Kamerka do Skype

Data: 2010-02-10 09:55:33
Autor: BAREK
Kamerka do Skype
Witam,
Mam zakupić do firmy dwie kamerki do Skype- czy warto wydawać około 200zł sztuka-zainwestować w Logitech lub MS, czy jakąś tanią wystarczy zakupić?

Bartek

Data: 2010-02-10 10:36:33
Autor: WebSmok
Kamerka do Skype

U¿ytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b72748f$1news.home.net.pl...
Witam,
Mam zakupiæ do firmy dwie kamerki do Skype- czy warto wydawaæ oko³o 200z³ sztuka-zainwestowaæ w Logitech lub MS, czy jak±¶ tani± wystarczy zakupiæ?

Bartek

    Do machania ³apk± na ekranie polecam te tanie chiñskie...A je¶li ju¿ za co¶ p³aciæ to za wbudowany mikrofon, czyli kamerê z w³asnym USB Audio Device.
    Pozdrawy
        WebSmok

Data: 2010-02-10 11:37:34
Autor: Andrzej S.
Kamerka do Skype
BAREK pisze:
[...]

Ze wzgledu na przepustowosc w zadnym wypadku nie warto.
Za to warto ustawic odpowiednie oswietlenie twarzy.

pozdro
--
A S

Data: 2010-02-10 11:49:33
Autor: zly
Kamerka do Skype
Dnia Wed, 10 Feb 2010 11:37:34 +0100, Andrzej S. napisa³(a):

Ze wzgledu na przepustowosc w zadnym wypadku nie warto.

Mocne s³owa

Za to warto ustawic odpowiednie oswietlenie twarzy.

Kupujesz chiñskie badziewia, to musisz sobie potem o¶wietlaæ twarz

--
marcin

Data: 2010-02-10 12:19:02
Autor: Andrzej S.
Kamerka do Skype
zly pisze:

Kupujesz chiñskie badziewia, to musisz sobie potem o¶wietlaæ twarz

Koncowy efekt ten sam. Po co przeplacac?
--
A S

Data: 2010-02-10 12:36:15
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Kamerka do Skype

W dniu 2010-02-10 12:19, Andrzej S. pisze:
zly pisze:

Kupujesz chiñskie badziewia, to musisz sobie potem o¶wietlaæ twarz

Koncowy efekt ten sam. Po co przeplacac?

Dla wygody u¿ywania? ¯eby nie musieæ rozstawiaæ halogenów przed ka¿d±
rozmow±?

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-02-10 14:09:16
Autor: zly
Kamerka do Skype
Dnia Wed, 10 Feb 2010 12:19:02 +0100, Andrzej S. napisa³(a):

Koncowy efekt ten sam.

Raczej w±tpiê

Po co przeplacac?

Nie 'przep³aca³e¶' wiêc nie wiesz o czym mówisz :) Jakby¶ kiedy¶ kupi³ co¶
porz±dnego, to by¶ widzia³ ró¿nicê w koñcowym efekcie
--
marcin

Data: 2010-02-11 08:11:30
Autor: Andrzej S.
Kamerka do Skype
zly pisze:

Nie 'przep³aca³e¶' wiêc nie wiesz o czym mówisz :) Jakby¶ kiedy¶ kupi³ co¶
porz±dnego, to by¶ widzia³ ró¿nicê w koñcowym efekcie

Przypomne ze pytano o Skype.
Jest nizej post opisujacy wymogi, przy których mialbys racje.

Cóz, trudno sie pogodzic z wydatkiem ~ 200 zl, gdy to samo
mozna dostac za 50 zl.

pozdro
--
A S

Data: 2010-02-11 08:23:38
Autor: zly
Kamerka do Skype
Dnia Thu, 11 Feb 2010 08:11:30 +0100, Andrzej S. napisa³(a):

Przypomne ze pytano o Skype.
Jest nizej post opisujacy wymogi, przy których mialbys racje.
 Czy skype jako¶ obcina przepustowo¶æ ³±cza, albo pogarsza jako¶æ obrazu
kamerki? Pytam, bo ze skype akurat nie korzystam

--
marcin

Data: 2010-02-11 13:08:34
Autor: Andrzej S.
Kamerka do Skype
zly pisze:
 Czy skype jako¶ obcina przepustowo¶æ ³±cza, albo pogarsza jako¶æ obrazu
kamerki? Pytam, bo ze skype akurat nie korzystam

Czasem tnie, czasem zrywa lacznosc na amen.
W kazdym razie obraz z mojej (taniej) kamerki
w okienku Skype jest gorszy niz w okienku
aplikacji dostarczonej z kamerka.

pozdro
--
A S

Data: 2010-02-11 09:22:25
Autor: kamil
Kamerka do Skype

"Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message news:4b73ada1$1news.home.net.pl...
zly pisze:

[...]

Podobnie, jak niektorym trudno pogodzic sie z wydatkiem na mercedesa podczas, gdy mozna poldkiem jezdzic. Kwestia potrzeb i oczekiwan od sprzetu, co na grupie brandzlujacej sie zasilaczami za kilkaset zlotych nie powinno budzic wielkiego zdziwienia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-10 12:44:25
Autor: PK
Kamerka do Skype
czy warto wydawać około 200zł sztuka-zainwestować w Logitech
Wg mnie warto dla samego mikrofonu i oprogramowania do niego.
Moja kamera czesto lezy przy samych glosnikach i przy innych mikrofonach zawsze byl paskudny poglos a przy Logitechu zero, przecinek, zero poglosu.

Data: 2010-02-10 16:11:25
Autor: kamil
Kamerka do Skype

"PK" <pinus-ciach_to@epf.pl> wrote in message news:hku6rf$rj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokladnie, uzywam czasem logitech webcam pro 9000 ze skype, kiedy akurat normalna videokonferencja jest niedostepna, i jesli ktos twierdzi "po co przeplacac" znaczy, ze po prostu nigdy nie mial przyzwoitej kamery w rece.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-10 20:44:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype

W dniu 2010-02-10 17:11, kamil pisze:
[...]

Sfojom szosom, poza jejku jak fajnie se maham do ziomala coÅ› taka
kamerka daje? Bo ja jakoÅ› nie odczuwam paloncej potszeby widzenia
facjaty rozmufcy.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 09:20:30
Autor: kamil
Kamerka do Skype

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hkv0n0$kk7$1news.interia.pl...

[...]

Chocby to, ze mozna przeprowadzic rozmowe kwalifikacyjna z doktorantem w Kanadzie z wlasnego biurka bez potrzeby bookowania calego pokoju z instalacja do wideokonferencji, co uzytkownicy doceniaja.

I tak, probowalismy jakiejs taniej kamerki i jakosc obrazu byla ponizej wszelkiej krytyki. Do robienia dziubkow na czaterie moze i sie nada, ale nic wiecej.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-11 10:35:28
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype

W dniu 2010-02-11 10:20, kamil pisze:
[...]

Pytanie czy jego wygląd jest tak ważny, a nawet jeśli ważny, to czy nie
wystarczy zdjęcie?

No i powiedzmy, że to jedno z rzadkich chyba zastosowań w ogólności. A
kamerki sÄ… popularne i zastanawiam siÄ™ po co.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 09:36:28
Autor: kamil
Kamerka do Skype
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hl0hd4$c5h$4news.interia.pl...

[...]

Pewnie z tego samego powodu, dla ktorego popularne sa komputery. Po co? Przeciez mozna ksiazke poczytac.

A komorki z kolorowym wyswietlaczem? Przeciez dzwonia tak samo.

A po co usenet, skoro mozna ze znajomymi przy piwie porozmawiac?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-11 11:32:26
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype

W dniu 2010-02-11 10:36, kamil pisze:
[...]

No akurat książka i komputer to inne zastosowania.

A komorki z kolorowym wyswietlaczem? Przeciez dzwonia tak samo.

Owszem, a tylko prąd zużywają więcej. Zupełnie nie widzę powodu.

A po co usenet, skoro mozna ze znajomymi przy piwie porozmawiac?

Ale to trochę inne zastosowanie. Umiem wymienić korzyści usenetu,
których nie ma piwo. Nie umiem wymienić korzyści kamerki, których nie ma
niekamerka.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 11:05:38
Autor: kamil
Kamerka do Skype
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hl0knu$geg$1news.interia.pl...

Ale to trochę inne zastosowanie. Umiem wymienić korzyści usenetu,
których nie ma piwo. Nie umiem wymienić korzyści kamerki, których nie ma
niekamerka.

Ale ja naprawde nie widze zastosowania dla telewizji, a co dopiero programu TV. Filmy mam w kinie i w wypozyczalniach (VoD bez czekania), do tego nieprzerywane baczkami-sraczkami reklamowymi i watpliwej jakosci "programami edukacyjnymi" pokroju discovery channel, gdzie 10-minutowe przerwy miedzy reklamami sa wypelnione powtarzaniem do znudzenia tych samych zdan, bo czyms trzeba zapchac godzine programu, a do tego prostemu ludowi trzeba jak krowie przy miedzy tluamczyc.

Tym niemniej jesli Ty sens w tym widzisz, nie widze potrzeby debatowania o tym w internecie.

Jedno zastosowanie kamery juz Ci podalem, drugie to chocby pogaduszki corki z dziadkami oddalonymi o caly dzien drogi.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-11 20:06:05
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype
W dniu 2010-02-11 12:05, kamil pisze:
[...]

No i OK. Jak chcesz porozmawiać o telewizji, zapraszam na
pl.rec.telewizja. Ja nie krytykujÄ™ Twojego zastosowania ani nie
twierdzę, że każdy musi znaleźć zastosowanie dla telewizji.

Tym niemniej jesli Ty sens w tym widzisz, nie widze potrzeby debatowania
o tym w internecie.

No to nie debatuj. Ja natomiast widzÄ™ potrzebÄ™ rozmawiania o
zastosowaniach kamerki, bo chciałbym je poznać.

Jedno zastosowanie kamery juz Ci podalem, drugie to chocby pogaduszki
corki z dziadkami oddalonymi o caly dzien drogi.

No to rozmowa telefoniczna. Ja jednak szukam zastosowania dla transmisji
obrazu.

ATPO: Zacznij pisać po polsku, bo średnio przyjemnie się odszyfrowuje
twoje kaleczenie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 11:07:52
Autor: kamil
Kamerka do Skype
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hl1ir0$5n6$2news.interia.pl...

[...]

Caly czas pisze o rozmowie z uzyciem kamery, czego konkretnie w tym zdaniu nie zrozumiales?

ATPO: Zacznij pisać po polsku, bo średnio przyjemnie się odszyfrowuje
twoje kaleczenie.

Czyli tradycji usenetowej musi stac sie zadosc - nie majac sensownych argumentow czepiamy sie pisowni, sygnatur, czy co akurat sie trafi.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-13 08:19:05
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype
W dniu 2010-02-12 12:07, kamil pisze:
[...]

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2516765

Nie zrozumiałem w jaki sposób kamerka służy do wymiany myśli za pomocą
słów. Było też o pogaduszkach:

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503166
pogaduszka  pot. «pogawÄ™dka»

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503192
pogawÄ™dka  «swobodna, towarzyska rozmowa»

Więc sprowadza się do jednego.

ATPO: Zacznij pisać po polsku, bo średnio przyjemnie się odszyfrowuje
twoje kaleczenie.
Czyli tradycji usenetowej musi stac sie zadosc - nie majac sensownych
argumentow

Jakich argumentów? Przecież ja nie dyskutuję, nie oponuję, tylko pytam.
Jakie argumenty stosuje się w pytaniach? Poszukuję zastosowań dla
kamerki. Na razie przedstawiono jedno, które rozumiem:

- rozmowa migowa głuchoniemych

oraz jedno, którego nie do końca rozumiem:

- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem, którego wygląd jest ważny

czepiamy sie pisowni, sygnatur, czy co akurat sie trafi.

Nie czepiamy, ale prosimy o pisanie zrozumiałe i nie wymagające od nas
analizowania treści oraz nie powodujące wyrabiania u nas złych nawyków.
Czy chcecie abyśmy my również kaleczyli języki i pisali w sposób
utrudniajÄ…cy?
Dość dziwny argument ,,będę kaleczył i utrudniał, a jak ktoś się czepia,
to nie ma sensownych argumentów''.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-13 14:13:26
Autor: Baranek
Kamerka do Skype
Dnia Sat, 13 Feb 2010 08:19:05 +0100, Przemysùaw Adam Úmiejek napisaù(a):

"Przemysùaw Adam Úmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
> [...]

[...[
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2516765
rozmowa  «wzajemna wymiana myúli za pomocà sùów»

Nie zrozumiaùem w jaki sposób kamerka sùuýy do wymiany myúli za pomocà
sùów. Byùo teý o pogaduszkach:

Przepraszam, czy nie zarzucano Ci kiedyú braku zrozumienia dla komunikacji
niewerbalnej lub przebàkiwano o jakichú strasznych syndromach Asperbergera
lub czymú podobnym?

Pozdrawiam

Baranek

Data: 2010-02-13 16:38:19
Autor: Przemysùaw Adam Úmiejek
Kamerka do Skype
W dniu 2010-02-13 14:13, Baranek pisze:
[...]

Nie rozumiem. Chcesz mnie obraziã? Co takiego zrobiùem zùego? Kupiùem 3
lata temu kamerkæ i siæ kurzy. Wiæc spytaùem o zastosowania. A nagle siæ
niektórzy zachowujà, jakbym coú zùego robiù.

--
Przemysùaw Adam Úmiejek

Data: 2010-02-13 17:23:46
Autor: Baranek
Kamerka do Skype
Dnia Sat, 13 Feb 2010 16:38:19 +0100, Przemysùaw Adam Úmiejek napisaù(a):

[...]

Sugerujæ, ýe jesteú silnie oderwany od wùasnych emocji, a w konsekwencji
nie odróýniasz cudzych (vide podejrzenie o obraýanie) i lekcewaýysz emocje
jako takie. Nie jest to coú wyjàtkowego, sporo ludzi (gùównie mæýczyzn)
zachowuje siæ podobnie, ale nie powiedziaùbym, ýeby byùo to poýàdane. Dla wiækszoúci ludzi pomiædzy rozmowà telefonicznà, a rozmowà, podczas
której widzà rozmówcæ, jest przepaúã. Choã podejrzewam, ýe badania na
mùodszej generacji mogùyby wypaczyã tu wyniki.

Pozdrawiam

Baranek

Data: 2010-02-13 17:33:51
Autor: Przemysùaw Adam Úmiejek
Kamerka do Skype
W dniu 2010-02-13 17:23, Baranek pisze:
[...]

Tzn?

a w konsekwencji
nie odróýniasz cudzych (vide podejrzenie o obraýanie)

Piszesz, ýe jestem niedorozwiniæty umysùowo i mówisz, ýe êle
zareagowaùem pytajàc, czy chcesz mnie obraziã?

i lekcewaýysz emocje
jako takie. Nie jest to coú wyjàtkowego, sporo ludzi (gùównie mæýczyzn)
zachowuje siæ podobnie, ale nie powiedziaùbym, ýeby byùo to poýàdane.

Nie bardzo rozumiem ;(

Dla wiækszoúci ludzi pomiædzy rozmowà telefonicznà, a rozmowà, podczas
której widzà rozmówcæ, jest przepaúã. Choã podejrzewam, ýe badania na
mùodszej generacji mogùyby wypaczyã tu wyniki.

Tzn. mówisz, ýe kamerki uýywajà tylko po to, ýeby rozmawiaã przez
telefon, ale jednak widzieã rozmazany obraz rozmówcy i ýe to daje jakieú
korzyúci emocjonalne? Ok. Nie rozumiem tego, ale jeúli mówisz, ýe tak
masz, to czemu nie. Moim celem nie byùo obraýaã, tylko zrozumieã popyt
na kamerki.

--
Przemysùaw Adam Úmiejek

Data: 2010-02-14 09:42:22
Autor: Baranek
Kamerka do Skype
Dnia Sat, 13 Feb 2010 17:33:51 +0100, Przemys³aw Adam ¦miejek napisa³(a):

W dniu 2010-02-13 17:23, Baranek pisze:
Dnia Sat, 13 Feb 2010 16:38:19 +0100, Przemys³aw Adam ¦miejek napisa³(a):

[...]
Piszesz, ¿e jestem niedorozwiniêty umys³owo i mówisz, ¿e ¼le
zareagowa³em pytaj±c, czy chcesz mnie obraziæ?

Lekcewa¿enie emocji to wed³ug Ciebie niedorozwój umys³owy??? Jedyna rozs±dna rzecz, jak± mogê w tej chwili zrobiæ, to EOT, bo obawiam
siê, ¿e pisz±c "Dzieñ dobry" obra¿ê ca³± Twoj± rodzinê na dziesiêæ pokoleñ
wstecz.

Pozdrawiam

Baranek

Data: 2010-02-14 10:52:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype

W dniu 2010-02-14 09:42, Baranek pisze:
Dnia Sat, 13 Feb 2010 17:33:51 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

W dniu 2010-02-13 17:23, Baranek pisze:
Dnia Sat, 13 Feb 2010 16:38:19 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

[...]
Piszesz, że jestem niedorozwinięty umysłowo i mówisz, że źle
zareagowałem pytając, czy chcesz mnie obrazić?

Lekceważenie emocji to według Ciebie niedorozwój umysłowy???

Twoja pierwsza wypowiedź w całości:

,,Przepraszam, czy nie zarzucano Ci kiedyÅ› braku zrozumienia dla
komunikacji niewerbalnej lub przebÄ…kiwano o jakichÅ› strasznych
syndromach Asperbergera lub czymÅ› podobnym?''

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Aspergera
Zespół Aspergera, syndrom Aspergera (ang. Asperger's Syndrome, AS) –
caÅ‚oÅ›ciowe zaburzenie rozwoju  mieszczÄ…ce siÄ™ w spektrum autyzmu.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-14 12:44:44
Autor: Baranek
Kamerka do Skype
Dnia Sun, 14 Feb 2010 10:52:41 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

[...]

Taaaak. Według Ciebie wszystkie 3 zdania:

Czy ktoś Ci kiedyś zarzucał chciwe spojrzenie albo i przebąkiwał o
kradzieży?
Czy jesteś złodziejem?
Kiedy ostatnio kradłeś?

obrażają pytanego, sugerując, że jest złodziejem. Weź się sam zastrzel z
Å‚uku, bo ja Ci w tym nie pomogÄ™.

Pozdrawiam

Baranek

Data: 2010-02-14 13:37:28
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype
W dniu 2010-02-14 12:44, Baranek pisze:
[...]

Masz mnie za ciula widzę... Oczywiście jak pytasz ludzi wokoło ,,czy
jesteś złodziejem?'' to oni zupełnie tego nie biorą do siebie... Wiesz
co, PLONK.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 17:26:54
Autor: LeP
Kamerka do Skype

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

 Umiem wymienić korzyÅ›ci usenetu,
których nie ma piwo.

Niemozliwe, albowiem piwo ma wszystkie zalety a usnet żadnych i zaraz ci to wyłuszczę:
otóż piwo można pić nie majÄ…c dostÄ™pu do usnetu  - a spróbuj korzystać z usnetu bez piwa!

Nie mówiąc już o tym, że usnet jest zupełnie bezwartościowy, bo w ogóle nie da się wypić...

--
LeP

Data: 2010-02-11 10:59:36
Autor: marfi
Kamerka do Skype
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hl0hd4$c5h$4news.interia.pl...

No i powiedzmy, że to jedno z rzadkich chyba zastosowań w ogólności. A
kamerki sÄ… popularne i zastanawiam siÄ™ po co.

  Ja siÄ™ zastanawiaÅ‚em po co Ci program TV na pulpicie - IMO tak samo przydatny jak kamerka :)

--
marfi

Data: 2010-02-11 11:33:26
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype
W dniu 2010-02-11 10:59, marfi pisze:
[...]

No jak ktoś nie ogląda telewizji, to pewnie tak. Ja po prostu chciałbym
poznać zastosowanie kamerek. Bo se kupiłem odruchem stadnym taką 5 lat
temu i leży w szafie :D I zastanawiam się, jakie jest zastosowanie i
zaleta.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 12:01:52
Autor: marfi
Kamerka do Skype
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hl0kpq$geg$2news.interia.pl...
[...]

  WidziaÅ‚em np. jakÄ… radość sprawia to gÅ‚uchoniemym...

--
marfi

Data: 2010-02-11 20:08:14
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kamerka do Skype
W dniu 2010-02-11 12:01, marfi pisze:
[...]

O widzisz. Czyli mamy pierwsze zastosowanie: porozumiewanie językiem
migowym. Pytanie czy opóźnienia i straty klatek pozwolą na czytelne
porozumiewanie się takim językiem (chyba że to tylko moja kamerka takie
generuje)?

Ja nie próbuję marudzić na kamerkę, ja próbuję zebrać zastosowania, tak
z ciekawości.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Kamerka do Skype