Kamera samochodowa - jaką wybrać?

Data: 2016-02-12 00:51:13
Autor: Scobowski
Kamera samochodowa - jaką wybrać?
W dniu 2016-02-10 o 18:38, Paweł Kajak pisze:
Witajcie.
Wiem, wiem. Było juz ze sto razy.... :-)
Ale jakoś nie mogę tego znaleźć ...
Mam do wydania jakieś 400 zł na zakup kamerki do samochodu.. GPS nie
jest niezbędny. bardziej zależy mi na jakości obrazu w trudnych
warunkach - deszcz, zmrok, noc.
Macie jakieś propozycje?

G1WH - pogĂłglaj sobie dlaczego.

Data: 2016-02-12 02:07:24
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 12 Feb 2016 00:51:13 +0100, Scobowski napisał(a):

[...]

G1WH - pogóglaj sobie dlaczego.

Z dwóch G1WH jedna okazjonalnie się zawiesza (po prostu przestaje
nagrywać), a druga pomimo sprawnej baterii nie zakańcza ostatniego nagrania
- odzyskać się da programem do naprawiania uszkodzonych plików wideo.

Mam je coś około roku.
Na początku obie były ok.
Inny firmware nie pomaga.

Data: 2016-02-12 08:16:43
Autor: Scobowski
W dniu 2016-02-12 o 02:07, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Z kolei jedna z moich po wyłaczeniu stacyjki kilkakrotnie wyłącza się i włacza (co skutkuje pojawieniem się na flaszce kilku nagrań po 0 sekund) a druga jak nie ma ochoty, to sporadycznie nie wyłącza ekranu mimo ustawienia timeoutu i jak wieczorem przeszkadza - to trzeba wyłaczyć i włączyć :) - ale rekompensują niedomagania jakością nagrania.

Data: 2016-02-12 10:27:24
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 12 Feb 2016 08:16:43 +0100, Scobowski napisał(a):

[...]

A to ta moja co nie kończy ostatniego nagrania tak ma :)
Co ciekawe nie chodzi o baterię, bo ekran pożegnalny pokazuje.

a druga jak nie ma ochoty, to sporadycznie nie wyłącza ekranu mimo ustawienia timeoutu i jak wieczorem przeszkadza - to trzeba wyłaczyć i włączyć :) - ale rekompensują niedomagania jakością nagrania.

Ogólnie to ta elektronika G1WH jest jakaś mało deterministyczna

Data: 2016-02-14 01:43:10
Autor: Scobowski
W dniu 2016-02-12 o 10:27, Tomasz Pyra pisze:

Ogólnie to ta elektronika G1WH jest jakaś mało deterministyczna

Po otwarciu obudów (kupowałem od _jednego_ żółtka na ali w odstępie ok. miesiąca) obie płytki różnią się między sobą i róznią się od tego, co można w necie zobaczyć opisane jako g1wh :)

Kamera samochodowa - jaką wybrać?