Kamerka do auta..

Data: 2011-04-01 14:34:26
Autor: Kris
Kamerka do auta..
widze ze coraz wieciej kierowcow rejestruje obraz umieszczajac
kamerke gdzies pod sufitem itp
nie mowie tutaj o instalcjo kmaerki rodzinnej za jakies 1,5
tylko cos taniego co dobrze zarejestruje obraz, ostrosc w dzien
niekoniecznie w nocy, moze byc podlaczane do zapalniczki

na allegro jest mnostwo podobnych szpiegujacych
no ale wiecie jak to jest to kupowanie kota w worku
wiec jak ktos znalazl jakies cudo niech sie pochwali

Data: 2011-04-01 14:44:17
Autor: neoniusz
Kamerka do auta..
W dniu 11-04-01 14:34, Kris pisze:
[...]

Litosci, przejrzyj wiadomosci z ostatniego miesiaca...

Data: 2011-04-01 16:53:10
Autor: MM
Kamerka do auta..

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:in4h7g$bvc$1mx1.internetia.pl...
[...]

A dlaczego nie taką lepszą ;-)
Szef kupił sobie HDR-XR520V i zamontował w swoim "FullWypas"
W styczniu poślizgnął się i zaliczył latarnię...Odwieźli go karetką,
a Policja zabezpieczyła "zarejestrowany materiał dowodowy".
Skutek: 32 punkty karne, 2,5 tys. grzywny.
Teraz jeździ jako pasażer... musiał zatrudnić kierowcę ;-)
A tak byłby 1 punkt i 100 zł...

Powodzenia w wyborze kamery

MM

Data: 2011-04-01 15:55:08
Autor: Kamil
Kamerka do auta..
On 01/04/2011 15:53, MM wrote:
[...]

No tak, ale szef nie jest z PMSu. Tu sami miszczowie, nawet jak się poślizgnie, to wyhamuje za 4 metrach na śniegu.

Kamil

Data: 2011-04-01 15:33:15
Autor: to
Kamerka do auta..
begin Kamil
No tak, ale szef nie jest z PMSu. Tu sami miszczowie, nawet jak się
poślizgnie, to wyhamuje za 4 metrach na śniegu.

Ale tylko bez ABS-u. ;)

Data: 2011-04-01 21:52:44
Autor: =Marcos=
Kamerka do auta..
Powodzenia w wyborze kamery

No tak, ale szef nie jest z PMSu. Tu sami miszczowie, nawet jak się poślizgnie, to wyhamuje za 4 metrach na śniegu.

A jak zimówki z bieżącego rocznika to nawet po 3 metrach.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-04-01 20:13:59
Autor: Rafał Grzelak
Kamerka do auta..
=Marcos= wrote:

> poślizgnie, to wyhamuje za 4 metrach na śniegu.

A jak zimówki z bieżącego rocznika to nawet po 3 metrach.

A jak z przyszlego? :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-02 16:55:03
Autor: JK
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-01 22:13, Rafał Grzelak pisze:
=Marcos= wrote:

[...]

To będzie jechał do tyłu.

JK

Data: 2011-04-01 21:57:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-01 21:52, =Marcos= pisze:
Powodzenia w wyborze kamery

No tak, ale szef nie jest z PMSu. Tu sami miszczowie, nawet jak się
poślizgnie, to wyhamuje za 4 metrach na śniegu.

A jak zimówki z bieżącego rocznika to nawet po 3 metrach.

Pod warunkiem jazdy e39 po osiemnastym liftingu!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-01 22:27:36
Autor: Karolek
Kamerka do auta..

A jak zimówki z bieżącego rocznika to nawet po 3 metrach.

Pod warunkiem jazdy e39 po osiemnastym liftingu!

Tak, w szopie ;>

--
Karolek

Data: 2011-04-01 23:13:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-01 22:27, Karolek pisze:

A jak zimówki z bieżącego rocznika to nawet po 3 metrach.

Pod warunkiem jazdy e39 po osiemnastym liftingu!

Tak, w szopie ;>

Staranowanej przez przednionapędóweczkę. ;)

Data: 2011-04-01 19:42:12
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Użytkownik "MM" <mm@op.fiki-miki.pl> napisał w wiadomości news:in4osj$lcp$1news.onet.pl...

[...]

no tak GPS to po to by sobie wlepic mandat za predkosc:)
a wlasne przewinienia (wyprzedzanie itp) tez idealnie widac jak na tacy

Data: 2011-04-04 10:01:15
Autor: PaPi
Kamerka do auta..
[...]

I tyle bajdurzenia.
Slyszales o wartosci nielagalnie zdobytych dowodow ?

Data: 2011-04-04 14:18:55
Autor: .B:artek.
Kamerka do auta..

Jest taka sama jak wartość legalnie zdobytych, przynajmniej w Polsce. Do poczytania: http://www.rp.pl/artykul/142932.html

--
..B:artek.

