Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

Data: 2011-10-05 08:47:52
Autor: Artur\(m\)
Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j6efqi.3vs.0poczta.onet.pl...
się nie cofał tylko że ja mu wjechałem w tyłek... I dupa zbita.
W raporcie policyjnym jest wpisane że twierdził do policjanta
że cofał do skrętu ale najwyraźniej mają to w nosie...

Nie ma świadków, mamy moje słowo przeciwko jego słowu....
Z tym że on nie ma żadnych uszkodzeń, ja mam duże z przodu
i lampy mi świecą ale mają dużego zeza więc to ja mam kłopot...

Byłem w podobnej sytuacji z TiRem. Wjechał na czerwonym
do skrętu w lewo Ja jechałem prosto.
O dziwo przyjechał policjant i stwierdził że moja wina.
Mandat i takie inne.
Poszedłem do sądu, udowodniłem jak było
(choć trwało w sumie pół roku) i policjantowi również,
że nie do końca zna prawo o ruchu
(stwierdził, że można z pasa do jazdy wprost skręcać w lewo).
Było trochę czasu i nerwów (choć w sadzie było spokojnie:)),
ale sprawiedliwość była tam gdzie była:).
Satysfakcja wygrania z policjantem - bezcenna
a Ty nie musiałbyś walczyć z policjantem.
Pomyśl o drodze sądowej (był jakiś mandat dla Ciebie?).

Artur(m)

Data: 2011-10-05 06:01:18
Autor: Pszemol
"Artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message news:j6guir$smc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie napisałeś czy jechaliście na przeciwko siebie?
No i jak mogłeś coś udowodnić - miałeś świadków?

a Ty nie musiałbyś walczyć z policjantem.
Pomyśl o drodze sądowej (był jakiś mandat dla Ciebie?).

Nikt nie dostał mandatu w mojej sytuacji.

Data: 2011-10-06 11:41:09
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j6grre.7ms.0poczta.onet.pl...

[...]

Sprawa wydawała sie prosta, bo uważałem, ze jeżeli ktoś wjeżdża
 na czerwonym, to z góry jest przegrany, nawet jeden kierowca
 się zatrzymał i powiedział, że jak chcę świadka to służy swoja osobą,
ale sprawa wydawała sie tak ewidentna, ze podziękowałem.
(człowiek jest gupi całe życie:)).

No i jak mogłeś coś udowodnić - miałeś świadków?

Nie miałem.
Udowodniłem konfrontując zeznania kierowcy z prawami fizyki i logiki
Niechcący również policjant mi pomógł.

Nikt nie dostał mandatu w mojej sytuacji.

Nie wiem jak w USA w Polsce jak przyjmujesz mandat
 przyznajesz się do winy, odcinasz się (w zasadzie)
od dochodzenia  praw w sądzie.

Artur(m)

Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie