamerka sie sama wyłącza (nie wiem czy podczas jazdy czy podczas postoju, bo raz mam podlaczona do zasilania tylko przy włączonym aucie, raz na stałe i nie udało mi się jeszcze zdiagnozozwac kiedy sie wylącza (a raczej nie miałem na to czasu)
- czasami przestaje nagrywac, czerwona kropka swieci na czerwono cały czas, albo w ogole sie nie włącza - pomaga tylko sformatowanie lub wyczyszczenie karty pod komputerem
- czasami po właczeniu kamerki ta nie nagrywa jeszcze przez jakis czas swieci sie czerwona kropa ale nie mruga - po jakims czasie sama zaczyna nagrywac.

Reasumujac - niby ok, ale wyobrazam sobie sytuacje kiedy akurat bede potrzebował nagrania a jego z jakiegos powodu nie bedzie.

Pomine milczeniem nazewnictwo plików - to musiał wymyslic jakis chinczyk-
debil.

--
Pozdrawia... Budzik
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

Data: 2017-08-23 00:00:42
Autor: Hinek
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych

- kamerka sie sama wyłącza (nie wiem czy podczas jazdy czy podczas postoju,
bo raz mam podlaczona do zasilania tylko przy włączonym aucie, raz na stałe
i nie udało mi się jeszcze zdiagnozozwac kiedy sie wylącza

Tam jest opcja w menu po jakim czasie kamerka ma się wyłączyć po zaniku
zasilania.  Jeśli ustawisz to na 0 (domyślne ustawienie) to kamera będzie
się wyłączać przy spadkach napięcia.
U mnie ta kamera działa od 2 lat i 90 tys km. bez zastrzeżeń.

--
Hinek

Data: 2017-08-23 02:59:55
Autor: Budzik
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
Użytkownik Hinek hinek@fuck.pl ...

[...]

No tak, ale wtedy powinna się tez sama włączyc jak zasilanie wroci.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2017-08-23 22:42:21
Autor: Hinek
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

No tak, ale wtedy powinna się tez sama włączyc jak zasilanie wroci.

Nie, ona już się sama nie włącza.

--
Hinek

Data: 2017-08-24 10:14:46
Autor: tck

Użytkownik "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisał w wiadomości news:onkpbg$kp8$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

No tak, ale wtedy powinna się tez sama włączyc jak zasilanie wroci.

Nie, ona już się sama nie włącza.

mam Mobius ActionCam jako dvr i zdarza się, że jak mam włączony zapłon, kamera działa i uruchamiam ponownie samochód to kamera wykrywając zanik zasilania wyłącza się. Jeśli napięcie pojawia się w trakcie wyłączania to ona dokończy wyłączanie ale się już nie włączy do kolejnej przerwy w zasilaniu. Jeśli zdąży się wyłączyc i zasilanie pojawi się już na wyłączonej- bez problemu uruchomi się ponownie.

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-08-24 10:28:10
Autor: Myjk
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
Thu, 24 Aug 2017 10:14:46 +0200, tck
[...]

Znaczy masz padniętą baterię/kondensator.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-08-24 17:00:40
Autor: Hinek
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Znaczy masz padniętą baterię/kondensator.

Też tak myślałem, ale przyczyną było ustawienie podtrzymywania
na 0 sek. Po ustawieniu na 30 wszystko działa OK.

--
Hinek

Data: 2017-08-24 18:59:51
Autor: Budzik
[...]

Ja mam autowyłączanie ustawione na bodaj 3 minuty.
A mimo to dzis np. wylączyła mi się 2 x.
Wydaje mi się za akurat ta sztuka to była G1wht czy jakos tak - w kazdym razie nie klasyczne G1wh.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2017-08-24 19:39:58
Autor: tck

Użytkownik "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisał w wiadomości news:onmpms$m3s$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Znaczy masz padniętą baterię/kondensator.

Też tak myślałem, ale przyczyną było ustawienie podtrzymywania
na 0 sek. Po ustawieniu na 30 wszystko działa OK.

sprawdzę u siebie, tam trochę trudniej bo wyświetlacza niente i konfigurować z konpa lub telefonu trzeba.
ale za to jej nie widać;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-08-24 20:25:07
Autor: Mateusz Bogusz
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
sprawdzę u siebie, tam trochę trudniej bo wyświetlacza niente i konfigurować z konpa lub telefonu trzeba.
ale za to jej nie widać;)

Też na początku myślałem że monitoring należy chować, ale gdy zamontowali w okolicy na słupach i rozróby się skończyły, to ja wolę taką funkcję prewencyjną niż darcie japy nawet jakby potem wiedzieli kto to.

A w aucie mam pod lusterkiem, widoczną a i tak drogę zajeżdżają.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-08-23 08:19:57
Autor: spider
W dniu 2017-08-22 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

Używasz oryginalnego FW czy wgrywałeś jakieś od DOD'a?
Ja już od 2 lat jeżdżę z taką z wgranym softem od DOD LS 388 i zero problemów. Tutaj instrukcja jak wgrać:
http://zakupyzchin.pl/aktualizacja-firmware-g1wh-ls388w/

Data: 2017-08-24 20:13:34
Autor: Mateusz Bogusz
Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
G1WH za jakieś 200 z hakiem bodaj.

Podobno jest dużo podróbek.

To kup oryginał. MSPANC :-D

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?