Data: 2011-04-04 19:57:31
Autor: Adam Płaszczyca
Kamerka do auta..
Dnia Mon, 04 Apr 2011 10:01:15 +0200, PaPi napisał(a):

I tyle bajdurzenia.
Slyszales o wartosci nielagalnie zdobytych dowodow ?

W USA, czy w Polsce?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-04-07 08:35:36
Autor: Rychu
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-04 10:01, PaPi pisze:
[...]

To nagrywanie przejazdu jest nielegalne? Żartujesz sobie.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-01 17:51:04
Autor: alex
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-01 14:34, Kris pisze:
[...]

też jestem zainteresowany

może jakieś podsumowanie bywalca który przeczytał wszystkie wątki do końca z ostatniego miesiąca bo ja jakoś nie widzę tematu rejestratora trasy

Data: 2011-04-01 18:13:43
Autor: neoniusz
Kamerka do auta..
W dniu 11-04-01 17:51, alex pisze:
może jakieś podsumowanie bywalca który przeczytał wszystkie wątki do
końca z ostatniego miesiąca bo ja jakoś nie widzę tematu rejestratora trasy

Potrzebny kurs z obslugi wyszukiwarki?
W 10 sekund znalazlem to:

Kamera do onboardow - 11-02-25
https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/2ecf0cae194ebfd0

kamera w samochodzie - 11-03-07
https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/6ac49c095a78bad2

Kupiłem kamerkę - 11-03-14
https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/420ca364c81ad061

Data: 2011-04-01 19:45:00
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Użytkownik "alex" <onet@wp.pl> napisał w wiadomości news:in4s9h$80c$1inews.gazeta.pl...
[...]

juz przewalilem temat
moj wybor padl na samsunga do kupienia za jakies 350 na allegro U100
bedzie to najlepszy wybor. zawsze mozna filmowac poza autem inne imprezki/wybryki./zdarzenia
w nocy moze nie jest super ale za ta kase do moich celow w zupelnosci wystarczy
nie ma co szalec z dobra samochodowka chyba ze ktos ma tyle siana ze wsio mu jedno
dla mnie liczy sie ciagly zapis

Data: 2011-04-01 19:47:37
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:in53do$hhj$1mx1.internetia.pl...
[...]

ps. jeszcze przegladam inne modele panasonic itp

Data: 2011-04-02 12:34:23
Autor: alex
Kamerka do auta..

juz przewalilem temat
moj wybor padl na samsunga do kupienia za jakies 350 na allegro U100

no dobrze ale HMX U100 to jest kamera kieszonkowa a nie typowy rejestrator trasy!, ja mam kamere kieszonkową KODAK Zi6 i badziewie w zastosowaniu jako rejestrator

rejestrator MUSI mieć obiektyw szerokokątny, zasilanie 12V stałe (i akumulator), system montażu do szyby, niewielkie wymiary itd

z tego co popatrzyłem na allegro to wszystko chińskie syfy opisane jako 720p ale z tragiczną (jak dla mnie) jakością obrazu

  na razie można dać sobie spokój z szukaniem rejestratora w cenie ~200zł

Data: 2011-04-02 15:46:57
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Użytkownik "alex" <onet@wp.pl> napisał w wiadomości news:in6u3l$2a5$1inews.gazeta.pl...

[...]

a po co mi typowy rejestrator?
jako kamerka wielofunckyjna w zypelnosci mi wystarczy
kupowanie dedykowanych urzedzen TYLKO DO to ograniczanie funkcjonalnosci

rejestrator MUSI mieć obiektyw szerokokątny, zasilanie 12V stałe (i akumulator), system montażu do szyby, niewielkie wymiary itd

samsung ma ladowanie poprzez usb, montaz do szyby sie dokupi,
albo wykozsytasz inna zaczep do telefonu itp
wymiary sa za duze? zartujesz
nagrywa kodekiem h.264 w FHD

z tego co popatrzyłem na allegro to wszystko chińskie syfy opisane jako 720p ale z tragiczną (jak dla mnie) jakością obrazu

 na razie można dać sobie spokój z szukaniem rejestratora w cenie ~200zł

dlatego ta kamerka sie nadaje w nocy tez jest calkiem znosnie
dokupilem drugi akumulator i karte 32Gb class 10 kingostona
ktora wykozystam tez w aparacie

dlatego kupowanie jeskiegos rejestratora z czasem 15min
by tylko siedzialo w aucie to wywalanie kasy
bo dobre sie zaczynaja od 500 w gore

no i dotego masz upload youtube bez kombinacji alpejskich
a jak to zamalo to zapluj na model U20 z optycznym zoomem hdmi itp itd

zobacz to
http://www.pocket-lint.com/review/4491/samsung-hmx-u10-camcorder-review
http://www.youtube.com/watch?v=WWavgoittU0&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=PiUTnxwj8oE

Data: 2011-04-03 08:49:43
Autor: Rychu
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-01 19:45, Kris pisze:
[...]

