Kamerka Goclever GPS

Data: 2017-01-04 14:00:43
Autor: Budzik
Kamerka Goclever GPS
Testował może ktoś kamerkę:
Goclever Titanium GPS

http://allegro.pl/kamera-samochodowa-goclever-full-hd-1080p-dvr-gps-
i6429902359.html
http://allegro.pl/i6429902359.html

Jedyna w tej kategorii cenowej z zapisem GPS.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2017-01-04 15:52:36
Autor: radekp@konto.pl
Kamerka Goclever GPS
Wed, 4 Jan 2017 14:00:43 +0000 (UTC), w
<XnsA6F3961CB75BCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Testował może ktoś kamerkę:
Goclever Titanium GPS

Miałem kiedyś navi Goclevera.
Niska jakość wykonania, nawet plastiki nie wytrzymały zakładania.
Po wymianie gwarancyjnej sprzedałem. Wolałem wiekową Akirę.

Data: 2017-01-04 15:00:44
Autor: Budzik
Kamerka Goclever GPS
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

:)
ale pytanie nie było o jakosc produktów goclever ogólnie tylko o ten konkretny. --
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

Data: 2017-01-04 16:04:02
Autor: radekp@konto.pl
Kamerka Goclever GPS
Wed, 4 Jan 2017 15:00:44 +0000 (UTC), w
<XnsA6F3A2939F47Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
> [...]

> :)
ale pytanie nie było o jakosc produktów goclever ogólnie tylko o ten konkretny.

Konkretnie to unikaj Goclevera :)

Data: 2017-01-04 17:18:42
Autor: Irokez
Kamerka Goclever GPS
W dniu 2017-01-04 o 16:04, radekp@konto.pl pisze:

Konkretnie to unikaj Goclevera :)

i Manty
tej chyba bardziej z moich doświadczeń (100% awaryjności)

--
Irokez

Data: 2017-01-04 17:00:44
Autor: Budzik
Kamerka Goclever GPS
Użytkownik Irokez no.email@wp.pl ...

Konkretnie to unikaj Goclevera :)

i Manty
tej chyba bardziej z moich doświadczeń (100% awaryjności)

Bo ja wiem.
Miałem mante odtwarzacz i służył przez ładnych pare lat. Nie zepsuł sie, po prostu przestałem uzywać. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2017-01-04 21:29:03
Autor: radekp@konto.pl
Kamerka Goclever GPS
Wed, 4 Jan 2017 17:00:44 +0000 (UTC), w
<XnsA6F3B696E7A96budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
> [...]

Bo ja wiem.
Miałem mante odtwarzacz i służył przez ładnych pare lat. Nie zepsuł sie, po prostu przestałem uzywać. :)

Mnie akurat w Macie padł napęd, ale generalnie była ok :)

Kamerka Goclever GPS