Kamera samochodowa w Lidlu

Data: 2015-07-18 16:32:16
Autor: Pawel O'Pajak
Kamera samochodowa w Lidlu

Powitanko,

Myślicie, że jest coś warta?

"Proporcje ekranu jpeg", oswietlenie biale LEDy... dziekuje wysoki sadzie, nie mam wiecej pytan.
Brak podanego minimalnego oswietlenia.
IMHO szkoda sobie zawracac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-07-18 22:48:50
Autor: Dykus
Kamera samochodowa w Lidlu
Witam,

W dniu 2015-07-18 o 16:32, Pawel O'Pajak pisze:

"Proporcje ekranu jpeg", oswietlenie biale LEDy... dziekuje wysoki
sadzie, nie mam wiecej pytan.

Aj tam, "proporcje ekranu" czy "format obrazu", coś tam się tłumaczowi pomyliło... ;) Myślisz, że chińskie G1W na Allegro lepiej tłumaczone? :) Pamiętaj, że jesteśmy w klasie najtańszych FullHD, a nie rejestratorów klasy GoPro... :)

Białe LEDy rzeczywiście zapewne tylko przeszkadzają w nocy, jak się od szyby odbijają. Kiedyś jechałem przed takim - szczególnie nie przeszkadzało, ale jednak preferuję podświetlenie IR. ;)

> Brak podanego minimalnego oswietlenia.

Taki parametr to chyba rzadkość... A jak jest, to pytanie na ile prawdziwy. Choć dla G1W można znaleźć typ przetwornika...

Cóż, jest szansa, że rzucą raz jeszcze towar w przyszłości, a do tego czasu ktoś kupi i przetestuje... :)
Na Youtube można znaleźć jakieś testy Lidlowskiego rejestratora, ale nie wiadomo co to za typ...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Kamera samochodowa w Lidlu