Kamerka do auta..

Data: 2011-04-01 18:16:06
Autor: wesoły romek
Kamerka do auta..

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:in4h7g$bvc$1mx1.internetia.pl...
widze ze coraz wieciej kierowcow rejestruje obraz umieszczajac
kamerke gdzies pod sufitem itp
nie mowie tutaj o instalcjo kmaerki rodzinnej za jakies 1,5
tylko cos taniego co dobrze zarejestruje obraz, ostrosc w dzien
niekoniecznie w nocy, moze byc podlaczane do zapalniczki

na allegro jest mnostwo podobnych szpiegujacych
no ale wiecie jak to jest to kupowanie kota w worku
wiec jak ktos znalazl jakies cudo niech sie pochwali

testowałem to gówno
ruchałem obcą babę w wozie i baba przejrzała zapis
poprostu zapomniałem usunąć
teraz mam sprawę o rozwód
a miało być tak pięknie ... wyszło jak zwykle

Data: 2011-04-01 19:47:01
Autor: Kris
Kamerka do auta..

Użytkownik "wesoły romek" <wr@666.pl> napisał w wiadomości news:in4tnu$qhj$1speranza.aioe.org...

[...]

no to dales sie wyruchac

Data: 2011-04-01 20:30:32
Autor: wesoły romek
Kamerka do auta..

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:in53hn$i76$1mx1.internetia.pl...

[...]

w rzeczy samej
do nowinek podchodzę sceptycznie

Data: 2011-04-04 10:25:14
Autor: Artur\(m\)
Kamerka do auta..

Użytkownik "wesoły romek" <wr@666.pl> napisał w wiadomości news:in55k0$emj$1speranza.aioe.org...

[...]

No to chyba taki wesoły Romku już nie jesteś:(

Kamerka do auta..