Samsung... nie ma ciągłego zapisu w sensie nadpisywania starego nowym,
więc trzeba mu kasować filmy jak się karta zapcha. Jak masz małą kartę
(4GB 31-45 minut w zależności od jakości). To musisz to robić często.
No i Samsung wymaga przerobienia ładowarki stacjonarnej, na gniazdko
USB, bo nie może się ładować normalnie z USB i pracować w tym samym
czasie. Ostatnie co, to samsung bardzo rzuca się w oczy i trzeba go
praktycznie za każdym razem zabierać ze sobą, jeśli staje się w jakimś
"mniej bezpiecznym" miejscu. No i to chyba wszystkie jego wady.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-03 11:32:54
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4d981885$1news.home.net.pl...
[...]

czyli ladownie poprzez usb i jednoczesne nagrywanie odpada???
to jest hmm cos niezrozumialego
no ale tak nie jest to urzadzenie przenosne jak nawigacja gps itp
wytlumacz mi zatem to poniższe

http://www.samsung.com/pl/consumer/camera-camcoder/camcorders/archive-camcorders/HMX-U10BP/XEU/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=

Ładowanie z portu USB
W przypadku kamery U10 ładowanie za pomocą adaptera DC nie jest już jedyną opcją. Wystarczy podłączyć się do dowolnego portu USB i doładować akumulatory. Jest to opcja szczególnie przydatna wtedy, gdy zapomnisz zabrać adapter lub nie możesz znaleźć gniazdka. Co ważne, ładowanie jest wykonywane w trakcie gdy pracujesz.

Data: 2011-04-03 20:33:38
Autor: Rafał Grzelak
Kamerka do auta..
Kris wrote:

> [...]

zapomnisz zabrać adapter lub nie możesz znaleźć gniazdka. Co ważne,
ładowanie jest wykonywane w trakcie gdy pracujesz.

Pewnie nie da sie uzywac kamery kiedy jest podlaczona do komputera (to
dosc czeste).
Jak sie podlaczy do ladowarki albo kablem USB z odlaczonymi przewodami
transmisji danych (zostaje tylko zasilanie) to powinno dzialac.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-04 09:53:51
Autor: Rychu
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-03 22:33, Rafał Grzelak pisze:
Kris wrote:
[...]

Ja naprawdę wiem co piszę. Sam się na to naciąłem, na szczęście
ładowarka sieciowa też ma 5V, więc wystarczy "tylko" przerobić kabel.

Po podłączeniu ładowarki USB sprzęcik się ładuje, a jak się go włączy,
to się wyświetla info o podłączeniu. Polska instrukcja to jest
w ogóle jakaś pomyłka i zawiera kilka błędów "ładowanie jest wykonywane
w trakcie gdy pracujesz" dotyczy pracy na komputerze, a nie nagrywania.

W instrukcji, którą mam na płycie jest to napisane, natomiast w tej na
stronie nie. Być może zrobili w międzyczasie jakiś upgrade softa i to
poprawili.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-04 09:45:19
Autor: Rafał Grzelak
Kamerka do auta..
Rychu wrote:

> [...]

Ja naprawdę wiem co piszę. Sam się na to naciąłem, na szczęście
ładowarka sieciowa też ma 5V, więc wystarczy "tylko" przerobić kabel.

Czyli sa 2 zlacza? Do ladowania i do podlaczenia do komputera?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-04 22:22:09
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Kris wrote:
[...]

powiedz co masz za uchwyt do niej
bo w zestaie jest jakeis mocownie wkrecane w kamerke
pierwsze widze, a uchwyt? no name?

Data: 2011-04-07 08:40:14
Autor: Rychu
Kamerka do auta..
W dniu 2011-04-04 22:22, Kris pisze:
powiedz co masz za uchwyt do niej
bo w zestaie jest jakeis mocownie wkrecane w kamerke
pierwsze widze, a uchwyt? no name?

Było, było... w sobotę będę miał trochę więcej czasu to
zrobię w końcu pełen opis tej kamerki i niezbędnych akcesoriów.

<http://allegro.pl/show_item.php?item=1479535175>

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-01 18:16:06
Autor: wesoły romek
Kamerka do auta..

[...]

testowałem to gówno
ruchałem obcą babę w wozie i baba przejrzała zapis
poprostu zapomniałem usunąć
teraz mam sprawę o rozwód
a miało być tak pięknie ... wyszło jak zwykle

Data: 2011-04-01 19:47:01
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Użytkownik "wesoły romek" <wr@666.pl> napisał w wiadomości news:in4tnu$qhj$1speranza.aioe.org...

[...]

no to dales sie wyruchac

Data: 2011-04-01 20:30:32
Autor: wesoły romek
Kamerka do auta..

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:in53hn$i76$1mx1.internetia.pl...

[...]

w rzeczy samej
do nowinek podchodzę sceptycznie

Data: 2011-04-04 10:25:14
Autor: Artur\(m\)
Kamerka do auta..

Użytkownik "wesoły romek" <wr@666.pl> napisał w wiadomości news:in55k0$emj$1speranza.aioe.org...

[...]

No to chyba taki wesoły Romku już nie jesteś:(

Kamerka do auta..